ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Moto 5 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΟΝΤΟΜΑΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
33 |
KAWASAKI |
L |
2005-10-02 |
14:50:42 | 0,669 | 1,761 | 4,611 | 7,043 | 9,197 | 11,055 | 4,012 | | | 192,91 | | - |
ΚΟΝΤΟΜΑΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
33 |
KAWASAKI |
L |
2005-10-02 |
11:38:32 | 1,556 | 1,741 | 4,749 | 7,621 | 9,957 | 11,918 | 4,297 | | | 181,28 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto 5 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΣΑΡΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
5 |
SUZUKI GSX-R 1100 |
L |
2005-10-02 |
14:11:30 | 1,131 | 1,432 | 3,794 | 5,836 | 7,625 | 9,158 | 3,322 | | | 237,34 | | - |
ΣΑΡΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
5 |
SUZUKI GSX-R 1100 |
L |
2005-10-02 |
13:08:37 | 1,029 | 1,570 | 3,969 | 6,017 | 7,825 | 9,386 | 3,369 | | | 228,15 | | 2 |
ΚΟΝΤΟΜΑΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
33 |
KAWASAKI |
L |
2005-10-02 |
14:12:04 | 0,437 | 1,769 | 4,471 | 6,765 | 8,806 | 10,597 | 3,832 | | | 198,25 | | - |
ΚΟΝΤΟΜΑΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
33 |
KAWASAKI |
L |
2005-10-02 |
13:07:38 | 0,503 | 1,553 | 4,373 | 6,782 | 9,025 | 10,960 | 4,178 | | | 184,85 | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto 5 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | LOST |
ΣΑΡΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
5 |
SUZUKI GSX-R 1100 |
L |
2005-10-02 |
19:42:50 | 0,714 | 1,456 | 4,069 | 6,211 | 8,053 | 9,628 | 3,417 | | | 231,40 | | WON |
ΚΟΝΤΟΜΑΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
33 |
KAWASAKI |
R |
2005-10-02 |
19:42:50 | 0,511 | 1,510 | 4,034 | 6,179 | 8,071 | 9,743 | 3,564 | | | 213,30 | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|
Powered by GreekDragster.com Database Server.
© 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved. |
|