ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto A3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
36 |
BMW E30 M5 |
R |
2003-09-07 |
10:36:00 | 0,977 | 1,727 | | 7,376 | | 11,499 | 4,123 | 12,476 | 154,80 | 189,08 | 34,28 | 2 |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
35 |
BMW COMPACT |
R |
2003-09-07 |
10:30:00 | 0,812 | 1,846 | | 7,509 | | 11,515 | 4,006 | 12,327 | 158,73 | 197,36 | 38,63 | - |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
35 |
BMW COMPACT |
L |
2003-09-06 |
15:04:00 | 0,995 | 1,746 | | 7,657 | | 11,844 | 4,187 | 12,839 | | 192,84 | | - |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
36 |
BMW E30 M5 |
R |
2003-09-06 |
15:02:00 | 1,260 | 2,247 | | 8,256 | | 12,377 | 4,121 | 13,637 | 153,39 | 195,41 | 42,02 | 3 |
ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
37 |
OPEL KADET |
R |
2003-09-06 |
14:52:00 | 1,000 | 1,846 | | 8,276 | | 12,954 | 4,678 | 13,954 | 137,39 | 173,11 | 35,72 | 4 |
ΑΠΕΣΣΟΣ ΣΥΜΕΩΝ |
34 |
VW GOLF 16V |
L |
2003-09-06 |
14:52:00 | 0,866 | 2,035 | | 8,461 | | 13,034 | 4,573 | 13,900 | | 173,00 | | - |
ΑΠΕΣΣΟΣ ΣΥΜΕΩΝ |
34 |
VW GOLF 16V |
L |
2003-09-07 |
10:32:00 | 0,853 | 1,983 | | 8,499 | | 13,125 | 4,626 | 13,978 | 136,85 | 173,00 | 36,15 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto A3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
36 |
BMW E30 M5 |
R |
2003-09-06 |
16:16:00 | 1,252 | 1,684 | | 7,440 | | 11,559 | 4,119 | 12,811 | 154,54 | 193,95 | 39,41 | 2 |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
35 |
BMW COMPACT |
L |
2003-09-06 |
17:32:00 | 0,855 | 2,039 | | 7,754 | | 11,780 | 4,026 | 12,635 | | 198,36 | | - |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
35 |
BMW COMPACT |
L |
2003-09-06 |
16:15:00 | 0,508 | 2,261 | | 8,079 | | 12,206 | 4,127 | 12,714 | | 192,12 | | 3 |
ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
37 |
OPEL KADET |
L |
2003-09-06 |
16:16:00 | 1,019 | 1,720 | | 8,079 | | 12,770 | 4,691 | 13,789 | | 173,13 | | 4 |
ΑΠΕΣΣΟΣ ΣΥΜΕΩΝ |
34 |
VW GOLF 16V |
R |
2003-09-06 |
17:32:00 | 0,802 | 2,050 | | 8,450 | | 13,060 | 4,610 | 13,862 | 138,72 | 171,53 | 32,81 | RED LIGHT |
ΑΠΕΣΣΟΣ ΣΥΜΕΩΝ |
34 |
VW GOLF 16V |
R |
2003-09-06 |
16:15:00 | -0,048 | 4,463 | | | | | | -0,048 | | | | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto A3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
35 |
BMW COMPACT |
L |
2003-09-07 |
11:26:00 | 1,082 | 1,802 | | 7,503 | | 11,522 | 4,019 | 12,604 | 157,82 | 197,55 | 39,73 | |
ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
37 |
OPEL KADET |
R |
2003-09-07 |
11:26:00 | 1,155 | 1,715 | | | | 12,753 | | 13,908 | | 173,06 | | |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
36 |
BMW E30 M5 |
R |
2003-09-07 |
11:28:00 | 0,863 | 1,659 | | 7,350 | | 11,473 | 4,123 | 12,336 | 151,81 | 192,11 | 40,30 | |
ΑΠΕΣΣΟΣ ΣΥΜΕΩΝ |
34 |
VW GOLF 16V |
L |
2003-09-07 |
11:28:00 | 0,643 | 1,718 | | 8,702 | | 16,125 | 7,423 | 16,768 | 104,91 | 89,96 | -14,95 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto A3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
35 |
BMW COMPACT |
L |
2003-09-07 |
14:00:00 | 0,781 | 1,649 | | 7,196 | | 11,215 | 4,019 | 11,996 | 158,22 | 197,11 | 38,89 | |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
36 |
BMW E30 M5 |
R |
2003-09-07 |
14:00:00 | 0,509 | 1,727 | | 7,783 | | 12,138 | 4,355 | 12,647 | 147,06 | 175,16 | 28,10 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|