ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto T2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
11 |
HONDA CIVIC |
L |
2005-04-23 |
14:43:00 | 1,069 | 1,744 | 4,902 | 7,341 | 9,402 | 11,166 | 3,825 | 12,235 | 166,52 | 213,07 | 46,55 | 2 |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
9 |
TOYOTA STARLET 1,6 |
L |
2005-04-24 |
09:21:00 | 2,095 | 1,825 | 5,100 | 7,681 | 9,848 | 11,733 | 4,052 | 13,828 | 156,72 | 198,25 | 41,53 | - |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
9 |
TOYOTA STARLET 1,6 |
L |
2005-04-23 |
14:53:00 | 1,164 | 1,825 | 5,082 | 7,676 | 9,878 | 11,792 | 4,116 | 12,956 | 154,98 | 195,87 | 40,89 | - |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
11 |
HONDA CIVIC |
R |
2005-04-24 |
09:28:00 | 1,002 | 2,120 | 5,487 | 7,936 | 10,012 | 11,929 | 3,993 | 12,931 | 163,93 | 189,77 | 25,84 | 3 |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
14 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2005-04-23 |
14:52:00 | 1,850 | 2,130 | 5,266 | 7,979 | 10,319 | 12,296 | 4,317 | 14,146 | 139,96 | 190,08 | 50,12 | 4 |
ΧΟΝΔΡΟΝΙΚΟΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
10 |
TOYOTA STARLET |
R |
2005-04-23 |
14:13:00 | 1,023 | | 5,594 | 8,348 | 10,623 | 12,635 | 4,287 | 13,658 | 149,03 | 186,81 | 37,78 | - |
ΧΟΝΔΡΟΝΙΚΟΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
10 |
TOYOTA STARLET |
L |
2005-04-23 |
14:52:00 | 0,829 | 2,077 | 5,582 | 8,322 | 10,614 | 12,685 | 4,363 | 13,514 | 147,48 | 178,92 | 31,44 | - |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
11 |
HONDA CIVIC |
L |
2005-04-23 |
14:13:00 | 1,342 | | 5,837 | 9,934 | 13,499 | 15,853 | 5,919 | 17,195 | 96,03 | 167,09 | 71,06 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
12 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
L |
2005-04-23 |
16:43:00 | 1,399 | 1,588 | 4,547 | 7,058 | 9,270 | 11,143 | 4,085 | 12,542 | 153,98 | 201,07 | 47,09 | 2 |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
15 |
FIAT UNO 1,4 TURBO |
R |
2005-04-23 |
16:44:00 | 0,835 | 1,676 | 4,848 | 7,417 | 9,660 | 11,650 | 4,233 | 12,485 | 154,36 | 187,31 | 32,95 | 3 |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
9 |
TOYOTA STARLET 1,6 |
L |
2005-04-24 |
10:56:00 | 1,954 | 1,818 | | 7,798 | 9,968 | 11,851 | 4,053 | 13,805 | 155,98 | 198,97 | 42,99 | 4 |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
11 |
HONDA CIVIC |
L |
2005-04-23 |
17:10:00 | 1,247 | 1,814 | 5,060 | 7,486 | 9,658 | 11,863 | 4,377 | 13,110 | 166,95 | 155,32 | -11,63 | - |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
9 |
TOYOTA STARLET 1,6 |
R |
2005-04-23 |
16:43:00 | 3,381 | 1,887 | 5,197 | 7,796 | 9,994 | 11,903 | 4,107 | 15,284 | 154,83 | 195,32 | 40,49 | 5 |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
14 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2005-04-24 |
11:03:00 | 2,835 | 1,744 | | 8,038 | 10,368 | 12,294 | 4,256 | 15,129 | 142,83 | 196,04 | 53,21 | - |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
11 |
HONDA CIVIC |
L |
2005-04-24 |
11:13:00 | 0,853 | 1,705 | | 7,296 | 9,779 | 12,338 | 5,042 | 13,191 | 155,14 | 130,77 | -24,37 | 6 |
ΧΟΝΔΡΟΝΙΚΟΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
10 |
TOYOTA STARLET |
R |
2005-04-23 |
16:49:00 | 0,596 | 2,092 | 5,496 | 8,184 | 10,465 | 12,461 | 4,277 | 13,057 | 147,77 | 183,40 | 35,63 | - |
ΧΟΝΔΡΟΝΙΚΟΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
10 |
TOYOTA STARLET |
L |
2005-04-24 |
11:03:00 | 0,619 | 1,980 | | 8,289 | 10,568 | 12,578 | 4,289 | 13,197 | 148,93 | 187,63 | 38,70 | - |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
14 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2005-04-23 |
16:49:00 | 1,410 | 1,783 | 5,015 | 7,733 | 10,614 | 13,256 | 5,523 | 14,666 | 135,12 | 146,56 | 11,44 | RED LIGHT |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
12 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
L |
2005-04-24 |
10:50:00 | -0,452 | 17,125 | | 23,040 | 25,308 | 27,235 | 4,195 | 26,783 | 150,94 | 195,33 | 44,39 | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto T2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | QUALIFIED |
ΧΟΝΔΡΟΝΙΚΟΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
10 |
TOYOTA STARLET |
L |
2005-04-24 |
13:46:00 | | | | | | | | | | | | DID NOT APPEAR |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
12 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
R |
2005-04-24 |
13:46:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
15 |
FIAT UNO 1,4 TURBO |
L |
2005-04-24 |
13:49:00 | 0,577 | 1,663 | | 7,505 | | 11,679 | 4,174 | 12,256 | 152,74 | 191,23 | 38,49 | LOST |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
14 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2005-04-24 |
13:49:00 | 0,914 | 1,690 | | 7,880 | | 13,914 | 6,034 | 14,828 | 136,97 | 116,34 | -20,63 | WON |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
9 |
TOYOTA STARLET 1,6 |
L |
2005-04-24 |
13:51:00 | 0,952 | 1,768 | | 7,579 | | 11,578 | 3,999 | 12,530 | 159,10 | 200,90 | 41,80 | LOST |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
11 |
HONDA CIVIC |
R |
2005-04-24 |
13:51:00 | 0,993 | 1,936 | | 7,730 | | 12,957 | 5,227 | 13,950 | 148,48 | 123,56 | -24,92 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto T2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
9 |
TOYOTA STARLET 1,6 |
L |
2005-04-24 |
15:14:00 | 0,736 | 1,780 | | 7,591 | | 11,603 | 4,012 | 12,339 | 132,75 | 200,73 | 67,98 | LOST |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
15 |
FIAT UNO 1,4 TURBO |
R |
2005-04-24 |
15:14:00 | 0,534 | 1,676 | | 7,616 | | 11,927 | 4,311 | 12,461 | 147,75 | 186,26 | 38,51 | QUALIFIED |
ΧΟΝΔΡΟΝΙΚΟΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
10 |
TOYOTA STARLET |
L |
2005-04-24 |
15:21:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto T2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
9 |
TOYOTA STARLET 1,6 |
L |
2005-04-24 |
16:23:00 | 1,119 | 2,165 | | 8,295 | | 12,350 | 4,055 | 13,469 | 155,32 | 199,07 | 43,75 | LOST |
ΧΟΝΔΡΟΝΙΚΟΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
10 |
TOYOTA STARLET |
R |
2005-04-24 |
16:23:00 | 1,051 | 2,041 | | 8,517 | | 12,892 | 4,375 | 13,943 | 144,69 | 181,55 | 36,86 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,014 secs |
|