ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto A3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
32 |
CHEVROLET CAMARO |
L |
2004-11-20 |
16:06:00 | 0,872 | 2,122 | 5,359 | 7,795 | | 11,677 | 3,882 | 12,549 | 158,65 | 207,79 | 49,14 | 2 |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
29 |
BMW E30 EVOLUTION |
R |
2004-11-20 |
15:57:00 | 1,038 | 1,629 | 5,031 | 7,713 | | 11,897 | 4,184 | 12,935 | | 196,66 | | 3 |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
28 |
BMW COMPACT |
L |
2004-11-20 |
15:57:00 | 0,966 | 2,001 | 5,443 | 8,045 | | 12,205 | 4,160 | 13,171 | 154,24 | 195,13 | 40,89 | 4 |
ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
31 |
OPEL KADET |
L |
2004-11-20 |
15:48:00 | 1,209 | 1,659 | 5,125 | 8,018 | | 12,682 | 4,664 | 13,891 | 137,33 | 172,10 | 34,77 | ABANDONED RUN |
ΑΠΕΣΣΟΣ ΣΥΜΕΩΝ |
30 |
|
L |
2004-11-20 |
15:51:00 | 0,603 | 3,434 | | | | | | 0,603 | | | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto A3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
28 |
BMW COMPACT |
L |
2004-11-21 |
11:22:00 | 0,955 | 1,559 | 4,645 | 7,101 | 9,233 | 11,051 | 3,950 | 12,006 | 159,17 | 204,46 | 45,29 | - |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
28 |
BMW COMPACT |
L |
2004-11-21 |
09:38:00 | 0,735 | 1,632 | 4,716 | 7,203 | 9,375 | 11,229 | 4,026 | 11,964 | 156,13 | 200,51 | 44,38 | 2 |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
29 |
BMW E30 EVOLUTION |
R |
2004-11-21 |
09:41:00 | 5,242 | 1,815 | 5,033 | 7,598 | 9,813 | 11,695 | 4,097 | 16,937 | 156,98 | 198,25 | 41,27 | 3 |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
32 |
CHEVROLET CAMARO |
R |
2004-11-21 |
09:54:00 | 1,645 | 1,744 | 5,002 | 7,632 | 9,867 | 11,792 | 4,160 | 13,437 | 148,31 | 195,38 | 47,07 | 4 |
ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
31 |
OPEL KADET |
R |
2004-11-21 |
09:40:00 | 6,006 | 1,607 | 4,949 | 7,751 | 10,167 | 12,264 | 4,513 | 18,270 | 142,16 | 176,37 | 34,21 | - |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
32 |
CHEVROLET CAMARO |
R |
2004-11-21 |
11:30:00 | 1,479 | 1,742 | 5,187 | 7,961 | 10,287 | 12,276 | 4,315 | 13,755 | 140,83 | 189,29 | 48,46 | ABANDONED RUN |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
29 |
BMW E30 EVOLUTION |
R |
2004-11-21 |
11:25:00 | 1,004 | 2,154 | 8,589 | 16,711 | | | | 1,004 | 50,32 | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto A3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
31 |
OPEL KADET |
R |
2004-11-21 |
12:51:00 | 1,120 | 1,603 | 4,999 | 7,823 | 10,238 | 12,323 | 4,500 | 13,443 | 141,76 | 177,46 | 35,70 | ABANDONED RUN |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
28 |
BMW COMPACT |
L |
2004-11-21 |
12:51:00 | 15,926 | | | | | | | 15,926 | | | | QUALIFIED |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
32 |
CHEVROLET CAMARO |
R |
2004-11-21 |
13:03:00 | | | | | | | | | | | | DID NOT APPEAR |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
29 |
BMW E30 EVOLUTION |
L |
2004-11-21 |
13:03:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto A3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
32 |
CHEVROLET CAMARO |
R |
2004-11-21 |
14:54:00 | 0,694 | 1,825 | 5,114 | 7,782 | 10,033 | 11,972 | 4,190 | 12,666 | 146,72 | 190,62 | 43,90 | RED LIGHT |
ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
31 |
OPEL KADET |
L |
2004-11-21 |
14:54:00 | 0,483 | 1,521 | 4,862 | 7,645 | 10,040 | 12,112 | 4,467 | 12,595 | 142,66 | 178,09 | 35,43 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,009 secs |
|