ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Moto 5 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
117 |
SUZUKI KATANA |
R |
2003-11-15 |
15:05:00 | 0,969 | 1,715 | | 6,891 | | 10,410 | 3,519 | 11,379 | | 225,29 | | 2 |
ΚΑΣΔΑΓΛΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ |
123 |
YAMAHA R1 |
R |
2003-11-15 |
15:09:00 | 0,735 | 1,942 | | 7,043 | | 10,623 | 3,580 | 11,358 | | 227,05 | | 3 |
ΣΑΡΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
122 |
SUZUKI GSXR 1100 |
L |
2003-11-15 |
15:11:00 | 0,700 | 2,061 | | 6,929 | | 10,666 | 3,737 | 11,366 | | 180,34 | | 4 |
ΒΟΥΛΓΑΡΕΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
124 |
YAMAHA R1 |
L |
2003-11-15 |
15:02:00 | 1,137 | 2,058 | | 7,197 | | 10,718 | 3,521 | 11,855 | 89,92 | 228,22 | 138,30 | 5 |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ |
118 |
YAMAHA FJ |
L |
2003-11-15 |
15:09:00 | 0,710 | 2,445 | | 7,625 | | 11,157 | 3,532 | 11,867 | | 226,19 | | 6 |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
119 |
SUZUKI GSXR 1000 |
L |
2003-11-15 |
15:01:00 | 0,832 | 2,361 | | 7,707 | | 11,288 | 3,581 | 12,120 | 177,99 | 224,77 | 46,78 | 7 |
ΑΛΕΞΙΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
121 |
|
R |
2003-11-15 |
15:03:00 | 0,861 | 2,295 | | 8,102 | | 12,099 | 3,997 | 12,960 | | 206,45 | | 8 |
ΑΓΑΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
120 |
SUZUKI 1300 |
L |
2003-11-15 |
15:05:00 | 0,865 | 3,264 | | 9,676 | | 13,047 | 3,371 | 13,912 | | 241,39 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto 5 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΑΓΑΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
120 |
SUZUKI 1300 |
R |
2003-11-15 |
16:33:00 | 0,703 | 1,499 | | 6,178 | | 9,429 | 3,251 | 10,132 | | 245,87 | | 2 |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
117 |
SUZUKI KATANA |
L |
2003-11-15 |
16:33:00 | 0,597 | 1,629 | | 6,438 | | 9,832 | 3,394 | 10,429 | | 232,33 | | - |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
117 |
SUZUKI KATANA |
R |
2003-11-16 |
10:13:00 | 1,052 | 1,896 | | 6,623 | | 10,054 | 3,431 | 11,106 | 194,78 | 231,24 | 36,46 | 3 |
ΒΟΥΛΓΑΡΕΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
124 |
YAMAHA R1 |
L |
2003-11-15 |
16:32:00 | 1,515 | 2,078 | | 6,890 | | 10,318 | 3,428 | 11,833 | | 234,65 | | 4 |
ΚΑΣΔΑΓΛΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ |
123 |
YAMAHA R1 |
R |
2003-11-16 |
10:18:00 | 0,874 | 1,772 | | 6,815 | | 10,335 | 3,520 | 11,209 | 184,66 | 231,12 | 46,46 | - |
ΚΑΣΔΑΓΛΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ |
123 |
YAMAHA R1 |
R |
2003-11-15 |
16:34:00 | 0,816 | 1,726 | | 6,810 | | 10,376 | 3,566 | 11,192 | | 227,93 | | - |
ΒΟΥΛΓΑΡΕΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
124 |
YAMAHA R1 |
L |
2003-11-16 |
10:13:00 | 0,958 | 2,006 | | 6,930 | | 10,414 | 3,484 | 11,372 | 189,12 | 226,59 | 37,47 | 5 |
ΣΑΡΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
122 |
SUZUKI GSXR 1100 |
L |
2003-11-15 |
16:34:00 | 0,595 | 1,791 | | 6,812 | | 10,503 | 3,691 | 11,098 | | 192,27 | | - |
ΑΓΑΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
120 |
SUZUKI 1300 |
R |
2003-11-16 |
10:19:00 | 0,814 | 2,142 | | 7,269 | | 10,646 | 3,377 | 11,460 | 190,93 | 235,51 | 44,58 | 6 |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ |
118 |
YAMAHA FJ |
R |
2003-11-15 |
