ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto 5 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ15 |
SUZUKI GS |
R |
2007-05-26 |
17:30:00 | 1,160 | 1,463 | 3,683 | 5,519 | 7,084 | 8,520 | 3,001 | 9,680 | 221,15 | 269,69 | 48,54 | 2 |
ΑΓΑΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
Μ84 |
SUZUKI 1300 |
R |
2007-05-27 |
11:40:00 | 0,970 | 1,432 | 3,757 | 5,663 | 7,255 | 8,703 | 3,040 | 9,673 | 207,30 | 257,14 | 49,84 | 3 |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ20 |
SUZUKI KATANA |
R |
2007-05-26 |
20:14:00 | 0,580 | 1,361 | 3,786 | 5,772 | 7,414 | 8,890 | 3,118 | 9,470 | 204,16 | 256,53 | 52,37 | - |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ20 |
SUZUKI KATANA |
R |
2007-05-27 |
11:43:00 | 1,055 | 1,322 | 3,891 | 5,844 | 7,461 | 8,921 | 3,077 | 9,976 | 209,12 | 255,05 | 45,93 | 4 |
ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΣ |
Μ22 |
HAYABUSA TURBO |
R |
2007-05-26 |
17:24:00 | 8,581 | 1,457 | 3,929 | 5,867 | 7,504 | 8,989 | 3,122 | 17,570 | 203,77 | 253,71 | 49,94 | - |
ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ15 |
SUZUKI GS |
R |
2007-05-26 |
15:02:00 | 0,979 | 1,461 | 3,973 | 5,935 | 7,577 | 9,066 | 3,131 | 10,045 | 206,75 | 253,15 | 46,40 | - |
ΑΓΑΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
Μ84 |
SUZUKI 1300 |
R |
2007-05-26 |
20:13:00 | 1,098 | 1,802 | 4,161 | 6,040 | 7,634 | 9,091 | 3,051 | 10,189 | 209,54 | 258,36 | 48,82 | 5 |
ΠΟΛΩΝΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
Μ18 |
YAMAHA EXUP TURBO |
R |
2007-05-26 |
17:23:00 | 1,771 | 1,686 | 4,246 | 6,198 | 7,853 | 9,358 | 3,160 | 11,129 | 204,25 | 251,71 | 47,46 | 6 |
ΙΩΑΝΝΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗΣ |
Μ21 |
HAYABUSA TURBO |
R |
2007-05-27 |
11:51:00 | 10,213 | 1,436 | 3,930 | 6,033 | 7,816 | 9,385 | 3,352 | 19,598 | 185,05 | 239,46 | 54,41 | - |
ΙΩΑΝΝΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗΣ |
Μ21 |
HAYABUSA TURBO |
R |
2007-05-27 |
12:18:00 | 7,921 | 1,542 | 4,168 | 6,251 | 7,969 | 9,517 | 3,266 | 17,438 | 193,90 | 241,36 | 47,46 | - |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ20 |
SUZUKI KATANA |
L |
2007-05-26 |
15:05:00 | 0,811 | 1,458 | 4,355 | 6,393 | 7,978 | 9,534 | 3,141 | 10,345 | 205,24 | 253,88 | 48,64 | - |
ΠΟΛΩΝΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
Μ18 |
YAMAHA EXUP TURBO |
R |
2007-05-27 |
11:42:00 | 2,544 | 1,809 | 4,493 | 6,475 | 8,136 | 9,648 | 3,173 | 12,192 | 200,07 | 248,35 | 48,28 | - |
ΠΟΛΩΝΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
Μ18 |
YAMAHA EXUP TURBO |
L |
2007-05-26 |
20:14:00 | 1,199 | 2,132 | 4,712 | 6,694 | 8,375 | 9,918 | 3,224 | 11,117 | 202,06 | 241,03 | 38,97 | - |
ΙΩΑΝΝΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗΣ |
Μ21 |
HAYABUSA TURBO |
L |
2007-05-26 |
20:16:00 | 5,657 | 1,485 | 4,297 | 6,550 | 8,374 | 9,998 | 3,448 | 15,655 | 181,65 | 235,15 | 53,50 | 7 |
ΤΟΥΡΑΜΑΝΟΓΛΟΥ ΣΩΤΗΡΗΣ |
Μ19 |
HAYABUSA TURBO |
R |
2007-05-26 |
20:15:00 | 2,773 | 1,857 | 4,632 | 6,720 | 8,455 | 10,009 | 3,289 | 12,782 | 192,41 | 246,20 | 53,79 | - |
ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΣ |
Μ22 |
HAYABUSA TURBO |
R |
2007-05-27 |
12:08:00 | 4,193 | 1,925 | 4,784 | 6,839 | 8,549 | 10,096 | 3,257 | 14,289 | 199,29 | 241,67 | 42,38 | - |
ΠΟΛΩΝΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
Μ18 |
YAMAHA EXUP TURBO |
R |
2007-05-26 |
15:05:00 | 0,752 | 2,121 | 5,099 | 7,191 | 8,904 | 10,445 | 3,254 | 11,197 | 196,80 | 247,72 | 50,92 | - |
ΤΟΥΡΑΜΑΝΟΓΛΟΥ ΣΩΤΗΡΗΣ |
Μ19 |
HAYABUSA TURBO |
R |
2007-05-27 |
11:49:00 | 1,809 | 1,700 | 4,778 | 7,169 | 9,034 | 10,675 | 3,506 | 12,484 | 174,08 | 230,45 | 56,37 | - |
ΙΩΑΝΝΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗΣ |
Μ21 |
HAYABUSA TURBO |
L |
2007-05-26 |
15:00:00 | 4,554 | 1,896 | 5,380 | 7,693 | 9,691 | 11,817 | 4,124 | 16,371 | 178,40 | 158,90 | -19,50 | 8 |
ΝΟΥΡΛΟΓΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ |
Μ23 |
GSXR 1100 TURBO |
L |
2007-05-26 |
17:23:00 | 0,834 | 2,184 | 5,229 | 8,293 | 10,587 | 12,591 | 4,298 | 13,425 | 132,27 | 186,75 | 54,48 | - |
ΝΟΥΡΛΟΓΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ |
Μ23 |
GSXR 1100 TURBO |
R |
2007-05-27 |
11:45:00 | 0,474 | 3,500 | 6,324 | 8,890 | 11,145 | 13,224 | 4,334 | 13,698 | 152,61 | 177,91 | 25,30 | - |
ΝΟΥΡΛΟΓΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ |
Μ23 |
GSXR 1100 TURBO |
R |
2007-05-26 |
14:58:00 | 0,670 | 5,837 | 8,733 | 11,123 | 13,267 | 15,377 | 4,254 | 16,047 | 161,47 | 170,95 | 9,48 | - |
ΤΟΥΡΑΜΑΝΟΓΛΟΥ ΣΩΤΗΡΗΣ |
Μ19 |
HAYABUSA TURBO |
L |
2007-05-26 |
15:02:00 | 0,900 | 2,209 | 6,430 | 11,023 | 14,865 | 18,575 | 7,552 | 19,475 | 77,62 | 90,62 | 13,00 | - |
ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΣ |
Μ22 |
HAYABUSA TURBO |
L |
2007-05-26 |
14:58:00 | 4,229 | 16,795 | 19,525 | 21,600 | 23,310 | 24,849 | 3,249 | 29,078 | 195,21 | 250,28 | 55,07 | RED LIGHT |
ΙΩΑΝΝΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗΣ |
Μ21 |
HAYABUSA TURBO |
R |
2007-05-26 |
17:27:00 | -0,390 | 1,499 | 4,085 | 6,102 | 7,798 | 9,310 | 3,208 | 8,920 | 200,71 | 250,67 | 49,96 | ABANDONED RUN |
ΑΓΑΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
Μ84 |
SUZUKI 1300 |
R |
2007-05-26 |
15:00:00 | 0,785 | 3,524 | | | | | | 0,785 | | | | ABANDONED RUN |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ20 |
SUZUKI KATANA |
R |
2007-05-26 |
18:08:00 | 0,534 | 1,380 | 5,170 | 10,751 | 24,350 | | | 0,534 | 57,19 | | | ABANDONED RUN |
ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ15 |
SUZUKI GS |
R |
2007-05-27 |
11:46:00 | 1,345 | 1,524 | 6,094 | 18,648 | | | | 1,345 | 22,51 | | | ABANDONED RUN |
ΑΓΑΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
Μ84 |
SUZUKI 1300 |
R |
2007-05-26 |
17:28:00 | 0,964 | 2,368 | | | | | | 0,964 | | | | INVALID RUN |
ΝΟΥΡΛΟΓΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ |
Μ23 |
GSXR 1100 TURBO |
L |
2007-05-26 |
20:13:00 | | | | | | | | | | | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Moto 5 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΑΓΑΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
