| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Moto 5 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΑΓΑΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						M15 | 
						SUZUKI 1300 | 
						L | 
						2005-06-11 | 
						17:38:00 | 0,857 | 1,360 | 3,782 | 5,753 | 7,421 | 8,851 | 3,098 | 9,708 | 204,56 | 259,03 | 54,47 |  	| - | 
						ΑΓΑΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						M15 | 
						SUZUKI 1300 | 
						L | 
						2005-06-11 | 
						14:58:00 | 0,888 | 1,323 | 3,839 | 5,864 | 7,539 | 8,974 | 3,110 | 9,862 | 198,42 | 258,95 | 60,53 |  	| 2 | 
						ΣΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						M19 | 
						YAMAHA EXUP | 
						R | 
						2005-06-11 | 
						17:39:00 | 0,607 | 1,538 | 4,005 | 6,090 | 7,916 | 9,508 | 3,418 | 10,115 | 191,59 | 233,44 | 41,85 |  	| 3 | 
						ΜΑΝΔΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						M17 | 
						HAYABUSA 1300 | 
						R | 
						2005-06-11 | 
						14:55:00 | 0,921 | 1,796 | 4,405 | 6,445 | 8,194 | 9,701 | 3,256 | 10,622 | 199,23 | 248,04 | 48,81 |  	| - | 
						ΜΑΝΔΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						M17 | 
						HAYABUSA 1300 | 
						R | 
						2005-06-11 | 
						17:41:00 | 3,987 | 1,771 | 4,414 | 6,462 | 8,217 | 9,728 | 3,266 | 13,715 | 197,24 | 246,84 | 49,60 |  	| 4 | 
						ΣΑΡΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 
						M20 | 
						SUZUKI GSXR 1100 | 
						R | 
						2005-06-11 | 
						14:56:00 | 1,775 | 1,699 | 4,411 | 6,538 | 8,376 | 9,963 | 3,425 | 11,738 | 188,67 | 235,11 | 46,44 |  	| 5 | 
						ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						M16 | 
						 | 
						L | 
						2005-06-11 | 
						14:59:00 | 1,325 | 1,733 | 4,262 | 6,398 | 8,297 | 9,972 | 3,574 | 11,297 | 185,31 | 213,69 | 28,38 |  	| - | 
						ΣΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						M19 | 
						YAMAHA EXUP | 
						R | 
						2005-06-11 | 
						14:43:00 | 0,793 | 3,073 | 5,804 | 7,939 | 9,792 | 11,405 | 3,466 | 12,198 | 186,94 | 230,09 | 43,15 |  	| 6 | 
						ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ | 
						M61 | 
						 | 
						L | 
						2005-06-11 | 
						14:56:00 | 0,790 | 2,044 | 5,354 | 7,773 | 9,836 | 11,620 | 3,847 | 12,410 | 165,85 | 209,47 | 43,62 |  	| RED LIGHT | 
						ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 
						M18 | 
						SUZUKI KATANA | 
						L | 
						2005-06-11 | 
						14:53:00 | 0,374 | 1,504 | 4,031 | 5,975 | 7,708 | 9,305 | 3,330 | 9,679 | 202,18 | 233,90 | 31,72 |  	| ABANDONED RUN | 
						ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						M16 | 
						 | 
						R | 
						2005-06-11 | 
						14:53:00 | 0,627 |  |  |  |  |  |  | 0,627 |  |  |  |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto 5 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΑΓΑΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						M15 | 
						SUZUKI 1300 | 
						L | 
						2005-06-12 | 
						10:23:00 | 0,815 | 1,369 | 3,737 | 5,628 | 7,269 | 8,689 | 3,061 | 9,504 | 212,22 | 260,77 | 48,55 |  	| - | 
						ΑΓΑΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						M15 | 
						SUZUKI 1300 | 
						L | 
						2005-06-11 | 
						16:47:00 | 0,818 | 1,365 | 3,960 | 6,007 | 7,698 | 9,139 | 3,132 | 9,957 | 196,72 | 257,63 | 60,91 |  	| 2 | 
						ΣΑΡΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 
						M20 | 
						SUZUKI GSXR 1100 | 
						R | 
						2005-06-11 | 
						16:53:00 | 0,757 | 1,449 | 3,984 | 6,058 | 7,860 | 9,425 | 3,367 | 10,182 | 192,60 | 236,06 | 43,46 |  	| 3 | 
						ΣΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						M19 | 
						YAMAHA EXUP | 
						L | 
						2005-06-12 | 
						10:10:00 | 1,856 | 1,556 | 4,038 | 6,150 | 7,984 | 9,612 | 3,462 | 11,468 | 180,33 | 226,55 | 46,22 |  	| 4 | 
						ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 
						M18 | 
						SUZUKI KATANA | 
						L | 
						2005-06-12 | 
						10:15:00 | 1,157 | 1,674 | 4,493 | 6,472 | 8,183 | 9,699 | 3,227 | 10,856 | 200,71 | 233,26 | 32,55 |  	| 5 | 
						ΜΑΝΔΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						M17 | 
						HAYABUSA 1300 | 
						L | 
						2005-06-12 | 
						10:13:00 | 0,933 | 1,795 | 4,415 | 6,467 | 8,227 | 9,748 | 3,281 | 10,681 | 192,28 | 243,24 | 50,96 |  	| - | 
						ΜΑΝΔΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						M17 | 
						HAYABUSA 1300 | 
						R | 
						2005-06-11 | 
						17:26:00 | 2,625 | 1,796 | 4,485 | 6,543 | 8,307 | 9,818 | 3,275 | 12,443 | 198,72 | 247,15 | 48,43 |  	| 6 | 
						ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ | 
						M61 | 
						 | 
						R | 
						2005-06-12 | 
						10:14:00 | 1,066 | 1,753 | 4,480 | 6,817 | 8,882 | 10,699 | 3,882 | 11,765 | 177,45 | 203,81 | 26,36 |  	| - | 
						ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ | 
						M61 | 
						 | 
						R | 
						2005-06-11 | 
						16:32:00 | 1,401 | 2,347 | 5,315 | 7,591 | 9,585 | 11,324 | 3,733 | 12,725 | 175,62 | 212,26 | 36,64 |  	| - | 
						ΣΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						M19 | 
						YAMAHA EXUP | 
						L | 
						2005-06-11 | 
						16:53:00 | 0,526 | 2,664 | 5,515 | 7,971 | 10,320 | 12,434 | 4,463 | 12,960 | 154,47 | 178,35 | 23,88 |  	| - | 
						ΣΑΡΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 
						M20 | 
						SUZUKI GSXR 1100 | 
						L | 
						2005-06-12 | 
						10:11:00 | 0,667 | 3,792 | 7,448 | 9,661 | 11,546 | 13,182 | 3,521 | 13,849 | 182,58 | 224,17 | 41,59 |  	|   |  
 	| ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Moto 5 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΑΓΑΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						M15 | 
						SUZUKI 1300 | 
						L | 
						2005-06-12 | 
						11:58:00 | 0,851 | 1,486 | 3,909 | 5,868 | 7,536 | 8,977 | 3,109 | 9,828 | 206,32 | 255,95 | 49,63 |  	| LOST | 
						ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ | 
						M61 | 
						 | 
						R | 
						2005-06-12 | 
						11:58:00 | 0,707 | 1,729 | 4,578 | 6,918 | 8,961 | 10,734 | 3,816 | 11,441 | 174,01 | 208,28 | 34,27 |  	| WON | 
						ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 
						M18 | 
						SUZUKI KATANA | 
						L | 
						2005-06-12 | 
						12:00:00 | 0,924 | 1,468 | 3,883 | 5,830 | 7,544 | 9,115 | 3,285 | 10,039 | 202,68 | 221,60 | 18,92 |  	| LOST | 
						ΣΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						M19 | 
						YAMAHA EXUP | 
						R | 
						2005-06-12 | 
						12:00:00 | 0,603 | 1,710 | 4,258 | 6,378 | 8,231 | 9,849 | 3,471 | 10,452 | 188,30 | 231,96 | 43,66 |  	| WON | 
						ΣΑΡΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 
						M20 | 
						SUZUKI GSXR 1100 | 
						R | 
						2005-06-12 | 
						12:01:00 | 0,775 | 1,522 | 4,012 | 6,085 | 7,915 | 9,500 | 3,415 | 10,275 | 191,58 | 231,56 | 39,98 |  	| LOST | 
						ΜΑΝΔΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						M17 | 
						HAYABUSA 1300 | 
						L | 
						2005-06-12 | 
						12:01:00 | 0,556 | 1,812 | 4,427 | 6,483 | 8,250 | 9,785 | 3,302 | 10,341 | 194,29 | 240,02 | 45,73 |  	|   |  
 	| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto 5 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| QUALIFIED | 
						ΑΓΑΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						M15 | 
						SUZUKI 1300 | 
						L | 
						2005-06-12 | 
						13:10:00 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	| RED LIGHT BUT QUALIFIED | 
						ΣΑΡΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 
						M20 | 
						SUZUKI GSXR 1100 | 
						L | 
						2005-06-12 | 
						13:12:00 | 0,063 | 2,054 | 4,504 | 6,557 | 8,363 | 9,981 | 3,424 | 10,044 | 190,70 | 215,97 | 25,27 |  	| RED LIGHT | 
						ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 
						M18 | 
						SUZUKI KATANA | 
						R | 
						2005-06-12 | 
						13:12:00 | -0,099 | 5,793 | 8,723 | 10,769 | 12,516 | 14,034 | 3,265 | 13,935 | 201,03 | 239,03 | 38,00 |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto 5 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΑΓΑΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						M15 | 
						SUZUKI 1300 | 
						L | 
						2005-06-12 | 
						14:37:00 | 0,768 | 1,564 | 4,099 | 6,096 | 7,769 | 9,278 | 3,182 | 10,046 | 203,10 | 226,57 | 23,47 |  	| RED LIGHT | 
						ΣΑΡΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 
						M20 | 
						SUZUKI GSXR 1100 | 
						R | 
						2005-06-12 | 
						14:37:00 | 0,366 | 1,510 | 3,928 | 5,957 |  | 9,324 | 3,367 | 9,690 | 203,44 | 234,38 | 30,94 |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,013 secs | 
				 
  |