ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto AA2 [2006] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
20 |
CHEVROLET CAMARO |
R |
2007-09-02 |
10:26:00 | 2,321 | 1,513 | 4,094 | 6,215 | 7,990 | 9,584 | 3,369 | 11,905 | 188,68 | 235,86 | 47,18 | 2 |
ΣΙΔΕΡΗΣ ΝΙΚΟΣ |
18 |
CAMARO KILLER |
R |
2007-09-02 |
10:21:00 | 0,945 | 1,480 | 4,116 | 6,296 | 8,102 | 9,711 | 3,415 | 10,656 | 183,91 | 229,38 | 45,47 | - |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
20 |
CHEVROLET CAMARO |
R |
2007-09-01 |
13:12:00 | 3,428 | 1,638 | 4,347 | 6,514 | 8,330 | 9,964 | 3,450 | 13,392 | 184,30 | 230,15 | 45,85 | - |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
20 |
CHEVROLET CAMARO |
L |
2007-09-01 |
17:12:00 | 5,530 | 1,720 | 4,417 | 6,583 | 8,393 | 10,019 | 3,436 | 15,549 | 184,28 | 230,71 | 46,43 | 3 |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
17 |
BMW E30 EVOLUTION |
R |
2007-09-01 |
13:30:00 | 1,522 | 1,481 | 4,192 | 6,461 | 8,383 | 10,130 | 3,669 | 11,652 | 175,33 | 214,17 | 38,84 | - |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
17 |
BMW E30 EVOLUTION |
R |
2007-09-01 |
17:45:00 | 1,699 | 1,462 | 4,198 | 6,498 | 8,447 | 10,217 | 3,719 | 11,916 | 173,08 | 211,37 | 38,29 | - |
ΣΙΔΕΡΗΣ ΝΙΚΟΣ |
18 |
CAMARO KILLER |
R |
2007-09-01 |
17:43:00 | 1,586 | 1,591 | 4,365 | 6,665 | 8,558 | 10,230 | 3,565 | 11,816 | 174,99 | 226,18 | 51,19 | - |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
17 |
BMW E30 EVOLUTION |
R |
2007-09-02 |
10:54:00 | 2,120 | 1,483 | 4,155 | 6,411 | 8,408 | 10,486 | 4,075 | 12,606 | 175,56 | 170,58 | -4,98 | - |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
17 |
BMW E30 EVOLUTION |
R |
2007-09-01 |
16:19:00 | 1,157 | 1,529 | 4,374 | 6,737 | 8,719 | 10,521 | 3,784 | 11,678 | 168,60 | 207,26 | 38,66 | 4 |
ΔΟΥΒΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ |
19 |
BMW E21-323 |
L |
2007-09-01 |
13:10:00 | 0,740 | 1,722 | 4,899 | 7,596 | 9,877 | 11,943 | 4,347 | 12,683 | 146,18 | 180,60 | 34,42 | - |
ΔΟΥΒΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ |
19 |
BMW E21-323 |
R |
2007-09-02 |
10:23:00 | 2,372 | 1,676 | 4,837 | 7,684 | 10,164 | 12,366 | 4,682 | 14,738 | 128,34 | 172,68 | 44,34 | RED LIGHT |
ΔΟΥΒΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ |
19 |
BMW E21-323 |
R |
2007-09-02 |
10:22:00 | -0,693 | | | | | | | -0,693 | | | | RED LIGHT |
ΔΟΥΒΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ |
19 |
BMW E21-323 |
L |
2007-09-01 |
17:18:00 | 0,043 | 2,153 | 5,348 | 8,072 | 10,388 | 12,477 | 4,405 | 12,520 | 146,56 | 179,28 | 32,72 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto AA2 [2006] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
20 |
CHEVROLET CAMARO |
R |
2007-09-02 |
15:25:00 | 0,906 | 1,534 | 4,162 | 6,305 | 8,101 | 9,715 | 3,410 | 10,621 | 186,54 | 234,20 | 47,66 | LOST |
ΔΟΥΒΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ |
19 |
BMW E21-323 |
L |
2007-09-02 |
15:25:00 | 0,657 | 1,792 | 4,919 | 7,820 | 10,261 | 12,409 | 4,589 | 13,066 | 134,13 | 174,62 | 40,49 | WON |
ΣΙΔΕΡΗΣ ΝΙΚΟΣ |
18 |
CAMARO KILLER |
R |
2007-09-02 |
15:28:00 | 0,461 | 1,507 | 4,147 | 6,341 | 8,170 | 9,797 | 3,456 | 10,258 | 182,06 | 231,89 | 49,83 | RED LIGHT |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
17 |
BMW E30 EVOLUTION |
L |
2007-09-02 |
15:28:00 | 0,087 | 1,592 | 4,325 | 6,596 | 8,516 | 10,259 | 3,663 | 10,346 | 175,38 | 214,06 | 38,68 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto AA2 [2006] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
20 |
CHEVROLET CAMARO |
R |
2007-09-02 |
17:13:00 | 0,547 | 1,573 | 4,196 | 6,339 | 8,133 | 9,746 | 3,407 | 10,293 | 186,70 | 232,94 | 46,24 | LOST |
ΣΙΔΕΡΗΣ ΝΙΚΟΣ |
18 |
CAMARO KILLER |
L |
2007-09-02 |
17:13:00 | 0,555 | 1,497 | 4,172 | 6,390 | 8,230 | 9,863 | 3,473 | 10,418 | 180,49 | 230,63 | 50,14 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,008 secs |
|