| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto T2 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						9 | 
						TOYOTA STARLET 1,6 | 
						L | 
						2004-09-12 | 
						10:01:00 | 0,570 | 1,969 | 5,367 | 8,034 |  | 12,276 | 4,242 | 12,846 | 151,17 | 188,76 | 37,59 |  	| 2 | 
						ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						7 | 
						VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ | 
						R | 
						2004-09-11 | 
						14:01:00 | 1,550 | 1,677 |  | 8,178 |  | 12,374 | 4,196 | 13,924 | 153,79 | 196,39 | 42,60 |  	| 3 | 
						ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						10 | 
						FIAT UNO TURBO | 
						L | 
						2004-09-11 | 
						13:56:00 | 1,003 | 1,969 |  | 8,079 |  | 12,416 | 4,337 | 13,419 | 147,24 | 183,06 | 35,82 |  	| 4 | 
						ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 
						11 | 
						FIAT UNO 1,4 TURBO | 
						L | 
						2004-09-11 | 
						14:01:00 | 0,890 | 2,033 |  | 8,418 |  | 12,644 | 4,226 | 13,534 | 152,92 | 182,52 | 29,60 |  	| - | 
						ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						9 | 
						TOYOTA STARLET 1,6 | 
						L | 
						2004-09-11 | 
						14:04:00 | 1,261 | 2,518 |  | 8,925 |  | 13,275 | 4,350 | 14,536 | 151,31 | 161,89 | 10,58 |  	| - | 
						ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						7 | 
						VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ | 
						R | 
						2004-09-12 | 
						09:50:00 | 1,013 | 2,024 | 6,707 | 9,653 |  | 13,885 | 4,232 | 14,898 | 147,77 | 189,97 | 42,20 |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T2 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						7 | 
						VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ | 
						R | 
						2004-09-12 | 
						11:16:00 | 1,055 | 1,630 | 4,935 | 7,446 |  | 11,466 | 4,020 | 12,521 | 165,24 | 198,35 | 33,11 |  	| 2 | 
						ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 
						11 | 
						FIAT UNO 1,4 TURBO | 
						R | 
						2004-09-11 | 
						15:40:00 | 0,627 | 1,769 |  | 7,602 |  | 11,799 | 4,197 | 12,426 | 156,21 | 187,10 | 30,89 |  	| 3 | 
						ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						10 | 
						FIAT UNO TURBO | 
						R | 
						2004-09-12 | 
						11:22:00 | 0,997 | 1,801 | 5,037 | 7,738 |  | 12,031 | 4,293 | 13,028 | 149,40 | 184,76 | 35,36 |  	| 4 | 
						ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						9 | 
						TOYOTA STARLET 1,6 | 
						L | 
						2004-09-12 | 
						11:16:00 | 0,984 | 1,904 | 5,236 | 7,895 |  | 12,120 | 4,225 | 13,104 | 151,23 | 189,87 | 38,64 |  	| - | 
						ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						10 | 
						FIAT UNO TURBO | 
						L | 
						2004-09-11 | 
						15:40:00 | 0,909 | 1,915 |  | 7,886 |  | 12,151 | 4,265 | 13,060 | 149,39 | 187,33 | 37,94 |  	| - | 
						ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						9 | 
						TOYOTA STARLET 1,6 | 
						R | 
						2004-09-11 | 
						15:30:00 | 0,893 | 2,241 |  | 9,171 |  | 13,682 | 4,511 | 14,575 | 135,54 | 176,35 | 40,81 |  	| - | 
						ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						7 | 
						VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ | 
						L | 
						2004-09-11 | 
						15:30:00 | 1,195 | 1,824 |  | 8,481 |  | 15,041 | 6,560 | 16,236 | 110,36 | 107,39 | -2,97 |  	|   |  
 	| ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto T2 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						9 | 
						TOYOTA STARLET 1,6 | 
						L | 
						2004-09-12 | 
						13:28:00 | 0,693 | 1,984 | 5,926 | 8,691 |  | 12,951 | 4,260 | 13,644 | 147,88 | 189,50 | 41,62 |  	 | 
						ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						7 | 
						VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ | 
						R | 
						2004-09-12 | 
						13:28:00 | 1,463 | 1,993 | 5,368 | 7,979 |  | 12,215 | 4,236 | 13,678 | 154,42 | 189,09 | 34,67 |  	 | 
						ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						10 | 
						FIAT UNO TURBO | 
						R | 
						2004-09-12 | 
						13:29:00 | 0,840 | 1,678 | 4,890 | 7,620 |  | 11,939 | 4,319 | 12,779 | 147,17 | 184,71 | 37,54 |  	 | 
						ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 
						11 | 
						FIAT UNO 1,4 TURBO | 
						L | 
						2004-09-12 | 
						13:29:00 | 1,066 | 1,825 | 5,168 | 7,773 |  | 11,965 | 4,192 | 13,031 | 155,44 | 189,57 | 34,13 |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto T2 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						10 | 
						FIAT UNO TURBO | 
						L | 
						2004-09-12 | 
						16:21:00 | 0,534 | 1,741 | 4,973 | 7,646 |  | 11,900 | 4,254 | 12,434 | 150,11 | 184,09 | 33,98 |  	 | 
						ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						9 | 
						TOYOTA STARLET 1,6 | 
						R | 
						2004-09-12 | 
						16:21:00 | 0,584 | 2,361 | 5,929 | 8,608 |  | 12,780 | 4,172 | 13,364 | 152,66 | 194,23 | 41,57 |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,013 secs | 
				 
  |