ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto T1 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
18 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2004-05-22 |
14:09:39 | 1,156 | 2,137 | 5,571 | 8,347 | 10,578 | 12,576 | 4,229 | 13,732 | | 186,55 | | 2 |
ΡΟΥΣΣΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
22 |
FIAT UNO TURBO 1.4 |
R |
2004-05-22 |
14:08:49 | 0,976 | 2,245 | 5,712 | 8,407 | 10,726 | 12,752 | 4,345 | 13,728 | | 178,92 | | 3 |
ΧΟΝΔΡΟΝΙΚΟΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
24 |
TOYOTA STARLET |
R |
2004-05-22 |
14:09:39 | 0,965 | 2,313 | 5,919 | 8,609 | 10,781 | 12,791 | 4,182 | 13,756 | | 188,04 | | 4 |
ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
17 |
TOYOTA STARLET TURBO |
L |
2004-05-23 |
11:52:28 | 1,241 | 2,134 | 5,684 | 8,390 | 10,691 | 12,834 | 4,444 | 14,075 | | 179,45 | | - |
ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
17 |
TOYOTA STARLET TURBO |
L |
2004-05-22 |
14:07:51 | 0,708 | 2,344 | 6,017 | 8,755 | 11,063 | 13,161 | 4,406 | 13,869 | | 184,11 | | - |
ΧΟΝΔΡΟΝΙΚΟΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
24 |
TOYOTA STARLET |
R |
2004-05-23 |
11:52:28 | 0,614 | 2,265 | 5,908 | 8,570 | 10,764 | 13,169 | 4,599 | 13,783 | | 140,98 | | 5 |
ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
21 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2004-05-22 |
14:08:49 | 0,916 | 2,306 | 5,858 | 8,720 | 11,078 | 13,191 | 4,471 | 14,107 | | 178,48 | | - |
ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
21 |
FIAT UNO TURBO |
R |
2004-05-23 |
11:51:39 | 1,227 | 2,045 | 5,595 | 8,550 | 11,053 | 13,259 | 4,709 | 14,486 | | 173,11 | | 6 |
ΚΟΥΒΑΡΑΣ ΓΑΒΡΙΗΛ |
19 |
TOYOTA STARLET TURBO |
L |
2004-05-23 |
11:51:39 | 1,102 | 2,613 | 6,672 | 9,487 | 11,813 | 13,898 | 4,411 | 15,000 | | 179,85 | | 7 |
ΛΕΤΣΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
20 |
FIAT PUNTO GT |
R |
2004-05-22 |
14:07:51 | 1,187 | 2,586 | 6,452 | 9,463 | 11,903 | 14,099 | 4,636 | 15,286 | | 173,52 | | 8 |
ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΚΗΣ |
23 |
FIAT UNO TURBO 1.4 |
L |
2004-05-22 |
14:06:47 | 0,753 | 2,391 | 6,303 | 9,441 | 12,072 | 14,422 | 4,981 | 15,175 | | 162,45 | | - |
ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΚΗΣ |
23 |
FIAT UNO TURBO 1.4 |
L |
2004-05-23 |
11:50:09 | 0,762 | 2,436 | 6,354 | 9,503 | 12,192 | 14,617 | 5,114 | 15,379 | | 149,03 | | - |
ΡΟΥΣΣΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
22 |
FIAT UNO TURBO 1.4 |
R |
2004-05-23 |
11:50:09 | 0,761 | 2,154 | 5,886 | 9,893 | 13,736 | 17,521 | 7,628 | 18,282 | | 95,72 | | RED LIGHT |
ΚΟΥΒΑΡΑΣ ΓΑΒΡΙΗΛ |
19 |
TOYOTA STARLET TURBO |
R |
2004-05-22 |
14:06:47 | 0,368 | 2,711 | 6,853 | 9,989 | 12,467 | 14,658 | 4,669 | 15,026 | | 173,61 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T1 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
18 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2004-05-22 |
17:11:10 | 1,084 | 1,954 | 5,269 | 7,945 | 10,133 | 12,108 | 4,163 | 13,192 | | 190,69 | | 2 |
ΡΟΥΣΣΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
22 |
FIAT UNO TURBO 1.4 |
R |
2004-05-22 |
16:03:08 | 0,729 | 2,191 | 5,664 | 8,337 | 10,588 | 12,629 | 4,292 | 13,358 | | 182,86 | | 3 |
ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
17 |
TOYOTA STARLET TURBO |
R |
2004-05-22 |
17:10:16 | 0,831 | 2,101 | 5,676 | 8,448 | | 12,796 | 4,348 | 13,627 | | 183,32 | | 4 |
ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
21 |
FIAT UNO TURBO |
R |
2004-05-22 |
16:05:19 | 1,364 | 2,044 | 5,536 | 8,408 | 10,794 | 12,930 | 4,522 | 14,294 | | 178,22 | | - |
ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
17 |
TOYOTA STARLET TURBO |
L |
2004-05-22 |
16:03:08 | 0,542 | 2,199 | 5,777 | 8,493 | 10,743 | 13,023 | 4,530 | 13,565 | | 157,41 | | - |
ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
21 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2004-05-22 |
17:10:16 | 1,010 | 2,021 | 5,546 | 8,638 | 11,181 | 13,426 | 4,788 | 14,436 | | 163,76 | | 5 |
ΚΟΥΒΑΡΑΣ ΓΑΒΡΙΗΛ |
19 |
TOYOTA STARLET TURBO |
R |
2004-05-22 |
