ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto T1 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
19 |
FIAT UNO 1,4 TURBO |
L |
2003-11-15 |
15:31:00 | 0,957 | 2,031 | | 8,236 | | 12,560 | 4,324 | 13,517 | | 185,78 | | 2 |
ΦΩΤΑΚΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ |
20 |
TOYOTA STARLET TURBO |
R |
2003-11-15 |
15:40:00 | 1,115 | 2,218 | | 8,446 | | 12,752 | 4,306 | 13,867 | | 188,59 | | 3 |
ΜΙΧΑΛΑΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
18 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2003-11-15 |
15:43:00 | 1,183 | 2,020 | | 8,486 | | 12,996 | 4,510 | 14,179 | | 176,71 | | 4 |
ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
21 |
FIAT UNO TURBO |
R |
2003-11-15 |
15:28:00 | 0,879 | 1,990 | | 8,634 | | 13,152 | 4,518 | 14,031 | | 180,17 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T1 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
21 |
FIAT UNO TURBO |
R |
2003-11-16 |
11:03:00 | 0,984 | 1,882 | | 7,983 | | 12,417 | 4,434 | 13,401 | 144,40 | 180,43 | 36,03 | 2 |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
19 |
FIAT UNO 1,4 TURBO |
L |
2003-11-16 |
11:05:00 | 0,850 | 1,948 | | 8,117 | | 12,453 | 4,336 | 13,303 | 148,79 | 181,52 | 32,73 | - |
ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
21 |
FIAT UNO TURBO |
R |
2003-11-15 |
16:59:00 | 0,996 | 1,832 | | 8,091 | | 12,591 | 4,500 | 13,587 | | 179,51 | | 3 |
ΦΩΤΑΚΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ |
20 |
TOYOTA STARLET TURBO |
L |
2003-11-15 |
17:00:00 | 0,830 | 2,004 | | 8,308 | | 12,717 | 4,409 | 13,547 | | 185,25 | | - |
ΦΩΤΑΚΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ |
20 |
TOYOTA STARLET TURBO |
R |
2003-11-16 |
11:15:00 | 0,864 | 2,346 | | 8,556 | | 13,087 | 4,531 | 13,951 | 151,35 | 179,40 | 28,05 | 4 |
ΜΙΧΑΛΑΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
18 |
FIAT UNO TURBO |
R |
2003-11-15 |
17:01:00 | 1,015 | 1,902 | | 8,594 | | 13,171 | 4,577 | 14,186 | | 174,30 | | - |
ΜΙΧΑΛΑΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
18 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2003-11-16 |
11:04:00 | 1,114 | 1,874 | | 8,261 | | 14,190 | 5,929 | 15,304 | 139,25 | 109,52 | -29,73 | ABANDONED RUN |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
19 |
FIAT UNO 1,4 TURBO |
L |
2003-11-15 |
16:58:00 | 0,968 | 2,047 | | 12,508 | | 20,869 | 8,361 | 21,837 | | 87,19 | | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto T1 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΜΙΧΑΛΑΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
18 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2003-11-16 |
12:45:00 | 0,896 | 1,876 | | 8,214 | | 12,696 | 4,482 | 13,592 | 142,57 | 176,24 | 33,67 | |
ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
21 |
FIAT UNO TURBO |
R |
2003-11-16 |
12:45:00 | 0,803 | 2,074 | | 8,536 | | 14,934 | 6,398 | 15,737 | 132,97 | 98,22 | -34,75 | |
ΦΩΤΑΚΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ |
20 |
TOYOTA STARLET TURBO |
R |
2003-11-16 |
12:47:00 | 0,656 | 2,059 | | 8,453 | | 12,921 | 4,468 | 13,577 | 141,19 | 183,38 | 42,19 | |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
19 |
FIAT UNO 1,4 TURBO |
L |
2003-11-16 |
12:47:00 | 0,622 | 1,970 | | 8,641 | | 13,238 | 4,597 | 13,860 | 133,35 | 175,74 | 42,39 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto T1 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΦΩΤΑΚΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ |
20 |
TOYOTA STARLET TURBO |
R |
2003-11-16 |
14:29:00 | 0,704 | 2,138 | | 8,240 | | 12,542 | 4,302 | 13,246 | 151,28 | 188,08 | 36,80 | |
ΜΙΧΑΛΑΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
18 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2003-11-16 |
14:29:00 | 0,962 | 1,944 | | 9,296 | | 14,228 | 4,932 | 15,190 | 131,06 | 146,21 | 15,15 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,009 secs |
|