| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto A3 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ | 
						36 | 
						BMW E30 M5 | 
						R | 
						2003-09-07 | 
						10:36:00 | 0,977 | 1,727 |  | 7,376 |  | 11,499 | 4,123 | 12,476 | 154,80 | 189,08 | 34,28 |  	| 2 | 
						ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ | 
						35 | 
						BMW COMPACT | 
						R | 
						2003-09-07 | 
						10:30:00 | 0,812 | 1,846 |  | 7,509 |  | 11,515 | 4,006 | 12,327 | 158,73 | 197,36 | 38,63 |  	| - | 
						ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ | 
						35 | 
						BMW COMPACT | 
						L | 
						2003-09-06 | 
						15:04:00 | 0,995 | 1,746 |  | 7,657 |  | 11,844 | 4,187 | 12,839 |  | 192,84 |  |  	| - | 
						ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ | 
						36 | 
						BMW E30 M5 | 
						R | 
						2003-09-06 | 
						15:02:00 | 1,260 | 2,247 |  | 8,256 |  | 12,377 | 4,121 | 13,637 | 153,39 | 195,41 | 42,02 |  	| 3 | 
						ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 
						37 | 
						OPEL KADET | 
						R | 
						2003-09-06 | 
						14:52:00 | 1,000 | 1,846 |  | 8,276 |  | 12,954 | 4,678 | 13,954 | 137,39 | 173,11 | 35,72 |  	| 4 | 
						ΑΠΕΣΣΟΣ ΣΥΜΕΩΝ | 
						34 | 
						VW GOLF 16V | 
						L | 
						2003-09-06 | 
						14:52:00 | 0,866 | 2,035 |  | 8,461 |  | 13,034 | 4,573 | 13,900 |  | 173,00 |  |  	| - | 
						ΑΠΕΣΣΟΣ ΣΥΜΕΩΝ | 
						34 | 
						VW GOLF 16V | 
						L | 
						2003-09-07 | 
						10:32:00 | 0,853 | 1,983 |  | 8,499 |  | 13,125 | 4,626 | 13,978 | 136,85 | 173,00 | 36,15 |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto A3 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ | 
						36 | 
						BMW E30 M5 | 
						R | 
						2003-09-06 | 
						16:16:00 | 1,252 | 1,684 |  | 7,440 |  | 11,559 | 4,119 | 12,811 | 154,54 | 193,95 | 39,41 |  	| 2 | 
						ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ | 
						35 | 
						BMW COMPACT | 
						L | 
						2003-09-06 | 
						17:32:00 | 0,855 | 2,039 |  | 7,754 |  | 11,780 | 4,026 | 12,635 |  | 198,36 |  |  	| - | 
						ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ | 
						35 | 
						BMW COMPACT | 
						L | 
						2003-09-06 | 
						16:15:00 | 0,508 | 2,261 |  | 8,079 |  | 12,206 | 4,127 | 12,714 |  | 192,12 |  |  	| 3 | 
						ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 
						37 | 
						OPEL KADET | 
						L | 
						2003-09-06 | 
						16:16:00 | 1,019 | 1,720 |  | 8,079 |  | 12,770 | 4,691 | 13,789 |  | 173,13 |  |  	| 4 | 
						ΑΠΕΣΣΟΣ ΣΥΜΕΩΝ | 
						34 | 
						VW GOLF 16V | 
						R | 
						2003-09-06 | 
						17:32:00 | 0,802 | 2,050 |  | 8,450 |  | 13,060 | 4,610 | 13,862 | 138,72 | 171,53 | 32,81 |  	| RED LIGHT | 
						ΑΠΕΣΣΟΣ ΣΥΜΕΩΝ | 
						34 | 
						VW GOLF 16V | 
						R | 
						2003-09-06 | 
						16:15:00 | -0,048 | 4,463 |  |  |  |  |  | -0,048 |  |  |  |  	|   |  
 	| ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto A3 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ | 
						35 | 
						BMW COMPACT | 
						L | 
						2003-09-07 | 
						11:26:00 | 1,082 | 1,802 |  | 7,503 |  | 11,522 | 4,019 | 12,604 | 157,82 | 197,55 | 39,73 |  	 | 
						ΖΕΡΖΕΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 
						37 | 
						OPEL KADET | 
						R | 
						2003-09-07 | 
						11:26:00 | 1,155 | 1,715 |  |  |  | 12,753 |  | 13,908 |  | 173,06 |  |  	 | 
						ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ | 
						36 | 
						BMW E30 M5 | 
						R | 
						2003-09-07 | 
						11:28:00 | 0,863 | 1,659 |  | 7,350 |  | 11,473 | 4,123 | 12,336 | 151,81 | 192,11 | 40,30 |  	 | 
						ΑΠΕΣΣΟΣ ΣΥΜΕΩΝ | 
						34 | 
						VW GOLF 16V | 
						L | 
						2003-09-07 | 
						11:28:00 | 0,643 | 1,718 |  | 8,702 |  | 16,125 | 7,423 | 16,768 | 104,91 | 89,96 | -14,95 |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto A3 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ | 
						35 | 
						BMW COMPACT | 
						L | 
						2003-09-07 | 
						14:00:00 | 0,781 | 1,649 |  | 7,196 |  | 11,215 | 4,019 | 11,996 | 158,22 | 197,11 | 38,89 |  	 | 
						ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ | 
						36 | 
						BMW E30 M5 | 
						R | 
						2003-09-07 | 
						14:00:00 | 0,509 | 1,727 |  | 7,783 |  | 12,138 | 4,355 | 12,647 | 147,06 | 175,16 | 28,10 |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,015 secs | 
				 
  |