ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto A3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
32 |
BMW COMPACT |
L |
2004-10-31 |
11:13:00 | 0,983 | 1,601 | | 7,204 | 9,383 | 11,242 | 4,038 | 12,225 | 156,37 | 198,47 | 42,10 | 2 |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
33 |
BMW E30 EVOLUTION |
R |
2004-10-31 |
11:20:00 | 6,888 | 1,554 | | 7,156 | 9,381 | 11,278 | 4,122 | 18,166 | 155,43 | 197,42 | 41,99 | - |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
33 |
BMW E30 EVOLUTION |
R |
2004-10-30 |
14:09:00 | 2,360 | 1,567 | | 7,301 | 9,562 | 11,482 | 4,181 | 13,842 | 154,70 | 195,08 | 40,38 | - |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
32 |
BMW COMPACT |
L |
2004-10-30 |
14:20:00 | 0,778 | 1,715 | | 7,424 | 9,620 | 11,495 | 4,071 | 12,273 | 154,76 | 198,99 | 44,23 | 3 |
ΑΠΕΣΣΟΣ ΣΥΜΕΩΝ |
35 |
VW GOLF 16V |
L |
2004-10-31 |
11:11:00 | 1,044 | 1,721 | | 7,696 | 10,062 | 12,106 | 4,410 | 13,150 | 148,10 | 181,96 | 33,86 | - |
ΑΠΕΣΣΟΣ ΣΥΜΕΩΝ |
35 |
VW GOLF 16V |
L |
2004-10-30 |
14:12:00 | 0,919 | 1,659 | | 7,802 | 10,216 | 12,310 | 4,508 | 13,229 | 144,55 | 177,65 | 33,10 | - |
ΑΠΕΣΣΟΣ ΣΥΜΕΩΝ |
35 |
VW GOLF 16V |
R |
2004-10-30 |
13:49:00 | 0,819 | 1,910 | | 8,218 | 10,658 | 12,767 | 4,549 | 13,586 | 144,00 | 177,07 | 33,07 | 4 |
ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
34 |
OPEL KADET |
R |
2004-10-30 |
14:02:00 | 1,749 | 1,596 | | 8,262 | 10,892 | 13,149 | 4,887 | 14,898 | 130,19 | 165,22 | 35,03 | RED LIGHT |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
33 |
BMW E30 EVOLUTION |
R |
2004-10-31 |
11:19:00 | -0,274 | | | | | | | -0,274 | | | | ABANDONED RUN |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
32 |
BMW COMPACT |
L |
2004-10-30 |
13:50:00 | 0,794 | 2,723 | | | | | | 0,794 | | | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto A3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
33 |
BMW E30 EVOLUTION |
R |
2004-10-30 |
15:24:00 | 4,164 | 1,438 | | 7,028 | 9,243 | 11,133 | 4,105 | 15,297 | 156,74 | 197,65 | 40,91 | 2 |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
32 |
BMW COMPACT |
R |
2004-10-30 |
17:00:00 | 0,865 | 1,543 | | 7,129 | 9,306 | 11,164 | 4,035 | 12,029 | 156,37 | 201,74 | 45,37 | - |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
33 |
BMW E30 EVOLUTION |
L |
2004-10-30 |
17:03:00 | 1,519 | 1,495 | | 7,082 | 9,303 | 11,196 | 4,114 | 12,715 | 156,08 | 197,14 | 41,06 | - |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
32 |
BMW COMPACT |
L |
2004-10-30 |
15:22:00 | 0,687 | 1,768 | | 7,548 | 9,738 | 11,603 | 4,055 | 12,290 | 154,99 | 200,20 | 45,21 | 3 |
ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
34 |
OPEL KADET |
R |
2004-10-30 |
17:03:00 | 1,171 | 1,510 | | 7,770 | 10,229 | 12,350 | 4,580 | 13,521 | 139,63 | 175,36 | 35,73 | - |
ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
34 |
OPEL KADET |
R |
2004-10-30 |
15:23:00 | 2,505 | 1,566 | | 7,885 | 10,360 | 12,496 | 4,611 | 15,001 | 138,75 | 174,72 | 35,97 | 4 |
ΑΠΕΣΣΟΣ ΣΥΜΕΩΝ |
35 |
VW GOLF 16V |
L |
2004-10-30 |
17:00:00 | 0,873 | 1,848 | | 8,125 | 10,535 | 12,621 | 4,496 | 13,494 | 144,11 | 178,57 | 34,46 | - |
ΑΠΕΣΣΟΣ ΣΥΜΕΩΝ |
35 |
VW GOLF 16V |
R |
2004-10-30 |
15:22:00 | 0,838 | 1,751 | | 8,311 | 10,757 | 12,860 | 4,549 | 13,698 | 141,34 | 177,97 | 36,63 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto A3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
32 |
BMW COMPACT |
L |
2004-10-31 |
12:12:00 | 0,617 | 1,539 | | 7,140 | 9,332 | 11,198 | 4,058 | 11,815 | 155,15 | 200,80 | 45,65 | LOST |
ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
34 |
OPEL KADET |
R |
2004-10-31 |
12:12:00 | 0,932 | 1,517 | | 7,712 | 10,156 | 12,269 | 4,557 | 13,201 | 140,12 | 176,14 | 36,02 | WON |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
33 |
BMW E30 EVOLUTION |
R |
2004-10-31 |
12:13:00 | 0,968 | 1,580 | | 7,149 | 9,357 | 11,244 | 4,095 | 12,212 | 156,51 | 197,76 | 41,25 | LOST |
ΑΠΕΣΣΟΣ ΣΥΜΕΩΝ |
35 |
VW GOLF 16V |
L |
2004-10-31 |
12:13:00 | 0,592 | 1,731 | | 8,213 | 10,647 | 12,737 | 4,524 | 13,329 | 142,54 | 178,66 | 36,12 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto A3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
32 |
BMW COMPACT |
L |
2004-10-31 |
14:33:00 | 0,619 | 1,542 | | 7,151 | 9,331 | 11,191 | 4,040 | 11,810 | 156,80 | 200,71 | 43,91 | LOST |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
33 |
BMW E30 EVOLUTION |
R |
2004-10-31 |
14:33:00 | 0,917 | 1,462 | | 7,090 | 9,308 | 11,201 | 4,111 | 12,118 | 154,95 | 197,43 | 42,48 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,011 secs |
|