ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto T1 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΤΗΛΑΒΕΡΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
14 |
UNO TURBO 1300 |
R |
2004-09-12 |
09:42:00 | 0,747 | 2,164 | 5,917 | 9,054 | | 14,197 | 5,143 | 14,944 | 126,57 | 155,47 | 28,90 | - |
ΤΗΛΑΒΕΡΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
14 |
UNO TURBO 1300 |
L |
2004-09-11 |
13:58:00 | 1,099 | 2,280 | | 9,262 | | 14,438 | 5,176 | 15,537 | 126,62 | 155,13 | 28,51 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T1 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
12 |
FIAT UNO TURBO |
R |
2004-09-11 |
15:28:00 | 0,968 | 1,682 | | 7,612 | | 11,894 | 4,282 | 12,862 | 148,24 | 187,24 | 39,00 | 2 |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
15 |
FIAT UNO |
L |
2004-09-11 |
15:26:00 | 1,044 | 1,815 | | 7,789 | | 11,958 | 4,169 | 13,002 | 152,57 | 192,92 | 40,35 | 3 |
ΤΗΛΑΒΕΡΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
14 |
UNO TURBO 1300 |
R |
2004-09-11 |
15:26:00 | 1,198 | 2,731 | | 9,867 | | 15,018 | 5,151 | 16,216 | 125,95 | 157,07 | 31,12 | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto T1 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
15 |
FIAT UNO |
R |
2004-09-12 |
13:42:00 | 1,184 | 1,777 | 5,038 | 7,647 | | 11,860 | 4,213 | 13,044 | 156,35 | 189,09 | 32,74 | |
ΤΗΛΑΒΕΡΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
14 |
UNO TURBO 1300 |
L |
2004-09-12 |
13:42:00 | 1,036 | 2,196 | 5,965 | 9,105 | | 14,521 | 5,416 | 15,557 | 123,15 | 151,02 | 27,87 | |
ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
12 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2004-09-12 |
13:43:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto T1 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
12 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2004-09-12 |
16:16:00 | 0,725 | 1,756 | 5,007 | 7,694 | | 11,969 | 4,275 | 12,694 | 149,28 | 186,84 | 37,56 | |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
15 |
FIAT UNO |
R |
2004-09-12 |
16:16:00 | 0,598 | 1,773 | 5,049 | 8,073 | | 12,422 | 4,349 | 13,020 | 141,58 | 181,65 | 40,07 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|
Powered by GreekDragster.com Database Server.
© 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved. |
|