ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Moto 5 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
M15 |
SUZUKI KATANA |
L |
2004-10-31 |
10:48:00 | 0,818 | 1,409 | | 5,776 | 7,490 | 9,056 | 3,280 | 9,874 | 204,28 | 223,06 | 18,78 | 2 |
ΑΓΑΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
M17 |
SUZUKI 1300 |
R |
2004-10-31 |
10:48:00 | 0,839 | 1,466 | | 5,909 | 7,625 | 9,115 | 3,206 | 9,954 | 202,60 | 247,76 | 45,16 | - |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
M15 |
SUZUKI KATANA |
R |
2004-10-30 |
14:46:00 | 0,967 | 1,438 | | 6,049 | 7,836 | 9,374 | 3,325 | 10,341 | 192,99 | 242,60 | 49,61 | - |
ΑΓΑΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
M17 |
SUZUKI 1300 |
R |
2004-10-30 |
14:40:00 | 1,086 | 1,499 | | 6,181 | 7,895 | 9,378 | 3,197 | 10,464 | 198,94 | 249,35 | 50,41 | 3 |
ΣΑΡΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
M18 |
SUZUKI GSXR 1100 |
L |
2004-10-31 |
10:49:00 | 0,658 | 1,617 | | 6,508 | 8,426 | 10,114 | 3,606 | 10,772 | 177,30 | 217,07 | 39,77 | 4 |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ |
M16 |
YAMAHA FJ |
R |
2004-10-30 |
14:49:00 | 0,909 | 2,276 | | 7,253 | 9,158 | 10,801 | 3,548 | 11,710 | 183,27 | 225,18 | 41,91 | 5 |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
M44 |
KAWASAKI ZX12 |
R |
2004-10-30 |
14:55:00 | 0,749 | 2,236 | | 8,040 | 10,360 | 12,399 | 4,359 | 13,148 | 145,87 | 180,38 | 34,51 | - |
ΣΑΡΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
M18 |
SUZUKI GSXR 1100 |
L |
2004-10-30 |
14:49:00 | 0,813 | 1,768 | | 9,018 | 13,995 | 19,607 | 10,589 | 20,420 | 82,62 | 59,72 | -22,90 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto 5 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΑΓΑΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
M17 |
SUZUKI 1300 |
R |
2004-10-30 |
16:26:00 | 1,267 | 1,511 | | 5,837 | 7,527 | 9,011 | 3,174 | 10,278 | 206,03 | 252,20 | 46,17 | 2 |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
M15 |
SUZUKI KATANA |
R |
2004-10-30 |
16:25:00 | 0,965 | 1,398 | | 5,860 | 7,592 | 9,108 | 3,248 | 10,073 | 199,10 | 247,34 | 48,24 | - |
ΑΓΑΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
M17 |
SUZUKI 1300 |
R |
2004-10-31 |
11:40:00 | 0,856 | 1,472 | | 5,902 | 7,616 | 9,108 | 3,206 | 9,964 | 202,96 | 247,18 | 44,22 | - |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
M15 |
SUZUKI KATANA |
L |
2004-10-31 |
11:40:00 | 1,037 | 1,411 | | 5,791 | 7,547 | 9,110 | 3,319 | 10,147 | 201,92 | 222,69 | 20,77 | 3 |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
M44 |
KAWASAKI ZX12 |
L |
2004-10-30 |
16:27:00 | 0,626 | 1,680 | | 6,503 | 8,328 | 9,910 | 3,407 | 10,536 | 187,47 | 235,21 | 47,74 | - |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
M44 |
KAWASAKI ZX12 |
L |
2004-10-31 |
11:39:00 | 0,661 | 1,674 | | 6,539 | 8,376 | 9,959 | 3,420 | 10,620 | 186,00 | 240,36 | 54,36 | 4 |
ΣΑΡΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
M18 |
SUZUKI GSXR 1100 |
L |
2004-10-30 |
16:28:00 | 0,944 | 1,602 | | 6,370 | 8,299 | 10,006 | 3,636 | 10,950 | 180,86 | 208,85 | 27,99 | 5 |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ |
M16 |
YAMAHA FJ |
R |
2004-10-30 |
16:27:00 | 0,778 | 1,380 | | 6,576 | 8,470 | 10,100 | 3,524 | 10,878 | 186,40 | 226,82 | 40,42 | - |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ |
M16 |
YAMAHA FJ |
R |
2004-10-31 |
11:42:00 | 0,699 | 1,471 | | 6,614 | 8,509 | 10,138 | 3,524 | 10,837 | 184,45 | 225,14 | 40,69 | - |
ΣΑΡΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
M18 |
SUZUKI GSXR 1100 |
L |
2004-10-31 |
11:42:00 | 0,733 | 1,585 | | 6,486 | 8,460 | 10,178 | 3,692 | 10,911 | 173,21 | 213,48 | 40,27 | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Moto 5 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΣΑΡΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
M18 |
SUZUKI GSXR 1100 |
L |
2004-10-31 |
13:24:00 | 0,684 | 1,610 | | 6,296 | 8,175 | 9,816 | 3,520 | 10,500 | 184,39 | 227,50 | 43,11 | LOST |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
M44 |
KAWASAKI ZX12 |
R |
2004-10-31 |
13:24:00 | 0,937 | 1,667 | | 6,483 | 8,313 | 9,896 | 3,413 | 10,833 | 187,63 | 237,44 | 49,81 | WON |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
M15 |
SUZUKI KATANA |
R |
2004-10-31 |
13:27:00 | 0,619 | 1,337 | | 5,721 | 7,461 | 8,966 | 3,245 | 9,585 | 199,29 | 242,78 | 43,49 | RED LIGHT |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ |
M16 |
YAMAHA FJ |
L |
2004-10-31 |
13:27:00 | 0,441 | 1,453 | | 6,389 | 8,257 | 9,864 | 3,475 | 10,305 | 186,72 | 228,68 | 41,96 | QUALIFIED |
ΑΓΑΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
M17 |
SUZUKI 1300 |
L |
2004-10-31 |
13:28:00 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto 5 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | QUALIFIED |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
M15 |
SUZUKI KATANA |
L |
2004-10-31 |
14:13:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΑΓΑΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
M17 |
SUZUKI 1300 |
R |
2004-10-31 |
14:15:00 | 0,895 | 1,478 | | 5,821 | 7,523 | 8,999 | 3,178 | 9,894 | 204,98 | 251,14 | 46,16 | LOST |
ΣΑΡΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
M18 |
SUZUKI GSXR 1100 |
L |
2004-10-31 |
14:15:00 | 0,589 | 1,583 | | 6,218 | 8,087 | 9,745 | 3,527 | 10,334 | 184,88 | 216,06 | 31,18 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto 5 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΑΓΑΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
M17 |
SUZUKI 1300 |
R |
2004-10-31 |
15:17:00 | 0,781 | 1,464 | | 5,862 | 7,573 | 9,068 | 3,206 | 9,849 | 203,50 | 245,68 | 42,18 | RED LIGHT |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
M15 |
SUZUKI KATANA |
L |
2004-10-31 |
15:17:00 | -0,084 | 2,136 | | 6,439 | 8,173 | 9,695 | 3,256 | 9,611 | 201,31 | 243,50 | 42,19 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,013 secs |
|