ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto T1 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ |
14 |
TOYOTA STARLET |
L |
2003-09-06 |
15:09:00 | 1,225 | 2,899 | | 12,799 | | | | 1,225 | | | | 2 |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
16 |
FIAT UNO 1,4 TURBO |
L |
2003-09-06 |
15:10:00 | 0,797 | 2,252 | | 8,309 | | 12,461 | 4,152 | 13,258 | | 194,80 | | 3 |
ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
15 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2003-09-07 |
10:31:00 | 0,644 | 2,244 | | 8,540 | | 12,995 | 4,455 | 13,639 | 143,68 | 178,42 | 34,74 | 4 |
ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
42 |
TOYOTA STARLET |
L |
2003-09-07 |
10:35:00 | 1,074 | 2,361 | | 8,968 | | 13,619 | 4,651 | 14,693 | 137,47 | 172,09 | 34,62 | - |
ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
42 |
TOYOTA STARLET |
R |
2003-09-06 |
15:01:00 | 1,079 | 2,511 | | 9,189 | | 13,817 | 4,628 | 14,896 | 138,07 | 174,19 | 36,12 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T1 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
16 |
FIAT UNO 1,4 TURBO |
L |
2003-09-06 |
16:28:00 | 0,568 | 1,918 | | 7,892 | | | | 0,568 | | | | - |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
16 |
FIAT UNO 1,4 TURBO |
L |
2003-09-06 |
17:46:00 | 0,766 | 1,862 | | 7,754 | | 11,960 | 4,206 | 12,726 | | 191,50 | | 2 |
ΦΩΤΑΚΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ |
17 |
TOYOTA STARLET TURBO |
L |
2003-09-06 |
17:45:00 | 1,209 | 2,041 | | 8,332 | | 12,745 | 4,413 | 13,954 | | 183,50 | | - |
ΦΩΤΑΚΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ |
17 |
TOYOTA STARLET TURBO |
L |
2003-09-06 |
16:25:00 | 0,764 | 2,098 | | 8,405 | | 12,798 | 4,393 | 13,562 | | 184,86 | | 3 |
ΜΙΧΑΛΑΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
11 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2003-09-06 |
17:43:00 | 1,013 | 1,965 | | 8,495 | | 12,989 | 4,494 | 14,002 | | 180,93 | | 4 |
ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
15 |
FIAT UNO TURBO |
R |
2003-09-06 |
17:43:00 | 0,640 | 2,425 | | 8,720 | | 13,158 | 4,438 | 13,798 | 143,78 | 178,54 | 34,76 | - |
ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
15 |
FIAT UNO TURBO |
R |
2003-09-06 |
16:27:00 | 0,633 | 2,385 | | 8,716 | | 13,230 | 4,514 | 13,863 | 140,59 | 177,69 | 37,10 | - |
ΜΙΧΑΛΑΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
11 |
FIAT UNO TURBO |
R |
2003-09-06 |
16:25:00 | 0,704 | 2,438 | | 8,831 | | 13,320 | 4,489 | 14,024 | 139,07 | 179,89 | 40,82 | 5 |
ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
42 |
TOYOTA STARLET |
R |
2003-09-06 |
17:45:00 | 0,934 | 2,506 | | 9,102 | | 13,746 | 4,644 | 14,680 | 138,00 | 173,40 | 35,40 | - |
ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
42 |
TOYOTA STARLET |
R |
2003-09-06 |
16:28:00 | 1,080 | 2,556 | | 9,135 | | 13,747 | 4,612 | 14,827 | 138,73 | 175,09 | 36,36 | 6 |
ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ |
14 |
TOYOTA STARLET |
R |
2003-09-06 |
17:46:00 | 1,257 | 2,775 | | 10,974 | | 15,906 | 4,932 | 17,163 | 124,98 | 162,84 | 37,86 | - |
ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ |
14 |
TOYOTA STARLET |
L |
2003-09-06 |
16:27:00 | 0,589 | 2,919 | | 12,228 | | 17,327 | 5,099 | 17,916 | | 163,58 | | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto T1 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΜΙΧΑΛΑΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
11 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2003-09-07 |
11:49:00 | 0,990 | 1,872 | | 8,159 | | 12,560 | 4,401 | 13,550 | 144,60 | 181,44 | 36,84 | |
ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
15 |
FIAT UNO TURBO |
R |
2003-09-07 |
11:49:00 | 0,405 | 2,470 | | 8,735 | | 13,145 | 4,410 | 13,550 | 145,07 | 181,62 | 36,55 | |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
16 |
FIAT UNO 1,4 TURBO |
L |
2003-09-07 |
11:50:00 | 1,623 | 2,762 | | 9,639 | | 14,638 | 4,999 | 16,261 | 127,61 | 154,11 | 26,50 | |
ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ |
14 |
TOYOTA STARLET |
R |
2003-09-07 |
11:50:00 | 1,277 | 2,451 | | 11,130 | | 16,075 | 4,945 | 17,352 | 124,75 | 161,73 | 36,98 | |
ΦΩΤΑΚΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ |
17 |
TOYOTA STARLET TURBO |
L |
2003-09-07 |
11:51:00 | 0,848 | 2,018 | | 8,231 | | 12,597 | 4,366 | 13,445 | 148,08 | 184,49 | 36,41 | |
ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
42 |
TOYOTA STARLET |
R |
2003-09-07 |
11:51:00 | 0,858 | 2,577 | | 9,163 | | 13,802 | 4,639 | 14,660 | 138,43 | 173,13 | 34,70 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto T1 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΦΩΤΑΚΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ |
17 |
TOYOTA STARLET TURBO |
L |
2003-09-07 |
13:10:00 | 1,004 | 1,847 | | 7,967 | | 12,322 | 4,355 | 13,326 | 148,57 | 185,34 | 36,77 | |
ΜΙΧΑΛΑΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
11 |
FIAT UNO TURBO |
R |
2003-09-07 |
13:10:00 | 0,621 | 1,986 | | 8,462 | | 12,937 | 4,475 | 13,558 | 142,28 | 176,09 | 33,81 | |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
16 |
FIAT UNO 1,4 TURBO |
L |
2003-09-07 |
13:50:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto T1 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
16 |
FIAT UNO 1,4 TURBO |
L |
2003-09-07 |
14:09:00 | 0,721 | 1,838 | | 8,007 | | 13,584 | 5,577 | 14,305 | 132,67 | 127,15 | -5,52 | |
ΦΩΤΑΚΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ |
17 |
TOYOTA STARLET TURBO |
R |
2003-09-07 |
14:09:00 | 0,356 | 2,017 | | 8,203 | | 12,563 | 4,360 | 12,919 | 148,14 | 185,91 | 37,77 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,011 secs |
|