| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto T1 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ | 
						14 | 
						TOYOTA STARLET | 
						L | 
						2003-09-06 | 
						15:09:00 | 1,225 | 2,899 |  | 12,799 |  |  |  | 1,225 |  |  |  |  	| 2 | 
						ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 
						16 | 
						FIAT UNO 1,4 TURBO | 
						L | 
						2003-09-06 | 
						15:10:00 | 0,797 | 2,252 |  | 8,309 |  | 12,461 | 4,152 | 13,258 |  | 194,80 |  |  	| 3 | 
						ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						15 | 
						FIAT UNO TURBO | 
						L | 
						2003-09-07 | 
						10:31:00 | 0,644 | 2,244 |  | 8,540 |  | 12,995 | 4,455 | 13,639 | 143,68 | 178,42 | 34,74 |  	| 4 | 
						ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 
						42 | 
						TOYOTA STARLET | 
						L | 
						2003-09-07 | 
						10:35:00 | 1,074 | 2,361 |  | 8,968 |  | 13,619 | 4,651 | 14,693 | 137,47 | 172,09 | 34,62 |  	| - | 
						ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 
						42 | 
						TOYOTA STARLET | 
						R | 
						2003-09-06 | 
						15:01:00 | 1,079 | 2,511 |  | 9,189 |  | 13,817 | 4,628 | 14,896 | 138,07 | 174,19 | 36,12 |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T1 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 
						16 | 
						FIAT UNO 1,4 TURBO | 
						L | 
						2003-09-06 | 
						16:28:00 | 0,568 | 1,918 |  | 7,892 |  |  |  | 0,568 |  |  |  |  	| - | 
						ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 
						16 | 
						FIAT UNO 1,4 TURBO | 
						L | 
						2003-09-06 | 
						17:46:00 | 0,766 | 1,862 |  | 7,754 |  | 11,960 | 4,206 | 12,726 |  | 191,50 |  |  	| 2 | 
						ΦΩΤΑΚΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ | 
						17 | 
						TOYOTA STARLET TURBO | 
						L | 
						2003-09-06 | 
						17:45:00 | 1,209 | 2,041 |  | 8,332 |  | 12,745 | 4,413 | 13,954 |  | 183,50 |  |  	| - | 
						ΦΩΤΑΚΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ | 
						17 | 
						TOYOTA STARLET TURBO | 
						L | 
						2003-09-06 | 
						16:25:00 | 0,764 | 2,098 |  | 8,405 |  | 12,798 | 4,393 | 13,562 |  | 184,86 |  |  	| 3 | 
						ΜΙΧΑΛΑΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						11 | 
						FIAT UNO TURBO | 
						L | 
						2003-09-06 | 
						17:43:00 | 1,013 | 1,965 |  | 8,495 |  | 12,989 | 4,494 | 14,002 |  | 180,93 |  |  	| 4 | 
						ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						15 | 
						FIAT UNO TURBO | 
						R | 
						2003-09-06 | 
						17:43:00 | 0,640 | 2,425 |  | 8,720 |  | 13,158 | 4,438 | 13,798 | 143,78 | 178,54 | 34,76 |  	| - | 
						ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						15 | 
						FIAT UNO TURBO | 
						R | 
						2003-09-06 | 
						16:27:00 | 0,633 | 2,385 |  | 8,716 |  | 13,230 | 4,514 | 13,863 | 140,59 | 177,69 | 37,10 |  	| - | 
						ΜΙΧΑΛΑΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						11 | 
						FIAT UNO TURBO | 
						R | 
						2003-09-06 | 
						16:25:00 | 0,704 | 2,438 |  | 8,831 |  | 13,320 | 4,489 | 14,024 | 139,07 | 179,89 | 40,82 |  	| 5 | 
						ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 
						42 | 
						TOYOTA STARLET | 
						R | 
						2003-09-06 | 
						17:45:00 | 0,934 | 2,506 |  | 9,102 |  | 13,746 | 4,644 | 14,680 | 138,00 | 173,40 | 35,40 |  	| - | 
						ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 
						42 | 
						TOYOTA STARLET | 
						R | 
						2003-09-06 | 
