ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto T2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
16 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2004-10-30 |
14:22:00 | 9,785 | 1,841 | | 7,533 | 9,596 | 11,556 | 4,023 | 21,341 | 164,14 | 179,30 | 15,16 | - |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
16 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2004-10-31 |
11:12:00 | 1,614 | 1,808 | | 7,715 | 9,814 | 11,623 | 3,908 | 13,237 | 160,57 | 207,57 | 47,00 | 2 |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
15 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
R |
2004-10-31 |
11:22:00 | 0,928 | 1,855 | | 7,556 | 9,811 | 11,756 | 4,200 | 12,684 | 152,99 | 193,16 | 40,17 | 3 |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
11 |
TOYOTA STARLET 1,6 |
L |
2004-10-30 |
14:22:00 | 0,889 | 1,742 | | 7,739 | 10,004 | 11,977 | 4,238 | 12,866 | 150,40 | 188,41 | 38,01 | - |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
15 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
L |
2004-10-30 |
14:26:00 | 0,595 | 1,695 | | 7,672 | 10,063 | 12,056 | 4,384 | 12,651 | 144,31 | 189,48 | 45,17 | 4 |
ΠΑΣΠΑΛΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
9 |
UNO |
L |
2004-10-30 |
13:48:00 | 1,349 | 1,936 | | 8,177 | 10,403 | 12,391 | 4,214 | 13,740 | 152,47 | 178,25 | 25,78 | - |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
11 |
TOYOTA STARLET 1,6 |
L |
2004-10-30 |
13:54:00 | 0,614 | 2,011 | | 8,289 | 10,571 | 12,550 | 4,261 | 13,164 | 149,01 | 187,97 | 38,96 | - |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
16 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2004-10-30 |
13:54:00 | 0,693 | 2,235 | | 8,552 | 10,821 | 12,697 | 4,145 | 13,390 | 140,36 | 200,76 | 60,40 | 5 |
ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
10 |
TOYOTA STARLET 1,6 |
R |
2004-10-30 |
14:34:00 | 0,972 | 2,054 | | 8,401 | 10,726 | 12,738 | 4,337 | 13,710 | 149,18 | 185,91 | 36,73 | - |
ΠΑΣΠΑΛΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
9 |
UNO |
R |
2004-10-30 |
14:10:00 | 1,021 | 2,095 | | 8,485 | 10,724 | 12,772 | 4,287 | 13,793 | 152,07 | 170,39 | 18,32 | - |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
15 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
R |
2004-10-30 |
13:50:00 | 1,013 | 1,692 | | 7,840 | 10,463 | 12,809 | 4,969 | 13,822 | 133,72 | 156,00 | 22,28 | RED LIGHT |
ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
10 |
TOYOTA STARLET 1,6 |
R |
2004-10-30 |
14:11:00 | 0,489 | 2,098 | | 9,547 | 12,139 | 14,371 | 4,824 | 14,860 | 124,20 | 164,66 | 40,46 | ABANDONED RUN |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
11 |
TOYOTA STARLET 1,6 |
L |
2004-10-31 |
11:08:00 | 0,678 | 3,356 | | | | | | 0,678 | | | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
16 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2004-10-30 |
17:28:00 | 5,998 | 1,623 | | 7,581 | 9,835 | 11,708 | 4,127 | 17,706 | 141,40 | 194,43 | 53,03 | 2 |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
15 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
L |
2004-10-30 |
17:27:00 | 1,415 | 1,694 | | 7,472 | 9,842 | 11,870 | 4,398 | 13,285 | 148,90 | 185,05 | 36,15 | 3 |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
12 |
FIAT UNO 1,4 TURBO |
L |
2004-10-30 |
17:30:00 | 4,867 | 1,782 | | 7,732 | 9,976 | 11,934 | 4,202 | 16,801 | 153,69 | 190,11 | 36,42 | 4 |
ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
10 |
TOYOTA STARLET 1,6 |
R |
2004-10-30 |
15:49:00 | 1,084 | 1,754 | | 7,823 | 10,112 | 12,069 | 4,246 | 13,153 | 152,73 | 191,28 | 38,55 | 5 |
ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
14 |
FIAT UNO TURBO |
R |
2004-10-30 |
