ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto T2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
10 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
R |
2005-05-14 |
13:33:00 | 1,096 | 1,634 | | 7,331 | 9,589 | 11,494 | 4,163 | 12,590 | 148,88 | 195,02 | 46,14 | 2 |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
8 |
HONDA CIVIC |
R |
2005-05-14 |
13:32:00 | 1,309 | 1,924 | | 7,881 | 9,975 | 11,777 | 3,896 | 13,086 | 162,46 | 208,52 | 46,06 | 3 |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
11 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2005-05-14 |
13:27:00 | 1,486 | 1,671 | | 7,602 | 10,086 | 12,145 | 4,543 | 13,631 | 134,06 | 181,55 | 47,49 | 4 |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
9 |
TOYOTA STARLET 1,6 |
L |
2005-05-14 |
13:24:00 | 1,131 | 2,087 | | 8,183 | 10,460 | 12,424 | 4,241 | 13,555 | 150,74 | 189,81 | 39,07 | 5 |
ΠΑΣΠΑΛΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
7 |
UNO TURBO 1,6 16V |
R |
2005-05-14 |
13:24:00 | 1,389 | 2,557 | | 8,850 | 11,082 | 13,022 | 4,172 | 14,411 | 149,65 | 191,02 | 41,37 | - |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
11 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2005-05-14 |
16:56:00 | 0,944 | 2,389 | | 8,681 | 11,109 | 13,584 | 4,903 | 14,528 | 136,07 | 138,77 | 2,70 | - |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
9 |
TOYOTA STARLET 1,6 |
R |
2005-05-14 |
16:46:00 | 2,178 | 1,976 | | 8,208 | 11,143 | 14,292 | 6,084 | 16,470 | 135,89 | 109,77 | -26,12 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
11 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2005-05-15 |
09:21:00 | 1,095 | 1,629 | 4,726 | 7,224 | 9,440 | 11,308 | 4,084 | 12,403 | 158,98 | 201,36 | 42,38 | - |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
11 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2005-05-14 |
15:32:00 | 1,365 | 1,658 | | 7,311 | 9,663 | 11,751 | 4,440 | 13,116 | 150,46 | 178,59 | 28,13 | 2 |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
10 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
L |
2005-05-15 |
09:21:00 | 1,206 | 1,798 | 4,901 | 7,485 | 9,797 | 11,786 | 4,301 | 12,992 | 149,79 | 187,12 | 37,33 | 3 |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
8 |
HONDA CIVIC |
L |
2005-05-14 |
14:57:00 | 1,214 | 2,003 | | 7,929 | 10,028 | 11,834 | 3,905 | 13,048 | 163,33 | 197,48 | 34,15 | 4 |
ΠΑΣΠΑΛΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
7 |
UNO TURBO 1,6 16V |
L |
2005-05-14 |
15:11:00 | 1,327 | 2,149 | | 8,208 | 10,399 | 12,319 | 4,111 | 13,646 | 153,28 | 191,97 | 38,69 | - |
ΠΑΣΠΑΛΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
7 |
UNO TURBO 1,6 16V |
R |
2005-05-15 |
09:34:00 | 9,237 | 1,818 | 4,980 | 7,974 | 10,458 | 12,431 | 4,457 | 21,668 | 124,23 | 189,87 | 65,64 | ABANDONED RUN |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
10 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
R |
2005-05-14 |
15:31:00 | 0,745 | 1,760 | | | | | | 0,745 | | | | ABANDONED RUN |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
9 |
TOYOTA STARLET 1,6 |
L |
2005-05-14 |
15:13:00 | 2,865 | | | | | | | 2,865 | | | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto T2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
11 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2005-05-15 |
11:03:00 | 1,322 | 1,691 | 4,863 | 7,416 | 9,531 | 11,293 | 3,877 | 12,615 | 155,95 | 210,98 | 55,03 | WON |
ΠΑΣΠΑΛΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
7 |
UNO TURBO 1,6 16V |
R |
2005-05-15 |
11:05:00 | 5,898 | 1,841 | 5,115 | 7,652 | 9,772 | 11,624 | 3,972 | 17,522 | 161,98 | 201,84 | 39,86 | DID NOT APPEAR |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
8 |
HONDA CIVIC |
L |
2005-05-15 |
11:05:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
10 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
R |
2005-05-15 |
11:07:00 | 1,746 | 2,612 | 6,161 | 9,292 | 12,038 | 14,416 | 5,124 | 16,162 | 121,04 | 154,07 | 33,03 | ABANDONED RUN |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
9 |
TOYOTA STARLET 1,6 |
L |
2005-05-15 |
11:07:00 | 11,948 | | | | | | | 11,948 | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto T2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | QUALIFIED |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
10 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
L |
2005-05-15 |
11:08:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
11 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2005-05-15 |
13:20:00 | 0,648 | 2,125 | 6,018 | 8,826 | 11,070 | 12,873 | 4,047 | 13,521 | 144,41 | 210,77 | 66,36 | RED LIGHT |
ΠΑΣΠΑΛΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
7 |
UNO TURBO 1,6 16V |
L |
2005-05-15 |
13:20:00 | -0,041 | 2,041 | 5,315 | 7,808 | 9,912 | 11,739 | 3,931 | 11,698 | 164,08 | 203,63 | 39,55 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto T2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
11 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2005-05-15 |
14:06:00 | 0,815 | 1,655 | 4,727 | 7,320 | 9,485 | | | 0,815 | 149,64 | | | LOST |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
10 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
L |
2005-05-15 |
14:06:00 | 0,490 | 1,852 | 5,124 | 7,687 | 9,939 | 11,861 | 4,174 | 12,351 | 152,68 | 194,38 | 41,70 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,012 secs |
|