ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto AA2 [2006] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
11 |
BMW E30 EVOLUTION |
R |
2006-07-22 |
18:22:00 | 1,229 | 1,545 | 4,510 | 6,825 | | 10,538 | 3,713 | 11,767 | 170,43 | 205,36 | 34,93 | 2 |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
14 |
BMW COMPACT |
L |
2006-07-22 |
18:11:00 | 2,058 | 1,613 | 4,712 | 7,261 | | 11,307 | 4,046 | 13,365 | 149,72 | 194,80 | 45,08 | - |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
14 |
BMW COMPACT |
L |
2006-07-23 |
09:23:00 | 0,855 | 1,823 | 4,958 | 7,483 | 9,592 | 11,478 | 3,995 | 12,333 | 151,35 | 197,32 | 45,97 | - |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
14 |
BMW COMPACT |
L |
2006-07-22 |
15:46:00 | 1,444 | 1,830 | 5,051 | 7,632 | | 11,708 | 4,076 | 13,152 | 148,10 | 193,61 | 45,51 | - |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
14 |
BMW COMPACT |
L |
2006-07-22 |
13:12:00 | 2,675 | 2,126 | 5,649 | 8,297 | | 12,385 | 4,088 | 15,060 | 145,63 | 195,00 | 49,37 | 3 |
ΔΟΥΒΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ |
15 |
BMW E21-323 |
R |
2006-07-22 |
18:10:00 | 1,051 | 2,046 | 5,420 | 8,268 | | 12,854 | 4,586 | 13,905 | 138,63 | 166,06 | 27,43 | - |
ΔΟΥΒΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ |
15 |
BMW E21-323 |
L |
2006-07-22 |
15:50:00 | 0,816 | 2,143 | 5,661 | 8,564 | | 13,167 | 4,603 | 13,983 | 134,44 | 169,28 | 34,84 | - |
ΔΟΥΒΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ |
15 |
BMW E21-323 |
L |
2006-07-22 |
13:31:00 | 1,478 | 2,386 | 5,924 | 8,765 | | 13,264 | 4,499 | 14,742 | 136,42 | 171,51 | 35,09 | - |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
11 |
BMW E30 EVOLUTION |
R |
2006-07-22 |
15:58:00 | 2,108 | 2,066 | 5,126 | 8,604 | | 16,527 | 7,923 | 18,635 | 99,57 | 81,85 | -17,72 | 4 |
ΜΑΛΟΥΣΑΡΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ |
12 |
SEAT IBIZA |
L |
2006-07-22 |
13:18:00 | 1,691 | 2,369 | 6,980 | 10,897 | | 17,110 | 6,213 | 18,801 | 98,14 | 125,25 | 27,11 | - |
ΜΑΛΟΥΣΑΡΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ |
12 |
SEAT IBIZA |
R |
2006-07-22 |
17:53:00 | 1,351 | 2,957 | 8,452 | 13,370 | | 22,223 | 8,853 | 23,574 | 77,88 | 79,63 | 1,75 | ABANDONED RUN |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
11 |
BMW E30 EVOLUTION |
R |
2006-07-22 |
13:45:00 | 1,529 | 1,860 | 10,304 | | | | | 1,529 | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto AA2 [2006] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
14 |
BMW COMPACT |
L |
2006-07-23 |
12:57:00 | 1,041 | 1,541 | 4,509 | 7,000 | 9,091 | 10,950 | 3,950 | 11,991 | 153,34 | 199,52 | 46,18 | LOST |
ΔΟΥΒΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ |
15 |
BMW E21-323 |
R |
2006-07-23 |
12:57:00 | 0,793 | 1,788 | 5,085 | 7,852 | 10,173 | 12,276 | 4,424 | 13,069 | 141,41 | 173,32 | 31,91 | QUALIFIED |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
11 |
BMW E30 EVOLUTION |
L |
2006-07-23 |
12:57:44 | | | | | | | | | | | | DID NOT APPEAR |
ΜΑΛΟΥΣΑΡΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ |
12 |
SEAT IBIZA |
R |
2006-07-23 |
12:57:44 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto AA2 [2006] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
11 |
BMW E30 EVOLUTION |
R |
2006-07-23 |
14:29:00 | 0,586 | 1,451 | 4,123 | 6,365 | 8,260 | 9,992 | 3,627 | 10,578 | 174,65 | 210,24 | 35,59 | LOST |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ |
14 |
BMW COMPACT |
L |
2006-07-23 |
14:29:00 | 0,696 | 1,570 | 4,570 | 7,055 | 9,143 | 11,045 | 3,990 | 11,741 | 51,48 | 187,56 | 136,08 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,008 secs |
|