						16:28:00 | 1,080 | 2,556 |  | 9,135 |  | 13,747 | 4,612 | 14,827 | 138,73 | 175,09 | 36,36 |  	| 6 | 
						ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ | 
						14 | 
						TOYOTA STARLET | 
						R | 
						2003-09-06 | 
						17:46:00 | 1,257 | 2,775 |  | 10,974 |  | 15,906 | 4,932 | 17,163 | 124,98 | 162,84 | 37,86 |  	| - | 
						ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ | 
						14 | 
						TOYOTA STARLET | 
						L | 
						2003-09-06 | 
						16:27:00 | 0,589 | 2,919 |  | 12,228 |  | 17,327 | 5,099 | 17,916 |  | 163,58 |  |  	|   |  
 	| ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto T1 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΜΙΧΑΛΑΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						11 | 
						FIAT UNO TURBO | 
						L | 
						2003-09-07 | 
						11:49:00 | 0,990 | 1,872 |  | 8,159 |  | 12,560 | 4,401 | 13,550 | 144,60 | 181,44 | 36,84 |  	 | 
						ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						15 | 
						FIAT UNO TURBO | 
						R | 
						2003-09-07 | 
						11:49:00 | 0,405 | 2,470 |  | 8,735 |  | 13,145 | 4,410 | 13,550 | 145,07 | 181,62 | 36,55 |  	 | 
						ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 
						16 | 
						FIAT UNO 1,4 TURBO | 
						L | 
						2003-09-07 | 
						11:50:00 | 1,623 | 2,762 |  | 9,639 |  | 14,638 | 4,999 | 16,261 | 127,61 | 154,11 | 26,50 |  	 | 
						ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ | 
						14 | 
						TOYOTA STARLET | 
						R | 
						2003-09-07 | 
						11:50:00 | 1,277 | 2,451 |  | 11,130 |  | 16,075 | 4,945 | 17,352 | 124,75 | 161,73 | 36,98 |  	 | 
						ΦΩΤΑΚΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ | 
						17 | 
						TOYOTA STARLET TURBO | 
						L | 
						2003-09-07 | 
						11:51:00 | 0,848 | 2,018 |  | 8,231 |  | 12,597 | 4,366 | 13,445 | 148,08 | 184,49 | 36,41 |  	 | 
						ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 
						42 | 
						TOYOTA STARLET | 
						R | 
						2003-09-07 | 
						11:51:00 | 0,858 | 2,577 |  | 9,163 |  | 13,802 | 4,639 | 14,660 | 138,43 | 173,13 | 34,70 |  	|   |  
 	| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto T1 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΦΩΤΑΚΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ | 
						17 | 
						TOYOTA STARLET TURBO | 
						L | 
						2003-09-07 | 
						13:10:00 | 1,004 | 1,847 |  | 7,967 |  | 12,322 | 4,355 | 13,326 | 148,57 | 185,34 | 36,77 |  	 | 
						ΜΙΧΑΛΑΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						11 | 
						FIAT UNO TURBO | 
						R | 
						2003-09-07 | 
						13:10:00 | 0,621 | 1,986 |  | 8,462 |  | 12,937 | 4,475 | 13,558 | 142,28 | 176,09 | 33,81 |  	 | 
						ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 
						16 | 
						FIAT UNO 1,4 TURBO | 
						L | 
						2003-09-07 | 
						13:50:00 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto T1 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 
						16 | 
						FIAT UNO 1,4 TURBO | 
						L | 
						2003-09-07 | 
						14:09:00 | 0,721 | 1,838 |  | 8,007 |  | 13,584 | 5,577 | 14,305 | 132,67 | 127,15 | -5,52 |  	 | 
						ΦΩΤΑΚΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ | 
						17 | 
						TOYOTA STARLET TURBO | 
						R | 
						2003-09-07 | 
						14:09:00 | 0,356 | 2,017 |  | 8,203 |  | 12,563 | 4,360 | 12,919 | 148,14 | 185,91 | 37,77 |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,018 secs | 
				 
  |