Μ84 |
SUZUKI 1300 |
R |
2007-05-27 |
13:18:00 | 0,866 | 1,705 | 4,573 | 6,760 | 8,489 | 10,040 | 3,280 | 10,906 | 190,13 | 244,51 | 54,38 | LOST |
ΤΟΥΡΑΜΑΝΟΓΛΟΥ ΣΩΤΗΡΗΣ |
Μ19 |
HAYABUSA TURBO |
L |
2007-05-27 |
13:18:00 | 0,730 | 2,172 | 5,637 | 7,905 | 9,739 | 11,379 | 3,474 | 12,109 | 179,53 | 228,46 | 48,93 | WON |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ20 |
SUZUKI KATANA |
R |
2007-05-27 |
13:19:00 | 0,489 | 1,337 | 4,773 | 7,203 | 8,982 | 10,541 | 3,338 | 11,030 | 181,03 | 241,47 | 60,44 | LOST |
ΙΩΑΝΝΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗΣ |
Μ21 |
HAYABUSA TURBO |
L |
2007-05-27 |
13:19:00 | 3,964 | 1,707 | 4,752 | 7,018 | 8,850 | 10,492 | 3,474 | 14,456 | 179,74 | 228,13 | 48,39 | WON |
ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ15 |
SUZUKI GS |
R |
2007-05-27 |
13:33:00 | 0,904 | 1,864 | 4,417 | 6,391 | 8,041 | 9,549 | 3,158 | 10,453 | 202,59 | 247,07 | 44,48 | LOST |
ΝΟΥΡΛΟΓΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ |
Μ23 |
GSXR 1100 TURBO |
L |
2007-05-27 |
13:33:00 | 1,088 | 4,021 | 7,114 | 9,453 | 11,492 | 13,447 | 3,994 | 14,535 | 168,58 | 188,63 | 20,05 | WON |
ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΣ |
Μ22 |
HAYABUSA TURBO |
R |
2007-05-27 |
13:35:00 | 0,474 | 2,073 | 4,691 | 6,743 | 8,439 | 9,970 | 3,227 | 10,444 | 190,12 | 243,89 | 53,77 | LOST |
ΠΟΛΩΝΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
Μ18 |
YAMAHA EXUP TURBO |
L |
2007-05-27 |
13:35:00 | 0,799 | 1,796 | 4,685 | 6,890 | 8,692 | 10,331 | 3,441 | 11,130 | 181,23 | 228,43 | 47,20 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto 5 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΑΓΑΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
Μ84 |
SUZUKI 1300 |
R |
2007-05-27 |
15:14:00 | 0,669 | 1,365 | 3,768 | 5,725 | 7,367 | 8,863 | 3,138 | 9,532 | 202,31 | 248,59 | 46,28 | LOST |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ20 |
SUZUKI KATANA |
L |
2007-05-27 |
15:14:00 | 0,619 | 1,575 | 4,239 | 6,258 | 7,964 | 9,520 | 3,262 | 10,139 | 195,49 | 238,71 | 43,22 | WON |
ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ15 |
SUZUKI GS |
R |
2007-05-27 |
15:16:00 | 1,219 | 1,401 | 3,722 | 5,676 | 7,308 | 8,795 | 3,119 | 10,014 | 205,05 | 253,90 | 48,85 | LOST |
ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΣ |
Μ22 |
HAYABUSA TURBO |
L |
2007-05-27 |
15:16:00 | 0,511 | 1,520 | 4,243 | 6,476 | 8,276 | 9,886 | 3,410 | 10,397 | 183,89 | 229,00 | 45,11 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto 5 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΑΓΑΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
Μ84 |
SUZUKI 1300 |
L |
2007-05-27 |
17:03:00 | 0,790 | 1,551 | 4,207 | 6,274 | 7,988 | 9,551 | 3,277 | 10,341 | 195,97 | 237,46 | 41,49 | INVALID RUN |
ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ15 |
SUZUKI GS |
R |
2007-05-27 |
17:03:00 | 0,752 | 1,393 | 4,036 | 6,210 | 7,911 | 9,441 | 3,231 | 10,193 | 185,19 | 248,06 | 62,87 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,011 secs |
|