ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto A3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
63 |
BMW M5 |
L |
2003-10-25 |
10:48:00 | 0,955 | 2,147 | | | | 12,262 | | 13,217 | | 5,87 | | 2 |
ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
62 |
OPEL KADET |
L |
2003-10-25 |
10:47:00 | 0,921 | 2,028 | | | | 13,058 | | 13,979 | | 167,83 | | 3 |
ΑΠΕΣΣΟΣ ΣΥΜΕΩΝ |
61 |
VW GOLF 16V |
R |
2003-10-25 |
10:51:00 | 0,981 | 1,954 | | | | 13,860 | | 14,841 | | 106,67 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto A3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
63 |
BMW M5 |
L |
2003-10-25 |
11:42:00 | 1,583 | 1,766 | | | | 11,650 | | 13,233 | | 186,05 | | 2 |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
60 |
BMW COMPACT |
R |
2003-10-26 |
09:40:00 | 1,301 | 2,023 | | | | 12,103 | | 13,404 | | 193,03 | | 3 |
ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
62 |
OPEL KADET |
L |
2003-10-25 |
11:41:00 | 0,910 | 1,988 | | | | 12,935 | | 13,845 | | 168,62 | | 4 |
ΑΠΕΣΣΟΣ ΣΥΜΕΩΝ |
61 |
VW GOLF 16V |
R |
2003-10-25 |
11:41:00 | 0,988 | 1,935 | | | | 12,991 | | 13,979 | | 167,83 | | - |
ΑΠΕΣΣΟΣ ΣΥΜΕΩΝ |
61 |
VW GOLF 16V |
R |
2003-10-26 |
09:41:00 | 1,315 | 1,918 | | | | 13,048 | | 14,363 | | 167,05 | | - |
ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
62 |
OPEL KADET |
L |
2003-10-26 |
09:40:00 | 1,254 | 1,926 | | | | 13,442 | | 14,696 | | 165,52 | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto A3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | LOST |
ΑΠΕΣΣΟΣ ΣΥΜΕΩΝ |
61 |
VW GOLF 16V |
R |
2003-10-26 |
11:59:00 | 0,728 | 2,932 | | 20,951 | | 37,012 | 16,061 | 37,740 | 44,36 | 42,93 | -1,43 | WON |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
63 |
BMW M5 |
L |
2003-10-26 |
11:59:00 | 0,872 | 1,753 | | 7,441 | | 11,578 | 4,137 | 12,450 | 150,63 | 182,74 | 32,11 | WON |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
60 |
BMW COMPACT |
R |
2003-10-26 |
12:00:00 | 1,105 | 1,774 | | 7,542 | | 11,642 | 4,100 | 12,747 | 149,69 | 193,03 | 43,34 | LOST |
ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
62 |
OPEL KADET |
L |
2003-10-26 |
12:00:00 | 1,103 | 1,828 | | 8,170 | | 12,805 | 4,635 | 13,908 | 134,58 | 165,52 | 30,94 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto A3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
60 |
BMW COMPACT |
R |
2003-10-26 |
12:56:00 | 1,100 | 1,739 | | 7,370 | | 11,410 | 4,040 | 12,510 | 153,52 | 194,07 | 40,55 | LOST |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
63 |
BMW M5 |
L |
2003-10-26 |
12:56:00 | 0,936 | 1,769 | | 7,502 | | 11,676 | 4,174 | 12,612 | 149,38 | 184,62 | 35,24 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|
Powered by GreekDragster.com Database Server.
© 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved. |
|