ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Moto 5 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ14 |
SUZUKI KATANA |
R |
2005-09-11 |
10:34:00 | 0,830 | 1,293 | 3,667 | 5,647 | 7,281 | 8,772 | 3,125 | 9,602 | 205,23 | 252,07 | 46,84 | 2 |
ΑΓΑΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
Μ11 |
SUZUKI 1300 |
L |
2005-09-10 |
14:44:00 | 0,828 | 1,321 | 3,726 | | 7,334 | 8,809 | | 9,637 | | 253,70 | | - |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ14 |
SUZUKI KATANA |
L |
2005-09-10 |
13:59:00 | 1,160 | 1,436 | 3,832 | 5,774 | 7,377 | 8,861 | 3,087 | 10,021 | 208,36 | 248,83 | 40,47 | - |
ΑΓΑΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
Μ11 |
SUZUKI 1300 |
L |
2005-09-11 |
10:34:00 | 0,641 | 1,313 | 3,808 | 5,819 | 7,441 | 8,911 | 3,092 | 9,552 | 203,30 | 252,08 | 48,78 | - |
ΑΓΑΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
Μ11 |
SUZUKI 1300 |
L |
2005-09-10 |
14:10:00 | 0,770 | 1,369 | 3,920 | 5,983 | 7,631 | 9,123 | 3,140 | 9,893 | 199,36 | 249,19 | 49,83 | 3 |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ |
Μ17 |
YAMAHA FJ |
R |
2005-09-11 |
10:23:00 | 0,880 | 1,412 | 3,993 | 6,088 | 7,815 | 9,392 | 3,304 | 10,272 | 196,37 | 238,52 | 42,15 | 4 |
ΣΑΡΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ16 |
SUZUKI GSXR 1100 |
R |
2005-09-10 |
14:09:00 | 1,052 | 1,448 | 3,950 | 6,059 | 7,810 | 9,432 | 3,373 | 10,484 | 189,41 | 228,77 | 39,36 | 5 |
ΣΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
Μ15 |
YAMAHA EXUP |
L |
2005-09-11 |
10:23:00 | 0,930 | 1,419 | 3,875 | 5,996 | 7,785 | 9,449 | 3,453 | 10,379 | 184,04 | 224,32 | 40,28 | - |
ΣΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
Μ15 |
YAMAHA EXUP |
L |
2005-09-10 |
14:08:00 | 0,604 | 1,463 | 4,032 | 6,219 | 8,050 | 9,753 | 3,534 | 10,357 | 181,03 | 213,31 | 32,28 | - |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ |
Μ17 |
YAMAHA FJ |
L |
2005-09-10 |
13:56:00 | 1,941 | 1,539 | 4,437 | 6,611 | 8,366 | 9,970 | 3,359 | 11,911 | 191,20 | 234,19 | 42,99 | RED LIGHT |
ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ12 |
SUZUKI KATANA SUPER STREET |
R |
2005-09-10 |
14:08:00 | -0,503 | 1,764 | 4,306 | 6,398 | 8,104 | 9,678 | 3,280 | 9,175 | 195,82 | 230,70 | 34,88 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto 5 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΑΓΑΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
Μ11 |
SUZUKI 1300 |
L |
2005-09-10 |
16:20:00 | 0,733 | 1,361 | 3,897 | 5,941 | 7,582 | 9,062 | 3,121 | 9,795 | 199,01 | 252,53 | 53,52 | 2 |
ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ12 |
SUZUKI KATANA SUPER STREET |
L |
2005-09-10 |
16:24:00 | 1,309 | 1,444 | 3,925 | 5,994 | 7,688 | 9,252 | 3,258 | 10,561 | 194,64 | 233,37 | 38,73 | 3 |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ |
Μ17 |
YAMAHA FJ |
R |
2005-09-10 |
17:50:00 | 1,032 | 1,424 | 3,911 | 5,981 | 7,689 | 9,262 | 3,281 | 10,294 | 192,44 | 237,83 | 45,39 | 4 |
ΣΑΡΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ16 |
SUZUKI GSXR 1100 |
L |
2005-09-10 |
16:18:00 | 1,026 | 1,377 | 3,830 | 5,918 | 7,663 | 9,273 | 3,355 | 10,299 | 192,18 | 231,64 | 39,46 | - |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ |
