ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto T1 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
30 |
FIAT UNO |
L |
2003-10-25 |
11:00:00 | 1,222 | 2,017 | | | | 12,423 | | 13,645 | | 5,80 | | 2 |
ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
36 |
FIAT UNO |
R |
2003-10-25 |
11:00:00 | 0,994 | 2,059 | | | | 12,652 | | 13,646 | | 175,61 | | 3 |
ΡΟΥΣΣΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
31 |
FIAT UNO |
R |
2003-10-25 |
10:33:00 | 1,368 | 2,139 | | | | 13,185 | | 14,553 | | 162,90 | | 4 |
ΓΚΑΒΑΝΟΖΗΣ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ |
32 |
TOYOTA STARLET |
L |
2003-10-25 |
10:34:00 | 0,680 | 2,560 | | | | 13,483 | | 14,163 | | 171,43 | | 5 |
ΦΩΤΑΚΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ |
33 |
TOYOTA STARLET |
L |
2003-10-25 |
10:52:00 | 1,230 | 2,154 | | | | 14,119 | | 15,349 | | 5,10 | | 6 |
ΣΤΕΡΠΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
37 |
FIAT UNO |
L |
2003-10-25 |
10:45:00 | 0,515 | 2,466 | | | | 14,798 | | 15,313 | | 4,87 | | 7 |
ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΚΗΣ |
34 |
FIAT UNO |
R |
2003-10-25 |
10:45:00 | 0,829 | 2,572 | | | | 15,093 | | 15,922 | | 152,22 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T1 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΦΩΤΑΚΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ |
33 |
TOYOTA STARLET |
L |
2003-10-25 |
11:53:00 | 0,928 | 2,103 | | | | 12,554 | | 13,482 | | 180,45 | | 2 |
ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
36 |
FIAT UNO |
R |
2003-10-25 |
11:56:00 | 1,045 | 2,023 | | | | 12,591 | | 13,636 | | 179,10 | | 3 |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
30 |
FIAT UNO |
R |
2003-10-25 |
11:55:00 | 0,704 | 2,065 | | | | 12,800 | | 13,504 | | 169,41 | | 4 |
ΡΟΥΣΣΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
31 |
FIAT UNO |
R |
2003-10-25 |
11:53:00 | 0,849 | 2,090 | | | | 12,815 | | 13,664 | | 169,41 | | - |
ΦΩΤΑΚΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ |
33 |
TOYOTA STARLET |
L |
2003-10-26 |
09:53:00 | 0,992 | 2,187 | | 8,567 | | 13,004 | 4,437 | 13,996 | 139,53 | 171,43 | 31,90 | 5 |
ΓΚΑΒΑΝΟΖΗΣ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ |
32 |
TOYOTA STARLET |
L |
2003-10-26 |
09:51:00 | 0,933 | 2,223 | | 8,711 | | 13,177 | 4,466 | 14,110 | 140,62 | 174,33 | 33,71 | - |
ΓΚΑΒΑΝΟΖΗΣ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ |
32 |
TOYOTA STARLET |
L |
2003-10-25 |
11:55:00 | 0,890 | 2,217 | | | | 13,239 | | 14,129 | | 172,25 | | 6 |
ΣΤΕΡΠΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
37 |
FIAT UNO |
L |
2003-10-26 |
09:52:00 | 0,710 | 2,250 | | 8,982 | | 13,711 | 4,729 | 14,421 | 135,85 | 162,53 | 26,68 | - |
ΡΟΥΣΣΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
31 |
FIAT UNO |
R |
2003-10-26 |
09:51:00 | 0,728 | 2,417 | | 9,127 | | 13,804 | 4,677 | 14,532 | 136,88 | 161,43 | 24,55 | - |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
30 |
FIAT UNO |
R |
2003-10-26 |
09:52:00 | 1,056 | 2,065 | | 8,348 | | 14,076 | 5,728 | 15,132 | 134,08 | 114,10 | -19,98 | - |
ΣΤΕΡΠΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
37 |
FIAT UNO |
R |
2003-10-25 |
11:57:00 | 1,014 | 2,452 | | | | 14,331 | | 15,345 | | 164,38 | | 7 |
ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΚΗΣ |
34 |
FIAT UNO |
R |
2003-10-25 |
11:54:00 | 0,825 | 2,537 | | | | 15,536 | | 16,361 | | 147,24 | | - |
ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΚΗΣ |
34 |
FIAT UNO |
R |
2003-10-26 |
09:54:00 | 0,967 | 3,157 | | 11,940 | | 17,576 | 5,636 | 18,543 | 109,59 | 141,73 | 32,14 | 8 |
ΛΕΤΣΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
35 |
FIAT PUNDO GT |
L |
2003-10-25 |
11:54:00 | 1,282 | 2,619 | | | | 18,832 | | 20,114 | | 115,94 | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto T1 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | DID NOT APPEAR |
ΛΕΤΣΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
35 |
FIAT PUNDO GT |
R |
2003-10-26 |
11:44:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΦΩΤΑΚΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ |
33 |
TOYOTA STARLET |
L |
2003-10-26 |
11:44:00 | 1,378 | 2,217 | | 8,645 | | 13,120 | 4,475 | 14,498 | 143,14 | 171,84 | 28,70 | WON |
ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
36 |
FIAT UNO |
R |
2003-10-26 |
11:45:00 | 1,057 | 2,032 | | 8,741 | | 13,244 | 4,503 | 14,301 | 137,40 | 173,08 | 35,68 | LOST |
ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΚΗΣ |
34 |
FIAT UNO |
L |
2003-10-26 |
11:45:00 | 0,864 | 2,735 | | 11,275 | | 18,506 | 7,231 | 19,370 | 90,68 | 99,45 | 8,77 | WON |
ΣΤΕΡΠΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
37 |
FIAT UNO |
R |
2003-10-26 |
11:46:00 | 0,987 | 2,274 | | 8,948 | | 13,541 | 4,593 | 14,528 | 138,73 | 167,83 | 29,10 | LOST |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
30 |
FIAT UNO |
L |
2003-10-26 |
11:46:00 | 0,834 | 1,859 | | 9,648 | | 15,013 | 5,365 | 15,847 | 101,98 | 139,53 | 37,55 | LOST |
ΡΟΥΣΣΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
31 |
FIAT UNO |
R |
2003-10-26 |
11:47:00 | 0,656 | 2,198 | | 8,606 | | 13,077 | 4,471 | 13,733 | 142,01 | 171,43 | 29,42 | WON |
ΓΚΑΒΑΝΟΖΗΣ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ |
32 |
TOYOTA STARLET |
L |
2003-10-26 |
11:47:00 | 0,848 | 1,979 | | 8,295 | | 12,741 | 4,446 | 13,589 | 142,86 | 174,33 | 31,47 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto T1 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | RED LIGHT |
ΓΚΑΒΑΝΟΖΗΣ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ |
32 |
TOYOTA STARLET |
R |
2003-10-26 |
12:28:00 | 0,494 | 2,387 | | 8,913 | | 13,588 | 4,675 | 14,082 | 139,81 | 164,01 | 24,20 | WON |
ΦΩΤΑΚΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ |
33 |
TOYOTA STARLET |
L |
2003-10-26 |
12:28:00 | 0,881 | | | 9,049 | | 13,570 | 4,521 | 14,451 | 136,36 | 173,91 | 37,55 | WON |
ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
36 |
FIAT UNO |
R |
2003-10-26 |
12:29:00 | 0,919 | 1,972 | | 8,132 | | 12,564 | 4,432 | 13,483 | 141,45 | 173,91 | 32,46 | LOST |
ΣΤΕΡΠΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
37 |
FIAT UNO |
L |
2003-10-26 |
12:29:00 | 0,500 | | | 8,771 | | 13,410 | 4,639 | 13,910 | 138,46 | 164,01 | 25,55 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto T1 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | LOST |
ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
36 |
FIAT UNO |
R |
2003-10-26 |
12:59:00 | 0,984 | 1,884 | | 8,124 | | 12,637 | 4,513 | 13,621 | 137,40 | 170,62 | 33,22 | WON |
ΦΩΤΑΚΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ |
33 |
TOYOTA STARLET |
L |
2003-10-26 |
12:59:00 | 0,837 | 2,130 | | 8,294 | | 12,641 | 4,347 | 13,478 | 146,04 | 179,55 | 33,51 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,013 secs |
|