ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto A3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
27 |
BMW E30 EVOLUTION |
R |
2004-06-20 |
09:59:00 | 4,438 | 1,701 | | 7,443 | | 11,620 | 4,177 | 16,058 | 152,81 | 195,30 | 42,49 | 2 |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
26 |
BMW COMPACT |
L |
2004-06-20 |
09:21:00 | 1,141 | 2,120 | | 8,125 | | 12,253 | 4,128 | 13,394 | 157,20 | 198,37 | 41,17 | - |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
26 |
BMW COMPACT |
L |
2004-06-19 |
15:22:00 | 1,264 | 2,104 | | 8,157 | | 12,260 | 4,103 | 13,524 | 152,73 | 200,04 | 47,31 | - |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
27 |
BMW E30 EVOLUTION |
L |
2004-06-19 |
15:23:00 | 1,722 | 1,921 | | 7,931 | | 12,399 | 4,468 | 14,121 | 150,43 | 156,18 | 5,75 | 3 |
ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
29 |
OPEL KADET |
R |
2004-06-20 |
09:56:00 | 2,761 | 1,691 | | 7,965 | | 12,560 | 4,595 | 15,321 | 138,84 | 175,76 | 36,92 | - |
ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
29 |
OPEL KADET |
R |
2004-06-19 |
15:22:00 | 1,366 | 1,842 | | 8,325 | | 12,922 | 4,597 | 14,288 | 139,05 | 175,43 | 36,38 | 4 |
ΑΠΕΣΣΟΣ ΣΥΜΕΩΝ |
28 |
VW GOLF 16V |
L |
2004-06-19 |
15:12:00 | 1,097 | 2,371 | | 8,861 | | 13,420 | 4,559 | 14,517 | 140,70 | 177,54 | 36,84 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto A3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
27 |
BMW E30 EVOLUTION |
R |
2004-06-19 |
16:57:00 | 6,159 | 1,525 | | 7,164 | | 11,317 | 4,153 | 17,476 | 156,24 | 195,84 | 39,60 | - |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
27 |
BMW E30 EVOLUTION |
R |
2004-06-20 |
10:57:00 | 3,416 | 1,546 | | 7,314 | | 11,516 | 4,202 | 14,932 | 152,16 | 194,27 | 42,11 | 2 |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
26 |
BMW COMPACT |
L |
2004-06-20 |
10:52:00 | 1,114 | 1,763 | | 7,460 | | 11,529 | 4,069 | 12,643 | 156,87 | 200,15 | 43,28 | - |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
26 |
BMW COMPACT |
L |
2004-06-19 |
16:57:00 | 1,122 | 1,832 | | 7,708 | | 11,845 | 4,137 | 12,967 | 154,94 | 198,27 | 43,33 | 3 |
ΑΠΕΣΣΟΣ ΣΥΜΕΩΝ |
28 |
VW GOLF 16V |
L |
2004-06-19 |
16:55:00 | 0,925 | 1,869 | | 8,117 | | 12,624 | 4,507 | 13,549 | 144,01 | 178,50 | 34,49 | 4 |
ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
29 |
OPEL KADET |
R |
2004-06-20 |
10:52:00 | 2,634 | 1,584 | | 8,136 | | 12,783 | 4,647 | 15,417 | 136,42 | 174,27 | 37,85 | - |
ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
29 |
OPEL KADET |
R |
2004-06-19 |
16:55:00 | 1,175 | 1,706 | | 8,128 | | 12,784 | 4,656 | 13,959 | 137,17 | 170,19 | 33,02 | - |
ΑΠΕΣΣΟΣ ΣΥΜΕΩΝ |
28 |
VW GOLF 16V |
L |
2004-06-20 |
10:51:00 | 0,779 | 1,874 | | 10,210 | | 15,510 | 5,300 | 16,289 | 106,41 | 158,31 | 51,90 | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto A3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
27 |
BMW E30 EVOLUTION |
R |
2004-06-20 |
12:27:00 | 1,213 | 1,568 | | 7,193 | | 12,280 | 5,087 | 13,493 | 155,59 | 134,06 | -21,53 | |
ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
29 |
OPEL KADET |
L |
2004-06-20 |
12:27:00 | 1,082 | 1,620 | | 7,896 | | 12,891 | 4,995 | 13,973 | 139,08 | 125,82 | -13,26 | |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
26 |
BMW COMPACT |
L |
2004-06-20 |
12:28:00 | 0,983 | 1,691 | | 7,437 | | 11,527 | 4,090 | 12,510 | 156,29 | 199,40 | 43,11 | |
ΑΠΕΣΣΟΣ ΣΥΜΕΩΝ |
28 |
VW GOLF 16V |
R |
2004-06-20 |
12:28:00 | 0,840 | 1,803 | | 8,082 | | 12,674 | 4,592 | 13,514 | 142,11 | 175,48 | 33,37 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto A3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
27 |
BMW E30 EVOLUTION |
R |
2004-06-20 |
14:57:00 | 0,849 | 1,539 | | 7,115 | | 11,242 | 4,127 | 12,091 | 156,35 | 196,97 | 40,62 | |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
26 |
BMW COMPACT |
L |
2004-06-20 |
14:57:00 | 0,816 | 1,833 | | 7,500 | | 11,561 | 4,061 | 12,377 | 157,47 | 200,08 | 42,61 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,015 secs |
|