16:32:00 | 0,782 | 2,081 | | 7,235 | | 10,801 | 3,566 | 11,583 | | 226,14 | | 7 |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
119 |
SUZUKI GSXR 1000 |
L |
2003-11-16 |
10:05:00 | 0,629 | 1,969 | | 7,214 | | 10,868 | 3,654 | 11,497 | 180,25 | 215,96 | 35,71 | - |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
119 |
SUZUKI GSXR 1000 |
R |
2003-11-15 |
16:34:00 | 0,815 | 1,780 | | 7,222 | | 10,917 | 3,695 | 11,732 | | 217,62 | | - |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ |
118 |
YAMAHA FJ |
L |
2003-11-16 |
10:11:00 | 1,504 | 1,972 | | 7,527 | | 11,241 | 3,714 | 12,745 | 173,19 | 216,51 | 43,32 | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Moto 5 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΑΓΑΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
120 |
SUZUKI 1300 |
L |
2003-11-16 |
12:04:00 | 0,686 | 1,591 | | 6,466 | | 9,781 | 3,315 | 10,467 | 191,69 | 242,44 | 50,75 | |
ΚΑΣΔΑΓΛΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ |
123 |
YAMAHA R1 |
R |
2003-11-16 |
12:06:00 | 1,019 | 2,605 | | 8,956 | | 13,769 | 4,813 | 14,788 | 139,97 | 161,92 | 21,95 | |
ΣΑΡΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
122 |
SUZUKI GSXR 1100 |
L |
2003-11-16 |
12:06:00 | | | | | | | | | | | | |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
117 |
SUZUKI KATANA |
L |
2003-11-16 |
12:06:00 | 1,037 | 1,472 | | 5,907 | | 9,241 | 3,334 | 10,278 | 197,70 | 238,12 | 40,42 | |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
119 |
SUZUKI GSXR 1000 |
R |
2003-11-16 |
12:06:00 | 0,480 | 1,834 | | 7,208 | | 11,202 | 3,994 | 11,682 | 160,23 | 190,74 | 30,51 | |
ΒΟΥΛΓΑΡΕΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
124 |
YAMAHA R1 |
L |
2003-11-16 |
12:07:00 | 0,735 | 1,844 | | 6,792 | | 10,237 | 3,445 | 10,972 | 186,91 | 231,48 | 44,57 | |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ |
118 |
YAMAHA FJ |
R |
2003-11-16 |
12:07:00 | 0,572 | 2,001 | | 7,152 | | 10,706 | 3,554 | 11,278 | 181,61 | 224,33 | 42,72 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto 5 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
117 |
SUZUKI KATANA |
R |
2003-11-16 |
13:29:00 | 0,855 | 1,493 | | 6,337 | | 9,922 | 3,585 | 10,777 | 182,91 | 207,18 | 24,27 | |
ΒΟΥΛΓΑΡΕΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
124 |
YAMAHA R1 |
L |
2003-11-16 |
13:29:00 | 0,398 | 1,870 | | 6,856 | | 10,412 | 3,556 | 10,810 | 183,15 | 229,40 | 46,25 | |
ΚΑΣΔΑΓΛΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ |
123 |
YAMAHA R1 |
R |
2003-11-16 |
13:30:00 | 0,646 | 2,022 | | 14,069 | | 20,076 | 6,007 | 20,722 | 89,73 | 145,45 | 55,72 | |
ΑΓΑΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
120 |
SUZUKI 1300 |
L |
2003-11-16 |
13:30:00 | 0,323 | 1,472 | | 6,095 | | 9,340 | 3,245 | 9,663 | 198,10 | 245,09 | 46,99 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto 5 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΜΑΝΕΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
117 |
SUZUKI KATANA |
L |
2003-11-16 |
15:08:00 | 1,040 | 1,509 | | 6,016 | | 9,361 | 3,345 | 10,401 | 194,06 | 238,77 | 44,71 | |
ΚΑΣΔΑΓΛΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ |
123 |
YAMAHA R1 |
R |
2003-11-16 |
15:08:00 | 0,853 | 1,750 | | 6,701 | | 10,194 | 3,493 | 11,047 | 181,19 | 227,84 | 46,65 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,013 secs |
|