ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto 5 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ12 |
SUZUKI KATANA |
R |
2007-09-02 |
11:16:00 | 0,553 | 1,342 | 3,532 | 5,348 | 6,886 | 8,288 | 2,940 | 8,841 | 219,26 | 268,53 | 49,27 | - |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ12 |
SUZUKI KATANA |
R |
2007-09-01 |
15:13:00 | 0,757 | 1,338 | 3,582 | 5,435 | 7,010 | 8,456 | 3,021 | 9,213 | 216,00 | 261,68 | 45,68 | 2 |
ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ11 |
SUZUKI GS |
R |
2007-09-01 |
18:24:00 | 1,007 | 1,382 | 3,678 | 5,540 | 7,114 | 8,551 | 3,011 | 9,558 | 214,82 | 256,40 | 41,58 | 3 |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
Μ18 |
YAMAHA TURBO |
L |
2007-09-01 |
18:22:00 | 1,096 | 1,379 | 3,761 | 5,677 | 7,273 | 8,756 | 3,079 | 9,852 | 210,40 | 243,93 | 33,53 | - |
ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ11 |
SUZUKI GS |
L |
2007-09-01 |
15:15:00 | 0,913 | 1,428 | 3,819 | 5,730 | 7,342 | 8,824 | 3,094 | 9,737 | 208,81 | 246,58 | 37,77 | 4 |
ΜΟΥΛΙΑΡΑΣ ΑΛΕΞΗΣ |
Μ19 |
HAYABUSA TURBO |
R |
2007-09-02 |
11:37:00 | 2,864 | 1,694 | 4,119 | 6,039 | 7,649 | 9,098 | 3,059 | 11,962 | 207,51 | 256,66 | 49,15 | 5 |
ΝΟΥΡΛΟΓΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ |
Μ14 |
GSXR 1100 TURBO |
L |
2007-09-02 |
11:18:00 | 1,144 | 1,466 | 3,902 | 5,910 | 7,578 | 9,099 | 3,189 | 10,243 | 204,70 | 240,83 | 36,13 | - |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
Μ18 |
YAMAHA TURBO |
R |
2007-09-01 |
15:15:00 | 0,848 | 1,410 | 3,936 | 5,950 | 7,629 | 9,179 | 3,229 | 10,027 | 201,75 | 239,03 | 37,28 | 6 |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ |
Μ17 |
HAYABUSA 1300 |
L |
2007-09-02 |
11:16:00 | 0,724 | 1,989 | 4,483 | 6,391 | 7,975 | 9,407 | 3,016 | 10,131 | 208,06 | 258,97 | 50,91 | - |
ΜΟΥΛΙΑΡΑΣ ΑΛΕΞΗΣ |
Μ19 |
HAYABUSA TURBO |
R |
2007-09-01 |
18:22:00 | 1,059 | 1,761 | 4,384 | 6,348 | 7,962 | 9,411 | 3,063 | 10,470 | 209,87 | 252,49 | 42,62 | - |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ |
Μ17 |
HAYABUSA 1300 |
R |
2007-09-01 |
18:20:00 | 0,889 | 1,651 | 4,147 | 6,189 | 7,906 | 9,459 | 3,270 | 10,348 | 195,80 | 242,58 | 46,78 | - |
ΝΟΥΡΛΟΓΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ |
Μ14 |
GSXR 1100 TURBO |
L |
2007-09-01 |
18:24:00 | 0,996 | 1,601 | 4,198 | 6,273 | 8,031 | 9,667 | 3,394 | 10,663 | 190,18 | 218,84 | 28,66 | - |
ΝΟΥΡΛΟΓΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ |
Μ14 |
GSXR 1100 TURBO |
R |
2007-09-01 |
15:18:00 | 1,185 | 1,765 | 4,562 | 6,760 | 8,542 | 10,122 | 3,362 | 11,307 | 185,79 | 238,84 | 53,05 | 7 |
ΚΥΡΜΑΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ15 |
KAWASAKI ZX10R |
R |
2007-09-01 |
18:28:00 | 0,998 | 1,969 | 4,717 | 6,902 | 8,730 | 10,381 | 3,479 | 11,379 | 184,99 | 221,44 | 36,45 | - |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
Μ18 |
YAMAHA TURBO |
R |
2007-09-02 |
11:18:00 | 1,082 | 1,382 | 3,797 | 5,878 | 8,112 | 10,563 | 4,685 | 11,645 | 171,10 | 142,25 | -28,85 | - |
ΚΥΡΜΑΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ15 |
KAWASAKI ZX10R |
R |
2007-09-02 |
11:36:00 | 1,794 | 1,983 | 4,798 | 7,060 | 8,940 | 10,607 | 3,547 | 12,401 | 174,33 | 227,49 | 53,16 | - |
ΚΥΡΜΑΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ15 |
KAWASAKI ZX10R |
L |
2007-09-01 |
15:07:00 | 0,962 | 2,103 | 5,273 | 7,587 | 9,473 | 11,169 | 3,582 | 12,131 | 176,35 | 214,36 | 38,01 | - |
ΜΟΥΛΙΑΡΑΣ ΑΛΕΞΗΣ |
Μ19 |
HAYABUSA TURBO |
L |
2007-09-01 |
15:13:00 | 0,819 | 2,947 | 5,989 | 8,110 | 9,839 | 11,498 | 3,388 | 12,317 | 193,75 | 204,80 | 11,05 | ABANDONED RUN |
ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ11 |
SUZUKI GS |
R |
2007-09-02 |
11:28:00 | 1,359 | 1,416 | | | | | | 1,359 | | | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Moto 5 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | QUALIFIED |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ12 |
SUZUKI KATANA |
L |
2007-09-02 |
14:22:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ11 |
SUZUKI GS |
R |
2007-09-02 |
14:24:00 | 0,930 | 1,319 | 3,562 | 5,483 | 7,082 | 8,523 | 3,040 | 9,453 | 208,96 | 259,41 | 50,45 | LOST |
ΚΥΡΜΑΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ15 |
KAWASAKI ZX10R |
L |
2007-09-02 |
14:24:00 | 0,989 | 2,063 | 4,885 | 7,051 | 8,856 | 10,486 | 3,435 | 11,475 | 183,12 | 229,84 | 46,72 | WON |
ΜΟΥΛΙΑΡΑΣ ΑΛΕΞΗΣ |
Μ19 |
HAYABUSA TURBO |
R |
2007-09-02 |
14:26:00 | 0,876 | 1,705 | 4,186 | 6,157 | 7,779 | 9,232 | 3,075 | 10,108 | 205,04 | 258,96 | 53,92 | LOST |
ΝΟΥΡΛΟΓΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ |
Μ14 |
GSXR 1100 TURBO |
L |
2007-09-02 |
14:26:00 | 1,092 | 1,531 | 4,087 | 6,100 | 7,815 | 9,422 | 3,322 | 10,514 | 198,67 | 212,48 | 13,81 | WON |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
Μ18 |
YAMAHA TURBO |
R |
2007-09-02 |
14:28:00 | 0,563 | 1,423 | 3,690 | 5,500 | 7,018 | 8,425 | 2,925 | 8,988 | 222,09 | 261,35 | 39,26 | LOST |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ |
Μ17 |
HAYABUSA 1300 |
L |
2007-09-02 |
14:28:00 | 0,725 | 1,746 | 4,214 | 6,167 | 7,789 | 9,253 | 3,086 | 9,978 | 204,47 | 254,37 | 49,90 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto 5 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ11 |
SUZUKI GS |
R |
2007-09-02 |
15:54:00 | 0,699 | 1,380 | 3,707 | 5,611 | 7,209 | 8,655 | 3,044 | 9,354 | 213,87 | 261,08 | 47,21 | LOST |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
Μ18 |
YAMAHA TURBO |
L |
2007-09-02 |
15:54:00 | 0,535 | 1,559 | 4,121 | 6,088 | 7,694 | 9,281 | 3,193 | 9,816 | 204,77 | 214,28 | 9,51 | WON |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ12 |
SUZUKI KATANA |
R |
2007-09-02 |
15:55:00 | 0,746 | 1,328 | 3,538 | 5,389 | 6,967 | 8,409 | 3,020 | 9,155 | 212,50 | 261,69 | 49,19 | LOST |
ΜΟΥΛΙΑΡΑΣ ΑΛΕΞΗΣ |
Μ19 |
HAYABUSA TURBO |
L |
2007-09-02 |
15:55:00 | 0,704 | 1,665 | 4,285 | 6,336 | 7,993 | 9,488 | 3,152 | 10,192 | 198,43 | 244,20 | 45,77 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto 5 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ12 |
SUZUKI KATANA |
R |
2007-09-02 |
17:41:00 | 0,538 | 1,332 | 3,572 | 5,394 | 6,941 | 8,359 | 2,965 | 8,897 | 217,19 | 265,63 | 48,44 | LOST |
ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ11 |
SUZUKI GS |
L |
2007-09-02 |
17:41:00 | 0,499 | 1,423 | 3,835 | 5,726 | 7,324 | 8,776 | 3,050 | 9,275 | 214,16 | 256,19 | 42,03 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,012 secs |
|