| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto A3 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ | 
						27 | 
						BMW E30 EVOLUTION | 
						R | 
						2004-06-20 | 
						09:59:00 | 4,438 | 1,701 |  | 7,443 |  | 11,620 | 4,177 | 16,058 | 152,81 | 195,30 | 42,49 |  	| 2 | 
						ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ | 
						26 | 
						BMW COMPACT | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						09:21:00 | 1,141 | 2,120 |  | 8,125 |  | 12,253 | 4,128 | 13,394 | 157,20 | 198,37 | 41,17 |  	| - | 
						ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ | 
						26 | 
						BMW COMPACT | 
						L | 
						2004-06-19 | 
						15:22:00 | 1,264 | 2,104 |  | 8,157 |  | 12,260 | 4,103 | 13,524 | 152,73 | 200,04 | 47,31 |  	| - | 
						ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ | 
						27 | 
						BMW E30 EVOLUTION | 
						L | 
						2004-06-19 | 
						15:23:00 | 1,722 | 1,921 |  | 7,931 |  | 12,399 | 4,468 | 14,121 | 150,43 | 156,18 | 5,75 |  	| 3 | 
						ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 
						29 | 
						OPEL KADET | 
						R | 
						2004-06-20 | 
						09:56:00 | 2,761 | 1,691 |  | 7,965 |  | 12,560 | 4,595 | 15,321 | 138,84 | 175,76 | 36,92 |  	| - | 
						ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 
						29 | 
						OPEL KADET | 
						R | 
						2004-06-19 | 
						15:22:00 | 1,366 | 1,842 |  | 8,325 |  | 12,922 | 4,597 | 14,288 | 139,05 | 175,43 | 36,38 |  	| 4 | 
						ΑΠΕΣΣΟΣ ΣΥΜΕΩΝ | 
						28 | 
						VW GOLF 16V | 
						L | 
						2004-06-19 | 
						15:12:00 | 1,097 | 2,371 |  | 8,861 |  | 13,420 | 4,559 | 14,517 | 140,70 | 177,54 | 36,84 |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto A3 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ | 
						27 | 
						BMW E30 EVOLUTION | 
						R | 
						2004-06-19 | 
						16:57:00 | 6,159 | 1,525 |  | 7,164 |  | 11,317 | 4,153 | 17,476 | 156,24 | 195,84 | 39,60 |  	| - | 
						ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ | 
						27 | 
						BMW E30 EVOLUTION | 
						R | 
						2004-06-20 | 
						10:57:00 | 3,416 | 1,546 |  | 7,314 |  | 11,516 | 4,202 | 14,932 | 152,16 | 194,27 | 42,11 |  	| 2 | 
						ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ | 
						26 | 
						BMW COMPACT | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						10:52:00 | 1,114 | 1,763 |  | 7,460 |  | 11,529 | 4,069 | 12,643 | 156,87 | 200,15 | 43,28 |  	| - | 
						ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ | 
						26 | 
						BMW COMPACT | 
						L | 
						2004-06-19 | 
						16:57:00 | 1,122 | 1,832 |  | 7,708 |  | 11,845 | 4,137 | 12,967 | 154,94 | 198,27 | 43,33 |  	| 3 | 
						ΑΠΕΣΣΟΣ ΣΥΜΕΩΝ | 
						28 | 
						VW GOLF 16V | 
						L | 
						2004-06-19 | 
						16:55:00 | 0,925 | 1,869 |  | 8,117 |  | 12,624 | 4,507 | 13,549 | 144,01 | 178,50 | 34,49 |  	| 4 | 
						ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 
						29 | 
						OPEL KADET | 
						R | 
						2004-06-20 | 
						10:52:00 | 2,634 | 1,584 |  | 8,136 |  | 12,783 | 4,647 | 15,417 | 136,42 | 174,27 | 37,85 |  	| - | 
						ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 
						29 | 
						OPEL KADET | 
						R | 
						2004-06-19 | 
						16:55:00 | 1,175 | 1,706 |  | 8,128 |  | 12,784 | 4,656 | 13,959 | 137,17 | 170,19 | 33,02 |  	| - | 
						ΑΠΕΣΣΟΣ ΣΥΜΕΩΝ | 
						28 | 
						VW GOLF 16V | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						10:51:00 | 0,779 | 1,874 |  | 10,210 |  | 15,510 | 5,300 | 16,289 | 106,41 | 158,31 | 51,90 |  	|   |  
 	| ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto A3 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ | 
						27 | 
						BMW E30 EVOLUTION | 
						R | 
						2004-06-20 | 
						12:27:00 | 1,213 | 1,568 |  | 7,193 |  | 12,280 | 5,087 | 13,493 | 155,59 | 134,06 | -21,53 |  	 | 
						ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 
						29 | 
						OPEL KADET | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						12:27:00 | 1,082 | 1,620 |  | 7,896 |  | 12,891 | 4,995 | 13,973 | 139,08 | 125,82 | -13,26 |  	 | 
						ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ | 
						26 | 
						BMW COMPACT | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						12:28:00 | 0,983 | 1,691 |  | 7,437 |  | 11,527 | 4,090 | 12,510 | 156,29 | 199,40 | 43,11 |  	 | 
						ΑΠΕΣΣΟΣ ΣΥΜΕΩΝ | 
						28 | 
						VW GOLF 16V | 
						R | 
						2004-06-20 | 
						12:28:00 | 0,840 | 1,803 |  | 8,082 |  | 12,674 | 4,592 | 13,514 | 142,11 | 175,48 | 33,37 |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto A3 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ | 
						27 | 
						BMW E30 EVOLUTION | 
						R | 
						2004-06-20 | 
						14:57:00 | 0,849 | 1,539 |  | 7,115 |  | 11,242 | 4,127 | 12,091 | 156,35 | 196,97 | 40,62 |  	 | 
						ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ | 
						26 | 
						BMW COMPACT | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						14:57:00 | 0,816 | 1,833 |  | 7,500 |  | 11,561 | 4,061 | 12,377 | 157,47 | 200,08 | 42,61 |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,011 secs | 
				 
  |