| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto T1 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| RED LIGHT | 
						ΧΟΝΔΡΟΝΙΚΟΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 
						11 | 
						TOYOTA STARLET | 
						L | 
						2004-06-19 | 
						15:13:00 | 0,506 | 2,234 |  | 8,491 |  | 12,700 | 4,209 | 13,206 | 153,53 | 192,06 | 38,53 |  	| RED LIGHT | 
						ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						8 | 
						FIAT UNO TURBO | 
						R | 
						2004-06-19 | 
						15:13:00 | 0,376 | 2,668 |  | 9,010 |  | 13,365 | 4,355 | 13,741 | 146,66 | 185,30 | 38,64 |  	| RED LIGHT | 
						ΦΩΤΙΑΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ | 
						10 | 
						FIAT UNO | 
						L | 
						2004-06-19 | 
						15:21:00 | -0,271 | 10,559 |  | 16,708 |  | 21,367 | 4,659 | 21,096 | 144,80 | 156,36 | 11,56 |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T1 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						8 | 
						FIAT UNO TURBO | 
						R | 
						2004-06-19 | 
						17:09:00 | 0,730 | 1,833 |  | 7,852 |  | 12,165 | 4,313 | 12,895 | 149,00 | 184,99 | 35,99 |  	| 2 | 
						ΧΟΝΔΡΟΝΙΚΟΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 
						11 | 
						TOYOTA STARLET | 
						R | 
						2004-06-20 | 
						11:03:00 | 0,863 | 2,020 |  | 8,109 |  | 12,295 | 4,186 | 13,158 | 155,10 | 194,88 | 39,78 |  	| 3 | 
						ΦΩΤΙΑΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ | 
						10 | 
						FIAT UNO | 
						L | 
						2004-06-19 | 
						17:09:00 | 0,964 | 2,060 |  | 8,167 |  | 12,344 | 4,177 | 13,308 | 152,99 | 189,76 | 36,77 |  	| - | 
						ΧΟΝΔΡΟΝΙΚΟΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 
						11 | 
						TOYOTA STARLET | 
						L | 
						2004-06-19 | 
						17:10:00 | 0,817 | 2,096 |  | 8,344 |  | 12,613 | 4,269 | 13,430 | 151,41 | 187,84 | 36,43 |  	| - | 
						ΦΩΤΙΑΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ | 
						10 | 
						FIAT UNO | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						11:03:00 | 0,742 | 1,833 |  | 8,198 |  | 12,692 | 4,494 | 13,434 | 133,14 | 182,46 | 49,32 |  	|   |  
 	| ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto T1 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΦΩΤΙΑΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ | 
						10 | 
						FIAT UNO | 
						R | 
						2004-06-20 | 
						12:33:00 | 0,631 | 1,891 |  | 7,857 |  | 12,058 | 4,201 | 12,689 | 153,40 | 190,87 | 37,47 |  	 | 
						ΧΟΝΔΡΟΝΙΚΟΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 
						11 | 
						TOYOTA STARLET | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						12:33:00 | 1,034 | 2,087 |  | 8,132 |  | 13,041 | 4,909 | 14,075 | 156,24 | 124,94 | -31,30 |  	 | 
						ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						8 | 
						FIAT UNO TURBO | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						12:49:00 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto T1 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						8 | 
						FIAT UNO TURBO | 
						R | 
						2004-06-20 | 
						15:00:00 | 0,595 | 1,760 |  | 7,808 |  | 12,242 | 4,434 | 12,837 | 144,40 | 181,55 | 37,15 |  	 | 
						ΦΩΤΙΑΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ | 
						10 | 
						FIAT UNO | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						15:00:00 | 0,452 | 1,792 |  | 8,089 |  | 12,550 | 4,461 | 13,002 | 138,29 | 178,11 | 39,82 |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,009 secs | 
				 
  | 
		
		
			    Powered by  GreekDragster.com Database Server. 
	      © 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved.  | 
                  |