ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto T1 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
18 |
FIAT UNO TURBO |
R |
2004-10-30 |
13:56:00 | 0,773 | 1,838 | | 7,846 | 10,167 | 12,183 | 4,337 | 12,956 | 147,52 | 183,12 | 35,60 | 2 |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
17 |
FIAT UNO 1,4 TURBO |
L |
2004-10-30 |
13:56:00 | 1,147 | 1,922 | | 8,129 | 10,368 | 12,331 | 4,202 | 13,478 | 151,82 | 184,29 | 32,47 | 3 |
ΛΕΤΣΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
19 |
FIAT PUNTO GT |
R |
2004-10-30 |
14:20:00 | 0,881 | 2,156 | | 8,766 | 11,310 | 13,539 | 4,773 | 14,420 | 135,27 | 166,88 | 31,61 | - |
ΛΕΤΣΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
19 |
FIAT PUNTO GT |
L |
2004-10-30 |
13:46:00 | 1,098 | 2,229 | | 8,885 | 11,407 | 13,598 | 4,713 | 14,696 | 134,80 | 170,57 | 35,77 | - |
ΛΕΤΣΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
19 |
FIAT PUNTO GT |
L |
2004-10-31 |
11:21:00 | 0,796 | 1,901 | | 8,860 | 11,436 | 13,616 | 4,756 | 14,412 | 129,51 | 172,83 | 43,32 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T1 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
17 |
FIAT UNO 1,4 TURBO |
R |
2004-10-30 |
15:36:00 | 0,894 | 1,726 | | 7,638 | 9,870 | 11,824 | 4,186 | 12,718 | 155,02 | 185,63 | 30,61 | 2 |
ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
18 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2004-10-30 |
15:36:00 | 0,751 | 1,665 | | 7,867 | 10,290 | 12,355 | 4,488 | 13,106 | 138,41 | 178,19 | 39,78 | 3 |
ΛΕΤΣΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
19 |
FIAT PUNTO GT |
R |
2004-10-30 |
15:37:00 | 1,360 | 1,995 | | 8,475 | 10,967 | 13,115 | 4,640 | 14,475 | 138,05 | 174,82 | 36,77 | - |
ΛΕΤΣΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
19 |
FIAT PUNTO GT |
L |
2004-10-30 |
17:26:00 | 1,533 | 2,906 | | 10,745 | 13,307 | 15,482 | 4,737 | 17,015 | 130,01 | 172,99 | 42,98 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto T1 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | QUALIFIED |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
17 |
FIAT UNO 1,4 TURBO |
L |
2004-10-31 |
12:20:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
18 |
FIAT UNO TURBO |
R |
2004-10-31 |
12:22:00 | 0,955 | 1,801 | | 7,908 | 10,278 | 12,357 | 4,449 | 13,312 | 143,73 | 178,04 | 34,31 | LOST |
ΛΕΤΣΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
19 |
FIAT PUNTO GT |
L |
2004-10-31 |
12:22:00 | 0,709 | 1,901 | | 8,829 | 11,383 | 13,566 | 4,737 | 14,275 | 129,27 | 169,40 | 40,13 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto T1 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
17 |
FIAT UNO 1,4 TURBO |
L |
2004-10-31 |
14:38:00 | 0,567 | 1,727 | | 7,524 | 9,754 | 11,693 | 4,169 | 12,260 | 155,67 | 191,61 | 35,94 | LOST |
ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
18 |
FIAT UNO TURBO |
R |
2004-10-31 |
14:38:00 | 0,734 | 1,736 | | 7,750 | 10,107 | 12,167 | 4,417 | 12,901 | 144,38 | 179,82 | 35,44 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|