ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto T2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
32 |
HONDA CIVIC 1600 |
L |
2005-07-09 |
13:08:00 | 2,337 | 1,825 | 4,942 | 7,374 | 9,402 | 11,121 | 3,747 | 13,458 | | 212,24 | | - |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
32 |
HONDA CIVIC 1600 |
L |
2005-07-09 |
18:18:00 | 1,490 | 1,814 | 4,941 | 7,632 | 9,763 | 11,555 | 3,923 | 13,045 | | 206,78 | | 2 |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
33 |
VW 1.8 TURBO |
L |
2005-07-09 |
12:03:00 | 0,554 | 2,318 | 5,247 | 7,779 | 9,994 | 11,836 | 4,057 | 12,390 | | 198,95 | | 3 |
ΧΟΝΔΡΟΝΙΚΟΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
34 |
TOYOTA |
R |
2005-07-09 |
14:03:00 | 1,165 | 2,057 | | | | 12,130 | | 13,295 | | 199,06 | | - |
ΧΟΝΔΡΟΝΙΚΟΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
34 |
TOYOTA |
R |
2005-07-09 |
18:17:00 | 0,774 | 1,992 | 5,474 | 8,065 | 10,318 | 12,187 | 4,122 | 12,961 | | 198,68 | | - |
ΧΟΝΔΡΟΝΙΚΟΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
34 |
TOYOTA |
R |
2005-07-09 |
13:05:00 | 1,171 | 2,178 | 5,683 | 8,377 | 10,646 | 12,519 | 4,142 | 13,690 | | 199,49 | | 4 |
ΓΚΙΚΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
35 |
FIAT UNO TURBO 1.6 |
R |
2005-07-09 |
12:41:00 | 0,802 | 2,444 | 6,181 | 8,915 | 11,255 | 13,216 | 4,301 | 14,018 | | 185,89 | | - |
ΓΚΙΚΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
35 |
FIAT UNO TURBO 1.6 |
L |
2005-07-10 |
11:37:00 | 1,042 | 2,408 | 6,245 | 9,554 | 12,483 | 14,956 | 5,402 | 15,998 | | 149,18 | | 5 |
ΑΤΤΑΡΤ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
36 |
MITSUBISHI COLT 1500 |
L |
2005-07-10 |
11:36:00 | 1,082 | 2,474 | 6,675 | 10,154 | 13,170 | 15,762 | 5,608 | 16,844 | | 140,81 | | - |
ΑΤΤΑΡΤ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
36 |
MITSUBISHI COLT 1500 |
L |
2005-07-09 |
12:07:00 | 1,362 | 2,534 | 6,807 | 10,346 | 13,408 | 15,999 | 5,653 | 17,361 | | 140,22 | | - |
ΑΤΤΑΡΤ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
36 |
MITSUBISHI COLT 1500 |
R |
2005-07-09 |
18:18:00 | 1,117 | 2,611 | 6,919 | 10,472 | 13,539 | 16,149 | 5,677 | 17,266 | | 137,91 | | - |
ΑΤΤΑΡΤ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
36 |
MITSUBISHI COLT 1500 |
L |
2005-07-09 |
14:03:00 | 1,428 | 2,693 | | | | 16,242 | | 17,670 | | 141,30 | | - |
ΓΚΙΚΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
35 |
FIAT UNO TURBO 1.6 |
L |
2005-07-09 |
18:17:00 | 1,238 | 2,141 | 7,049 | 11,586 | 14,847 | 17,269 | 5,683 | 18,507 | | 158,50 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
33 |
VW 1.8 TURBO |
R |
2005-07-09 |
20:11:59 | 6,347 | | | | | | | 6,347 | | | | - |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
33 |
VW 1.8 TURBO |
R |
2005-07-09 |
20:12:39 | 1,783 | 1,582 | 4,557 | 7,087 | 9,316 | 11,182 | 4,095 | 12,965 | | 197,60 | | 2 |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
32 |
HONDA CIVIC 1600 |
R |
2005-07-09 |
20:13:53 | 1,246 | 1,924 | 5,078 | 7,493 | 9,523 | 11,221 | 3,728 | 12,467 | | 218,66 | | - |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
33 |
VW 1.8 TURBO |
L |
2005-07-10 |
12:58:08 | 1,129 | 1,666 | 4,591 | 7,141 | 9,389 | 11,258 | 4,117 | 12,387 | | 196,22 | | - |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
