ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto T2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
9 |
TOYOTA STARLET 1,6 |
L |
2004-09-12 |
10:01:00 | 0,570 | 1,969 | 5,367 | 8,034 | | 12,276 | 4,242 | 12,846 | 151,17 | 188,76 | 37,59 | 2 |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
7 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
R |
2004-09-11 |
14:01:00 | 1,550 | 1,677 | | 8,178 | | 12,374 | 4,196 | 13,924 | 153,79 | 196,39 | 42,60 | 3 |
ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
10 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2004-09-11 |
13:56:00 | 1,003 | 1,969 | | 8,079 | | 12,416 | 4,337 | 13,419 | 147,24 | 183,06 | 35,82 | 4 |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
11 |
FIAT UNO 1,4 TURBO |
L |
2004-09-11 |
14:01:00 | 0,890 | 2,033 | | 8,418 | | 12,644 | 4,226 | 13,534 | 152,92 | 182,52 | 29,60 | - |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
9 |
TOYOTA STARLET 1,6 |
L |
2004-09-11 |
14:04:00 | 1,261 | 2,518 | | 8,925 | | 13,275 | 4,350 | 14,536 | 151,31 | 161,89 | 10,58 | - |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
7 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
R |
2004-09-12 |
09:50:00 | 1,013 | 2,024 | 6,707 | 9,653 | | 13,885 | 4,232 | 14,898 | 147,77 | 189,97 | 42,20 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
7 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
R |
2004-09-12 |
11:16:00 | 1,055 | 1,630 | 4,935 | 7,446 | | 11,466 | 4,020 | 12,521 | 165,24 | 198,35 | 33,11 | 2 |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
11 |
FIAT UNO 1,4 TURBO |
R |
2004-09-11 |
15:40:00 | 0,627 | 1,769 | | 7,602 | | 11,799 | 4,197 | 12,426 | 156,21 | 187,10 | 30,89 | 3 |
ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
10 |
FIAT UNO TURBO |
R |
2004-09-12 |
11:22:00 | 0,997 | 1,801 | 5,037 | 7,738 | | 12,031 | 4,293 | 13,028 | 149,40 | 184,76 | 35,36 | 4 |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
9 |
TOYOTA STARLET 1,6 |
L |
2004-09-12 |
11:16:00 | 0,984 | 1,904 | 5,236 | 7,895 | | 12,120 | 4,225 | 13,104 | 151,23 | 189,87 | 38,64 | - |
ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
10 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2004-09-11 |
15:40:00 | 0,909 | 1,915 | | 7,886 | | 12,151 | 4,265 | 13,060 | 149,39 | 187,33 | 37,94 | - |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
9 |
TOYOTA STARLET 1,6 |
R |
2004-09-11 |
15:30:00 | 0,893 | 2,241 | | 9,171 | | 13,682 | 4,511 | 14,575 | 135,54 | 176,35 | 40,81 | - |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
7 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
L |
2004-09-11 |
15:30:00 | 1,195 | 1,824 | | 8,481 | | 15,041 | 6,560 | 16,236 | 110,36 | 107,39 | -2,97 | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto T2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
9 |
TOYOTA STARLET 1,6 |
L |
2004-09-12 |
13:28:00 | 0,693 | 1,984 | 5,926 | 8,691 | | 12,951 | 4,260 | 13,644 | 147,88 | 189,50 | 41,62 | |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
7 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
R |
2004-09-12 |
13:28:00 | 1,463 | 1,993 | 5,368 | 7,979 | | 12,215 | 4,236 | 13,678 | 154,42 | 189,09 | 34,67 | |
ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
10 |
FIAT UNO TURBO |
R |
2004-09-12 |
13:29:00 | 0,840 | 1,678 | 4,890 | 7,620 | | 11,939 | 4,319 | 12,779 | 147,17 | 184,71 | 37,54 | |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
11 |
FIAT UNO 1,4 TURBO |
L |
2004-09-12 |
13:29:00 | 1,066 | 1,825 | 5,168 | 7,773 | | 11,965 | 4,192 | 13,031 | 155,44 | 189,57 | 34,13 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto T2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΜΕΝΕΜΕΝΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
10 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2004-09-12 |
16:21:00 | 0,534 | 1,741 | 4,973 | 7,646 | | 11,900 | 4,254 | 12,434 | 150,11 | 184,09 | 33,98 | |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
9 |
TOYOTA STARLET 1,6 |
R |
2004-09-12 |
16:21:00 | 0,584 | 2,361 | 5,929 | 8,608 | | 12,780 | 4,172 | 13,364 | 152,66 | 194,23 | 41,57 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|