17:11:10 | 1,529 | 2,693 | 6,408 | 9,221 | 11,585 | 13,718 | 4,497 | 15,247 | | 178,01 | | - |
ΚΟΥΒΑΡΑΣ ΓΑΒΡΙΗΛ |
19 |
TOYOTA STARLET TURBO |
L |
2004-05-22 |
16:04:18 | 1,154 | 2,433 | 6,443 | 9,327 | 11,716 | 13,884 | 4,557 | 15,038 | | 175,06 | | 6 |
ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΚΗΣ |
23 |
FIAT UNO TURBO 1.4 |
L |
2004-05-22 |
17:09:26 | 0,801 | 2,415 | 6,317 | 9,391 | 12,009 | 14,408 | 5,017 | 15,209 | | 149,79 | | 7 |
ΛΕΤΣΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
20 |
FIAT PUNTO GT |
R |
2004-05-22 |
16:01:53 | 1,340 | 2,492 | 6,579 | 9,683 | 12,206 | 14,483 | 4,800 | 15,823 | | 167,55 | | - |
ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΚΗΣ |
23 |
FIAT UNO TURBO 1.4 |
L |
2004-05-22 |
16:01:53 | 0,809 | 2,305 | 6,429 | 9,635 | 12,257 | 14,606 | 4,971 | 15,415 | | 163,03 | | - |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
18 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2004-05-22 |
16:05:19 | 1,084 | 2,293 | 5,802 | 8,820 | 11,733 | 14,800 | 5,980 | 15,884 | | 114,99 | | 8 |
ΧΟΝΔΡΟΝΙΚΟΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
24 |
TOYOTA STARLET |
R |
2004-05-22 |
17:12:08 | 0,514 | 2,317 | 6,374 | 9,920 | 13,829 | 18,256 | 8,336 | 18,770 | | 80,56 | | - |
ΡΟΥΣΣΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
22 |
FIAT UNO TURBO 1.4 |
R |
2004-05-22 |
17:09:26 | 0,614 | 2,230 | 7,116 | 11,965 | 16,433 | 20,800 | 8,835 | 21,414 | | 85,50 | | RED LIGHT |
ΧΟΝΔΡΟΝΙΚΟΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
24 |
TOYOTA STARLET |
R |
2004-05-22 |
16:04:18 | 0,445 | 2,325 | 5,955 | 8,645 | 10,826 | 12,798 | 4,153 | 13,243 | | 194,34 | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto T1 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
18 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2004-05-23 |
13:58:25 | 1,404 | 2,068 | 5,479 | 8,170 | 10,389 | 12,392 | 4,222 | 13,796 | | 191,44 | | |
ΛΕΤΣΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
20 |
FIAT PUNTO GT |
R |
2004-05-23 |
13:58:25 | 6,148 | | | | | | | 6,148 | | | | |
ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
21 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2004-05-23 |
13:59:11 | 0,710 | 1,955 | 5,385 | 8,226 | 10,611 | 12,748 | 4,522 | 13,458 | | 178,79 | | |
ΧΟΝΔΡΟΝΙΚΟΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
24 |
TOYOTA STARLET |
R |
2004-05-23 |
13:59:11 | 0,485 | 2,228 | 5,796 | 8,440 | 10,592 | 12,604 | 4,164 | 13,089 | | 183,05 | | |
ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΚΗΣ |
23 |
FIAT UNO TURBO 1.4 |
L |
2004-05-23 |
14:01:01 | 1,052 | 2,668 | 7,302 | 10,653 | 13,420 | 15,856 | 5,203 | 16,908 | | 150,84 | | |
ΡΟΥΣΣΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
22 |
FIAT UNO TURBO 1.4 |
R |
2004-05-23 |
14:01:01 | 0,700 | 2,207 | 6,241 | 10,273 | 13,827 | 17,297 | 7,024 | 17,997 | | 105,02 | | |
ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
17 |
TOYOTA STARLET TURBO |
L |
2004-05-23 |
14:01:55 | 0,806 | 2,292 | 5,842 | 8,546 | | 12,760 | 4,214 | 13,566 | | 193,42 | | |
ΚΟΥΒΑΡΑΣ ΓΑΒΡΙΗΛ |
19 |
TOYOTA STARLET TURBO |
R |
2004-05-23 |
14:01:55 | 1,010 | 2,772 | 6,901 | 9,650 | 12,155 | 15,009 | 5,359 | 16,019 | | 120,79 | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto T1 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
17 |
TOYOTA STARLET TURBO |
L |
2004-05-23 |
15:25:11 | 0,961 | 2,149 | 5,712 | 8,446 | 10,744 | 12,689 | 4,243 | 13,650 | | 189,90 | | |
ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΚΗΣ |
23 |
FIAT UNO TURBO 1.4 |
R |
2004-05-23 |
15:25:11 | 0,734 | 2,511 | 6,529 | 9,687 | 12,307 | 14,656 | 4,969 | 15,390 | | 162,23 | | |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
18 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2004-05-23 |
15:26:09 | 1,346 | 1,936 | 5,317 | 8,114 | 10,364 | 12,381 | 4,267 | 13,727 | | 185,89 | | |
ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
21 |
FIAT UNO TURBO |
R |
2004-05-23 |
15:26:09 | 0,678 | 2,038 | 5,464 | 8,291 | 10,641 | 12,753 | 4,462 | 13,431 | | 179,36 | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,011 secs |
|