| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto T1 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΤΗΛΑΒΕΡΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ | 
						14 | 
						UNO TURBO 1300 | 
						R | 
						2004-09-12 | 
						09:42:00 | 0,747 | 2,164 | 5,917 | 9,054 |  | 14,197 | 5,143 | 14,944 | 126,57 | 155,47 | 28,90 |  	| - | 
						ΤΗΛΑΒΕΡΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ | 
						14 | 
						UNO TURBO 1300 | 
						L | 
						2004-09-11 | 
						13:58:00 | 1,099 | 2,280 |  | 9,262 |  | 14,438 | 5,176 | 15,537 | 126,62 | 155,13 | 28,51 |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T1 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						12 | 
						FIAT UNO TURBO | 
						R | 
						2004-09-11 | 
						15:28:00 | 0,968 | 1,682 |  | 7,612 |  | 11,894 | 4,282 | 12,862 | 148,24 | 187,24 | 39,00 |  	| 2 | 
						ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | 
						15 | 
						FIAT UNO | 
						L | 
						2004-09-11 | 
						15:26:00 | 1,044 | 1,815 |  | 7,789 |  | 11,958 | 4,169 | 13,002 | 152,57 | 192,92 | 40,35 |  	| 3 | 
						ΤΗΛΑΒΕΡΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ | 
						14 | 
						UNO TURBO 1300 | 
						R | 
						2004-09-11 | 
						15:26:00 | 1,198 | 2,731 |  | 9,867 |  | 15,018 | 5,151 | 16,216 | 125,95 | 157,07 | 31,12 |  	|   |  
 	| ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto T1 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | 
						15 | 
						FIAT UNO | 
						R | 
						2004-09-12 | 
						13:42:00 | 1,184 | 1,777 | 5,038 | 7,647 |  | 11,860 | 4,213 | 13,044 | 156,35 | 189,09 | 32,74 |  	 | 
						ΤΗΛΑΒΕΡΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ | 
						14 | 
						UNO TURBO 1300 | 
						L | 
						2004-09-12 | 
						13:42:00 | 1,036 | 2,196 | 5,965 | 9,105 |  | 14,521 | 5,416 | 15,557 | 123,15 | 151,02 | 27,87 |  	 | 
						ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						12 | 
						FIAT UNO TURBO | 
						L | 
						2004-09-12 | 
						13:43:00 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto T1 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						12 | 
						FIAT UNO TURBO | 
						L | 
						2004-09-12 | 
						16:16:00 | 0,725 | 1,756 | 5,007 | 7,694 |  | 11,969 | 4,275 | 12,694 | 149,28 | 186,84 | 37,56 |  	 | 
						ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | 
						15 | 
						FIAT UNO | 
						R | 
						2004-09-12 | 
						16:16:00 | 0,598 | 1,773 | 5,049 | 8,073 |  | 12,422 | 4,349 | 13,020 | 141,58 | 181,65 | 40,07 |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,010 secs | 
				 
  | 
		
		
			    Powered by  GreekDragster.com Database Server. 
	      © 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved.  | 
                  |