32 |
HONDA CIVIC 1600 |
L |
2005-07-10 |
12:56:53 | 0,588 | 1,908 | 5,194 | 7,662 | 9,703 | 11,401 | 3,739 | 11,989 | | 217,49 | | 3 |
ΧΟΝΔΡΟΝΙΚΟΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
34 |
TOYOTA |
L |
2005-07-09 |
20:11:59 | 0,780 | 1,934 | 5,205 | 7,791 | 10,041 | 11,914 | 4,123 | 12,694 | | 196,75 | | - |
ΧΟΝΔΡΟΝΙΚΟΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
34 |
TOYOTA |
R |
2005-07-10 |
12:56:53 | 0,592 | 2,096 | 5,819 | 8,598 | 10,882 | 12,764 | 4,166 | 13,356 | | 198,57 | | 4 |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
31 |
FIAT UNO TURBO 1.4 |
R |
2005-07-10 |
12:55:41 | 0,635 | 1,826 | 5,011 | 8,113 | 10,699 | 12,802 | 4,689 | 13,437 | | 175,61 | | 5 |
ΑΤΤΑΡΤ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
36 |
MITSUBISHI COLT 1500 |
L |
2005-07-10 |
12:55:41 | 0,760 | 2,423 | 6,532 | 10,000 | 13,001 | 15,545 | 5,545 | 16,305 | | 143,21 | | - |
ΑΤΤΑΡΤ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
36 |
MITSUBISHI COLT 1500 |
L |
2005-07-09 |
20:13:53 | 0,928 | 2,632 | 6,960 | 10,499 | 13,555 | 16,139 | 5,640 | 17,067 | | 140,65 | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto T2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | RED LIGHT |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
31 |
FIAT UNO TURBO 1.4 |
L |
2005-07-10 |
18:42:50 | 0,374 | 1,823 | 5,239 | 8,052 | 10,451 | 12,548 | 4,496 | 12,922 | | 172,95 | | WON |
ΧΟΝΔΡΟΝΙΚΟΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
34 |
TOYOTA |
R |
2005-07-10 |
18:42:50 | 0,964 | 2,113 | 5,722 | 8,493 | 10,836 | 12,780 | 4,287 | 13,744 | | 192,40 | | WON |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
32 |
HONDA CIVIC 1600 |
L |
2005-07-10 |
18:43:56 | 0,954 | 1,824 | 4,881 | 7,343 | 9,398 | 11,129 | 3,786 | 12,083 | | 212,49 | | LOST |
ΑΤΤΑΡΤ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
36 |
MITSUBISHI COLT 1500 |
R |
2005-07-10 |
18:43:56 | 1,117 | 2,433 | 6,584 | 10,040 | 13,019 | 15,569 | 5,529 | 16,686 | | 143,02 | | QUALIFIED |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
33 |
VW 1.8 TURBO |
R |
2005-07-10 |
18:44:37 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto T2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | RED LIGHT |
ΧΟΝΔΡΟΝΙΚΟΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
34 |
TOYOTA |
L |
2005-07-10 |
19:26:52 | | 2,331 | 5,703 | 8,297 | 10,555 | 12,429 | 4,132 | 12,429 | | 196,80 | | WON |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
33 |
VW 1.8 TURBO |
R |
2005-07-10 |
19:26:52 | 0,737 | 1,651 | 4,621 | 7,142 | 9,364 | 11,223 | 4,081 | 11,960 | | 199,27 | | QUALIFIED |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
32 |
HONDA CIVIC 1600 |
L |
2005-07-10 |
19:27:26 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto T2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
32 |
HONDA CIVIC 1600 |
L |
2005-07-10 |
20:12:05 | 1,180 | 1,834 | | 7,303 | 9,357 | 11,061 | 3,758 | 12,241 | | 216,39 | | DID NOT APPEAR |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
33 |
VW 1.8 TURBO |
R |
2005-07-10 |
20:12:05 | | | | | | | | | | | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,014 secs |
|