| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T1 [1999] | | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | | 1 |
ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ ΘΩΜΑΣ |
19 |
RENAULT 5 GT |
R |
2001-12-09 |
10:11:00 | 1,109 | | | | | 13,500 | | 14,609 | | 171,00 | | | - |
ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ ΘΩΜΑΣ |
19 |
RENAULT 5 GT |
L |
2001-12-08 |
10:11:00 | 0,373 | | | | | 13,553 | | 13,926 | | 172,00 | | | 2 |
ΜΙΧΑΛΑΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
22 |
FIAT UNO 1400 |
L |
2001-12-09 |
10:11:00 | 0,367 | | | | | 13,568 | | 13,935 | | 169,00 | | | - |
ΜΙΧΑΛΑΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
22 |
FIAT UNO 1400 |
R |
2001-12-08 |
10:11:00 | 0,309 | | | | | 14,016 | | 14,325 | | 165,00 | | | 3 |
ΠΑΛΛΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ |
20 |
FIA UNO TURBO |
L |
2001-12-08 |
10:12:00 | 0,319 | | | | | 14,224 | | 14,543 | | 165,00 | | | 4 |
ΠΑΡΑΣΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
21 |
RENAULT 5 GT |
L |
2001-12-09 |
10:12:00 | 0,416 | | | | | 14,565 | | 14,981 | | 160,00 | | | - |
ΠΑΛΛΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ |
20 |
FIA UNO TURBO |
R |
2001-12-09 |
10:12:00 | 0,571 | | | | | 14,617 | | 15,188 | | 161,00 | | | - |
ΠΑΡΑΣΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
21 |
RENAULT 5 GT |
R |
2001-12-08 |
10:12:00 | 0,335 | | | | | 14,689 | | 15,024 | | 155,00 | | | 5 |
ΛΕΤΣΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
18 |
FIAT PUNTO GT |
L |
2001-12-08 |
10:13:00 | 0,289 | | | | | 14,753 | | 15,042 | | 159,00 | | | - |
ΛΕΤΣΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
18 |
FIAT PUNTO GT |
R |
2001-12-09 |
10:13:00 | 2,040 | | | | | 17,678 | | 19,718 | | 130,00 | | | |
| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto T1 [1999] | | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | | WON |
ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ ΘΩΜΑΣ |
19 |
RENAULT 5 GT |
L |
2001-12-09 |
12:06:00 | 0,536 | | | | | 13,820 | | 14,356 | | 171,00 | | | LOST |
ΠΑΡΑΣΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
21 |
RENAULT 5 GT |
R |
2001-12-09 |
12:06:00 | 0,338 | | | | | 14,842 | | 15,180 | | 158,00 | | | WON |
ΜΙΧΑΛΑΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
22 |
FIAT UNO 1400 |
L |
2001-12-09 |
12:07:00 | 0,317 | | | | | 13,614 | | 13,931 | | 169,00 | | | LOST |
ΠΑΛΛΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ |
20 |
FIA UNO TURBO |
R |
2001-12-09 |
12:07:00 | 0,558 | | | | | 13,886 | | 14,444 | | 163,00 | | | |
| ΜΙΚΡΟΙ ΤΕΛΙΚΟΙ - SMALL FINALS | Auto T1 [1999] | | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | | WON |
ΠΑΛΛΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ |
20 |
FIA UNO TURBO |
L |
2001-12-09 |
13:03:00 | 0,548 | | | | | 14,303 | | 14,851 | | 161,00 | | | LOST |
ΠΑΡΑΣΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
21 |
RENAULT 5 GT |
R |
2001-12-09 |
13:03:00 | 0,292 | | | | | 15,810 | | 16,102 | | 94,00 | | | |
| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto T1 [1999] | | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | | WON |
ΜΙΧΑΛΑΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
22 |
FIAT UNO 1400 |
L |
2001-12-09 |
14:03:00 | 0,378 | | | | | 13,638 | | 14,016 | | 167,00 | | | LOST |
ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ ΘΩΜΑΣ |
19 |
RENAULT 5 GT |
R |
2001-12-09 |
14:03:00 | 0,368 | | | | | 14,013 | | 14,381 | | 168,00 | | | |
| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | | |
| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
| WON: Νικητής της κόντρας. |
| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
| LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
| |
| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| |
| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
| Execution & Transfer Time: 0,012 secs |
|
Powered by GreekDragster.com Database Server.
© 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved. |
|