ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto A3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
26 |
BMW E30 EVOLUTION |
R |
2004-09-11 |
14:03:00 | 1,492 | 1,465 | | 7,065 | | 11,197 | 4,132 | 12,689 | 156,65 | 198,13 | 41,48 | 2 |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
25 |
BMW COMPACT |
L |
2004-09-12 |
09:52:00 | 1,355 | 1,595 | 4,748 | 7,274 | | 11,376 | 4,102 | 12,731 | 158,91 | 198,03 | 39,12 | 3 |
ΑΠΕΣΣΟΣ ΣΥΜΕΩΝ |
27 |
VW GOLF 16V |
R |
2004-09-12 |
09:52:00 | 1,030 | 1,679 | 5,017 | 7,828 | | 12,345 | 4,517 | 13,375 | 144,80 | 177,92 | 33,12 | 4 |
ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
28 |
OPEL KADET |
R |
2004-09-11 |
14:04:00 | 0,965 | 1,563 | | 7,793 | | 12,357 | 4,564 | 13,322 | 139,95 | 176,19 | 36,24 | - |
ΑΠΕΣΣΟΣ ΣΥΜΕΩΝ |
27 |
VW GOLF 16V |
L |
2004-09-11 |
13:54:00 | 0,807 | 2,023 | | 8,340 | | 12,807 | 4,467 | 13,614 | 145,21 | 180,63 | 35,42 | - |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
25 |
BMW COMPACT |
L |
2004-09-11 |
13:55:00 | 1,295 | 1,849 | | 8,810 | | 13,116 | 4,306 | 14,411 | 144,96 | 192,28 | 47,32 | - |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
26 |
BMW E30 EVOLUTION |
R |
2004-09-12 |
10:09:00 | 0,902 | 6,593 | 9,687 | 12,264 | | 16,378 | 4,114 | 17,280 | 156,94 | 197,94 | 41,00 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto A3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
26 |
BMW E30 EVOLUTION |
R |
2004-09-12 |
11:02:00 | 1,912 | 1,439 | 4,424 | 6,946 | | 11,008 | 4,062 | 12,920 | 158,78 | 199,06 | 40,28 | - |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
26 |
BMW E30 EVOLUTION |
R |
2004-09-11 |
15:20:00 | 7,436 | 1,422 | | 7,193 | | 11,275 | 4,082 | 18,711 | 157,73 | 200,27 | 42,54 | 2 |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
25 |
BMW COMPACT |
L |
2004-09-12 |
11:06:00 | 1,300 | 1,699 | 4,809 | 7,316 | | 11,377 | 4,061 | 12,677 | 159,95 | 200,20 | 40,25 | - |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
25 |
BMW COMPACT |
L |
2004-09-11 |
15:20:00 | 1,130 | 1,886 | | 7,765 | | 11,880 | 4,115 | 13,010 | 156,31 | 198,97 | 42,66 | 3 |
ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
28 |
OPEL KADET |
R |
2004-09-11 |
15:19:00 | 3,909 | 1,552 | | 7,715 | | 12,228 | 4,513 | 16,137 | 141,71 | 178,01 | 36,30 | 4 |
ΑΠΕΣΣΟΣ ΣΥΜΕΩΝ |
27 |
VW GOLF 16V |
L |
2004-09-11 |
15:19:00 | 0,668 | 1,798 | | 7,985 | | 12,453 | 4,468 | 13,121 | 145,72 | 180,32 | 34,60 | - |
ΑΠΕΣΣΟΣ ΣΥΜΕΩΝ |
27 |
VW GOLF 16V |
R |
2004-09-12 |
11:01:00 | 1,207 | 1,880 | 5,197 | 8,018 | | 12,568 | 4,550 | 13,775 | 143,84 | 176,05 | 32,21 | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto A3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
25 |
BMW COMPACT |
L |
2004-09-12 |
13:16:00 | 0,850 | 1,699 | 5,384 | 8,057 | | 12,196 | 4,139 | 13,046 | 153,48 | 197,32 | 43,84 | |
ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
28 |
OPEL KADET |
R |
2004-09-12 |
13:16:00 | 1,033 | 1,525 | 5,016 | 7,883 | | 12,434 | 4,551 | 13,467 | 140,10 | 176,32 | 36,22 | |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
26 |
BMW E30 EVOLUTION |
L |
2004-09-12 |
13:18:00 | | | | | | | | | | | | |
ΑΠΕΣΣΟΣ ΣΥΜΕΩΝ |
27 |
VW GOLF 16V |
R |
2004-09-12 |
13:18:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto A3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
26 |
BMW E30 EVOLUTION |
R |
2004-09-12 |
16:09:00 | 1,010 | 1,446 | 4,424 | 6,931 | | 10,970 | 4,039 | 11,980 | 159,08 | 200,57 | 41,49 | |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
25 |
BMW COMPACT |
L |
2004-09-12 |
16:09:00 | 1,120 | 1,768 | 4,929 | 7,446 | | 11,528 | 4,082 | 12,648 | 159,41 | 199,51 | 40,10 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|