ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto T2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
11 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
L |
2005-09-11 |
09:35:00 | 1,475 | 1,592 | 4,530 | 7,058 | 9,143 | 10,993 | 3,935 | 12,468 | 157,50 | 203,24 | 45,74 | 2 |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
14 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2005-09-11 |
09:50:00 | 1,292 | 1,565 | 4,498 | 7,193 | 9,326 | 11,216 | 4,023 | 12,508 | 155,13 | 201,59 | 46,46 | - |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
14 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2005-09-10 |
13:09:00 | 1,776 | 1,687 | 4,807 | 7,395 | 9,528 | 11,487 | 4,092 | 13,263 | 157,38 | 192,58 | 35,20 | 3 |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
15 |
HONDA CIVIC |
R |
2005-09-10 |
13:01:00 | 0,781 | 1,805 | 5,050 | 7,665 | 9,794 | 11,733 | 4,068 | 12,514 | 153,36 | 184,51 | 31,15 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
14 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2005-09-10 |
15:15:00 | 1,251 | 1,582 | 4,675 | 7,180 | 9,238 | 11,047 | 3,867 | 12,298 | 158,97 | 209,00 | 50,03 | 2 |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
11 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
R |
2005-09-10 |
15:14:00 | 2,095 | 1,715 | 4,726 | 7,291 | 9,421 | 11,322 | 4,031 | 13,417 | 155,55 | 197,27 | 41,72 | - |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
14 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2005-09-10 |
17:13:00 | 1,104 | 1,654 | 4,812 | 7,332 | 9,535 | 11,461 | 4,129 | 12,565 | 161,74 | 198,34 | 36,60 | - |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
11 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
L |
2005-09-10 |
17:03:00 | 0,543 | 1,790 | 4,884 | 7,577 | 9,755 | 11,720 | 4,143 | 12,263 | 150,76 | 189,30 | 38,54 | 3 |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
15 |
HONDA CIVIC |
L |
2005-09-10 |
17:01:00 | 0,600 | 2,213 | 5,532 | 8,126 | 10,194 | 12,152 | 4,026 | 12,752 | 161,23 | 198,07 | 36,84 | RED LIGHT |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
15 |
HONDA CIVIC |
R |
2005-09-10 |
15:03:00 | -1,022 | | | | | | | -1,022 | | | | RED LIGHT |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
15 |
HONDA CIVIC |
R |
2005-09-10 |
15:04:00 | 0,406 | 3,440 | 6,619 | 9,225 | 11,330 | 13,259 | 4,034 | 13,665 | 155,52 | 187,75 | 32,23 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto T2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | RED LIGHT BUT QUALIFIED |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
11 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
L |
2005-09-11 |
11:29:00 | 0,055 | 1,555 | 4,525 | 7,060 | 9,153 | 11,042 | 3,982 | 11,097 | 157,58 | 200,44 | 42,86 | RED LIGHT |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
15 |
HONDA CIVIC |
R |
2005-09-11 |
11:29:00 | 0,050 | 1,809 | 4,925 | 7,393 | 9,305 | 10,975 | 3,582 | 11,025 | 172,47 | 226,75 | 54,28 | WON |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
14 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2005-09-11 |
11:30:00 | 1,443 | 1,719 | 4,831 | 7,318 | 9,358 | 11,179 | 3,861 | 12,622 | 165,59 | 208,38 | 42,79 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto T2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
14 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2005-09-11 |
15:21:00 | 1,555 | 1,579 | 4,514 | 6,936 | 8,940 | 10,745 | 3,809 | 12,300 | 166,30 | 208,54 | 42,24 | ABANDONED RUN |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
11 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
L |
2005-09-11 |
15:21:00 | 16,642 | | | | | | | 16,642 | | | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,009 secs |
|