Μ17 |
YAMAHA FJ |
L |
2005-09-10 |
16:12:00 | 1,738 | 1,407 | 3,964 | 6,054 | 7,769 | 9,340 | 3,286 | 11,078 | 192,56 | 236,52 | 43,96 | 5 |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ14 |
SUZUKI KATANA |
L |
2005-09-10 |
16:27:00 | 1,334 | 1,323 | 3,991 | 6,202 | 7,918 | 9,537 | 3,335 | 10,871 | 183,64 | 215,92 | 32,28 | 6 |
ΣΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
Μ15 |
YAMAHA EXUP |
L |
2005-09-10 |
17:37:00 | 1,479 | 1,357 | 3,888 | 6,063 | 7,882 | 9,562 | 3,499 | 11,041 | 180,63 | 220,30 | 39,67 | - |
ΣΑΡΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ16 |
SUZUKI GSXR 1100 |
L |
2005-09-10 |
17:52:00 | 0,692 | 1,397 | 3,936 | 6,090 | 7,896 | 9,567 | 3,477 | 10,259 | 183,29 | 220,88 | 37,59 | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Moto 5 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | RED LIGHT BUT QUALIFIED |
ΑΓΑΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
Μ11 |
SUZUKI 1300 |
L |
2005-09-11 |
12:38:00 | -0,327 | 1,391 | 3,830 | 5,794 | 7,397 | 8,862 | 3,068 | 8,535 | 208,23 | 251,88 | 43,65 | RED LIGHT |
ΣΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
Μ15 |
YAMAHA EXUP |
R |
2005-09-11 |
12:38:00 | -0,579 | 1,359 | 3,932 | 6,115 | 7,944 | 9,645 | 3,530 | 9,066 | 188,52 | 210,94 | 22,42 | WON |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ14 |
SUZUKI KATANA |
R |
2005-09-11 |
12:39:00 | 0,736 | 1,338 | 3,697 | 5,671 | 7,307 | 8,812 | 3,141 | 9,548 | 205,82 | 247,64 | 41,82 | LOST |
ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ12 |
SUZUKI KATANA SUPER STREET |
L |
2005-09-11 |
12:39:00 | 0,470 | 1,532 | 4,310 | 6,473 | 8,196 | 9,835 | 3,362 | 10,305 | 187,66 | 225,35 | 37,69 | WON |
ΣΑΡΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ16 |
SUZUKI GSXR 1100 |
R |
2005-09-11 |
12:41:00 | 1,037 | 1,391 | 3,846 | 5,952 | 7,705 | 9,327 | 3,375 | 10,364 | 193,48 | 231,83 | 38,35 | DID NOT APPEAR |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ |
Μ17 |
YAMAHA FJ |
L |
2005-09-11 |
12:41:00 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto 5 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ14 |
SUZUKI KATANA |
R |
2005-09-11 |
14:01:00 | 0,673 | 1,366 | 3,704 | 5,645 | 7,249 | 8,733 | 3,088 | 9,406 | 216,60 | 254,68 | 38,08 | RED LIGHT |
ΣΑΡΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ16 |
SUZUKI GSXR 1100 |
L |
2005-09-11 |
14:01:00 | -0,818 | 2,824 | 5,279 | 7,368 | 9,122 | 10,744 | 3,376 | 9,926 | 191,79 | 230,16 | 38,37 | QUALIFIED |
ΑΓΑΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
Μ11 |
SUZUKI 1300 |
L |
2005-09-11 |
14:01:44 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto 5 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ14 |
SUZUKI KATANA |
R |
2005-09-11 |
15:48:00 | 0,624 | 1,334 | 3,722 | 5,700 | 7,335 | 8,831 | 3,131 | 9,455 | 208,61 | 251,74 | 43,13 | LOST |
ΑΓΑΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
Μ11 |
SUZUKI 1300 |
L |
2005-09-11 |
15:48:00 | 0,699 | 1,329 | 3,885 | 5,930 | 7,572 | 9,054 | 3,124 | 9,753 | 199,00 | 254,87 | 55,87 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,015 secs |
|