15:48:00 | 1,000 | 1,714 | | 7,703 | 10,033 | 12,072 | 4,369 | 13,072 | 147,37 | 181,30 | 33,93 | 6 |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
11 |
TOYOTA STARLET 1,6 |
L |
2004-10-30 |
15:48:00 | 1,142 | 1,872 | | 7,959 | 10,241 | 12,224 | 4,265 | 13,366 | 149,14 | 187,73 | 38,59 | - |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
11 |
TOYOTA STARLET 1,6 |
L |
2004-10-30 |
17:30:00 | 1,746 | 1,721 | | 7,973 | 10,257 | 12,242 | 4,269 | 13,988 | 148,69 | 187,66 | 38,97 | - |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
15 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
R |
2004-10-30 |
15:43:00 | 1,141 | 1,963 | | 8,316 | 10,719 | 12,736 | 4,420 | 13,877 | 141,58 | 186,95 | 45,37 | - |
ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
10 |
TOYOTA STARLET 1,6 |
L |
2004-10-30 |
17:27:00 | 0,921 | 1,727 | | 8,679 | 11,889 | 14,440 | 5,761 | 15,361 | 102,27 | 145,12 | 42,85 | - |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
16 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2004-10-30 |
15:53:00 | 4,143 | 2,079 | | 10,168 | 13,382 | 16,248 | 6,080 | 20,391 | 111,52 | 132,24 | 20,72 | ABANDONED RUN |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
11 |
TOYOTA STARLET 1,6 |
L |
2004-10-30 |
15:43:00 | 1,111 | 1,711 | | 7,723 | 9,991 | | | 1,111 | 150,43 | | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto T2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
16 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2004-10-31 |
12:24:00 | 2,006 | 2,146 | | 7,845 | 9,920 | 11,719 | 3,874 | 13,725 | 161,73 | 209,10 | 47,37 | DID NOT APPEAR |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
11 |
TOYOTA STARLET 1,6 |
L |
2004-10-31 |
12:24:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
12 |
FIAT UNO 1,4 TURBO |
L |
2004-10-31 |
12:27:00 | 0,643 | 1,727 | | 7,669 | 9,908 | 11,854 | 4,185 | 12,497 | 154,53 | 191,21 | 36,68 | LOST |
ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
10 |
TOYOTA STARLET 1,6 |
R |
2004-10-31 |
12:27:00 | 0,606 | 2,211 | | 8,859 | 11,265 | 13,336 | 4,477 | 13,942 | 137,91 | 183,92 | 46,01 | WON |
ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
14 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2004-10-31 |
12:28:00 | 0,631 | 1,722 | | 7,676 | 10,016 | 12,078 | 4,402 | 12,709 | 146,84 | 174,35 | 27,51 | LOST |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
15 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
R |
2004-10-31 |
12:28:00 | 0,853 | 1,717 | | 7,918 | | 12,287 | 4,369 | 13,140 | 141,26 | 190,18 | 48,92 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto T2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
12 |
FIAT UNO 1,4 TURBO |
L |
2004-10-31 |
13:54:00 | 0,585 | 1,824 | | 7,666 | 9,893 | 11,824 | 4,158 | 12,409 | 155,64 | 192,51 | 36,87 | LOST |
ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
14 |
FIAT UNO TURBO |
R |
2004-10-31 |
13:54:00 | 0,839 | 1,703 | | 7,715 | 10,072 | 12,143 | 4,428 | 12,982 | 145,31 | 179,09 | 33,78 | QUALIFIED |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
16 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2004-10-31 |
13:55:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto T2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
16 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2004-10-31 |
14:52:00 | 0,948 | 1,625 | | 7,214 | 9,275 | 11,050 | 3,836 | 11,998 | 165,37 | 211,16 | 45,79 | LOST |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
12 |
FIAT UNO 1,4 TURBO |
R |
2004-10-31 |
14:52:00 | 0,708 | 1,793 | | 7,661 | | 11,866 | 4,205 | 12,574 | 152,92 | 191,29 | 38,37 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,017 secs |
|