ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto 5 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
Μ15 |
YAMAHA TURBO |
L |
2006-09-03 |
11:23:00 | 2,739 | 1,399 | 3,823 | 5,714 | 7,286 | 8,723 | 3,009 | 11,462 | 214,35 | 260,62 | 46,27 | 2 |
ΑΓΑΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
Μ12 |
SUZUKI 1300 |
R |
2006-09-02 |
18:39:00 | 0,824 | 1,332 | 3,688 | 5,660 | 7,293 | 8,758 | 3,098 | 9,582 | 203,66 | 258,00 | 54,34 | 3 |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ11 |
SUZUKI KATANA |
L |
2006-09-03 |
10:51:00 | 0,499 | 1,268 | 3,694 | 5,717 | 7,366 | 8,845 | 3,128 | 9,344 | 204,30 | 257,83 | 53,53 | - |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ11 |
SUZUKI KATANA |
L |
2006-09-02 |
17:06:00 | 0,466 | 1,291 | 3,744 | 5,770 | 7,427 | 8,917 | 3,147 | 9,383 | 200,38 | 253,16 | 52,78 | - |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
Μ15 |
YAMAHA TURBO |
L |
2006-09-02 |
15:23:00 | 1,809 | 1,474 | 3,910 | 5,860 | 7,456 | 8,923 | 3,063 | 10,732 | 210,17 | 242,67 | 32,50 | 4 |
ΣΑΡΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ17 |
SUZUKI TOP GAS |
R |
2006-09-02 |
17:06:00 | 0,473 | 1,286 | 3,690 | 5,711 | 7,406 | 8,943 | 3,232 | 9,416 | 200,16 | 238,61 | 38,45 | - |
ΣΑΡΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ17 |
SUZUKI TOP GAS |
R |
2006-09-03 |
10:58:00 | 1,770 | 1,332 | 3,767 | 5,763 | 7,437 | 8,970 | 3,207 | 10,740 | 208,52 | 240,71 | 32,19 | - |
ΣΑΡΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ17 |
SUZUKI TOP GAS |
R |
2006-09-02 |
19:14:00 | 0,651 | 1,304 | 3,711 | 5,791 | 7,516 | 9,055 | 3,264 | 9,706 | 188,49 | 227,51 | 39,02 | - |
ΑΓΑΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
Μ12 |
SUZUKI 1300 |
R |
2006-09-03 |
10:56:00 | 0,776 | 1,381 | 3,876 | 5,925 | 7,597 | 9,085 | 3,160 | 9,861 | 197,67 | 253,46 | 55,79 | - |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ11 |
SUZUKI KATANA |
L |
2006-09-02 |
14:54:00 | 1,006 | 1,290 | 3,747 | 5,776 | 7,495 | 9,095 | 3,319 | 10,101 | 197,17 | 227,24 | 30,07 | - |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
Μ15 |
YAMAHA TURBO |
R |
2006-09-02 |
17:17:00 | 0,540 | 1,591 | 4,078 | 6,044 | 7,685 | 9,171 | 3,127 | 9,711 | 206,20 | 246,54 | 40,34 | - |
ΑΓΑΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
Μ12 |
SUZUKI 1300 |
L |
2006-09-02 |
17:08:00 | 0,748 | 1,425 | 3,948 | 6,018 | 7,709 | 9,209 | 3,191 | 9,957 | 195,35 | 249,29 | 53,94 | - |
ΑΓΑΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
Μ12 |
SUZUKI 1300 |
L |
2006-09-02 |
14:58:00 | 0,816 | 1,467 | 4,040 | 6,171 | 7,922 | 9,539 | 3,368 | 10,355 | 188,98 | 217,18 | 28,20 | - |
ΣΑΡΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ17 |
SUZUKI TOP GAS |
R |
2006-09-02 |
14:54:00 | 0,547 | 1,842 | 4,438 | 6,489 | 8,258 | 9,874 | 3,385 | 10,421 | 193,94 | 221,97 | 28,03 | 5 |
ΠΑΝΟΥΔΗΣ ΒΑΛΑΝΤΗΣ |
Μ18 |
YAMAHA 1000 TURBO |
R |
2006-09-03 |
11:09:00 | 0,795 | 1,868 | 4,854 | 7,152 | 9,064 | 10,807 | 3,655 | 11,602 | 172,95 | 208,95 | 36,00 | 6 |
ΤΟΚΑΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ |
Μ16 |
KAWASAKI ZX12 |
R |
2006-09-03 |
10:47:00 | 2,859 | 2,280 | 5,306 | 7,594 | 9,499 | 11,225 | 3,631 | 14,084 | 175,11 | 217,50 | 42,39 | - |
ΤΟΚΑΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ |
Μ16 |
KAWASAKI ZX12 |
L |
2006-09-02 |
17:00:00 | 1,375 | 1,894 | 5,382 | 8,024 | 10,073 | 11,912 | 3,888 | 13,287 | 162,06 | 205,52 | 43,46 | - |
ΤΟΚΑΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ |
Μ16 |
KAWASAKI ZX12 |
R |
2006-09-02 |
14:51:00 | 1,556 | 2,323 | 5,845 | 8,439 | 10,445 | 12,214 | 3,775 | 13,770 | 163,78 | 214,66 | 50,88 | - |
ΠΑΝΟΥΔΗΣ ΒΑΛΑΝΤΗΣ |
Μ18 |
YAMAHA 1000 TURBO |
R |
2006-09-02 |
14:55:00 | 0,864 | 3,035 | 6,165 | 8,528 | 10,475 | 12,231 | 3,703 | 13,095 | 169,12 | 213,04 | 43,92 | - |
ΤΟΚΑΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ |
Μ16 |
KAWASAKI ZX12 |
L |
2006-09-02 |
19:03:00 | 1,049 | 1,977 | 5,480 | 8,392 | 10,555 | 12,419 | 4,027 | 13,468 | 147,44 | 204,02 | 56,58 | - |
ΠΑΝΟΥΔΗΣ ΒΑΛΑΝΤΗΣ |
Μ18 |
YAMAHA 1000 TURBO |
R |
2006-09-02 |
17:14:00 | 0,989 | 2,285 | 6,280 | 12,068 | 17,858 | 23,883 | 11,815 | 24,872 | 66,20 | 68,59 | 2,39 | ABANDONED RUN |
ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ14 |
SUZUKI GS |
R |
2006-09-02 |
15:04:00 | 1,540 | 1,758 | | | | | | 1,540 | | | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Moto 5 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
Μ15 |
YAMAHA TURBO |
L |
2006-09-03 |
12:40:00 | 2,640 | 1,430 | 3,920 | 5,851 | 7,457 | 9,162 | 3,311 | 11,802 | 209,35 | 199,30 | -10,05 | WON |
ΣΑΡΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ17 |
SUZUKI TOP GAS |
R |
2006-09-03 |
12:42:00 | 0,838 | 1,428 | 3,881 | 5,886 | 7,542 | 9,047 | 3,161 | 9,885 | 197,34 | 239,59 | 42,25 | LOST |
ΠΑΝΟΥΔΗΣ ΒΑΛΑΝΤΗΣ |
Μ18 |
YAMAHA 1000 TURBO |
L |
2006-09-03 |
12:42:00 | 0,773 | 1,849 | 5,097 | 9,171 | 13,624 | 18,450 | 9,279 | 19,223 | 80,98 | 73,61 | -7,37 | WON |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ11 |
SUZUKI KATANA |
L |
2006-09-03 |
12:45:00 | 0,482 | 1,306 | 3,745 | 5,782 | 7,450 | 8,956 | 3,174 | 9,438 | 198,14 | 250,84 | 52,70 | LOST |
ΤΟΚΑΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ |
Μ16 |
KAWASAKI ZX12 |
R |
2006-09-03 |
12:45:00 | 0,852 | 2,285 | 5,749 | 8,116 | 10,053 | 11,794 | 3,678 | 12,646 | 171,12 | 216,74 | 45,62 | WON |
ΑΓΑΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
Μ12 |
SUZUKI 1300 |
R |
2006-09-03 |
12:46:00 | 0,751 | 1,279 | 3,629 | 5,588 | 7,210 | 8,673 | 3,085 | 9,424 | 201,24 | 257,65 | 56,41 | DID NOT APPEAR |
ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ14 |
SUZUKI GS |
L |
2006-09-03 |
12:46:00 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto 5 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΑΓΑΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
Μ12 |
SUZUKI 1300 |
R |
2006-09-03 |
14:31:00 | 0,641 | | 3,604 | 5,558 | 7,186 | 8,648 | 3,090 | 9,289 | 204,53 | 256,58 | 52,05 | LOST |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ11 |
SUZUKI KATANA |
L |
2006-09-03 |
14:31:00 | 0,429 | 1,318 | 3,809 | 5,878 | 7,574 | 9,089 | 3,211 | 9,518 | 194,43 | 249,80 | 55,37 | WON |
ΣΑΡΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ17 |
SUZUKI TOP GAS |
R |
2006-09-03 |
14:33:00 | 0,688 | 1,347 | 3,766 | 5,740 | 7,364 | 8,839 | 3,099 | 9,527 | 203,34 | 244,26 | 40,92 | LOST |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
Μ15 |
YAMAHA TURBO |
L |
2006-09-03 |
14:33:00 | 0,442 | 1,781 | 4,065 | 6,069 | 7,717 | 9,230 | 3,161 | 9,672 | 206,62 | 244,68 | 38,06 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto 5 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΑΓΑΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
Μ12 |
SUZUKI 1300 |
R |
2006-09-03 |
15:53:00 | 0,691 | 1,283 | 3,630 | 5,616 | 7,280 | 8,782 | 3,166 | 9,473 | 199,51 | 251,44 | 51,93 | ABANDONED RUN |
ΣΑΡΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ17 |
SUZUKI TOP GAS |
L |
2006-09-03 |
15:53:00 | 0,848 | | | | | | | 0,848 | | | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,011 secs |
|