| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto T2 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						4 | 
						VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ | 
						R | 
						2004-06-20 | 
						09:55:00 | 1,368 | 1,752 |  | 7,523 |  | 11,820 | 4,297 | 13,188 | 149,70 | 189,00 | 39,30 |  	| 2 | 
						ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						5 | 
						FIAT UNO 1600 16V | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						09:26:00 | 1,406 | 2,012 |  | 8,052 |  | 12,043 | 3,991 | 13,449 | 153,51 | 207,70 | 54,19 |  	| 3 | 
						ΜΠΗΤΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ | 
						7 | 
						TOYOTA STARLET 1,6 | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						09:59:00 | 1,403 | 1,912 |  | 8,049 |  | 12,380 | 4,331 | 13,783 | 151,08 | 175,69 | 24,61 |  	| 4 | 
						ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						6 | 
						TOYOTA STARLET 1,6 | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						09:24:00 | 0,744 | 2,211 |  | 8,327 |  | 12,597 | 4,270 | 13,341 | 150,99 | 189,62 | 38,63 |  	| - | 
						ΜΠΗΤΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ | 
						7 | 
						TOYOTA STARLET 1,6 | 
						R | 
						2004-06-19 | 
						15:25:00 | 1,262 | 2,538 |  | 8,529 |  | 12,633 | 4,104 | 13,895 | 158,83 | 190,65 | 31,82 |  	| - | 
						ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						6 | 
						TOYOTA STARLET 1,6 | 
						R | 
						2004-06-19 | 
						15:20:00 | 0,842 | 2,419 |  | 8,825 |  | 13,121 | 4,296 | 13,963 | 147,65 | 189,62 | 41,97 |  	| - | 
						ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						5 | 
						FIAT UNO 1600 16V | 
						L | 
						2004-06-19 | 
						15:31:00 | 1,060 | 1,951 |  | 8,283 |  | 13,691 | 5,408 | 14,751 | 127,15 | 152,46 | 25,31 |  	| - | 
						ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						4 | 
						VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ | 
						R | 
						2004-06-19 | 
						15:14:00 | 0,662 | 3,032 |  | 9,802 |  | 14,437 | 4,635 | 15,099 | 140,28 | 177,12 | 36,84 |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T2 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						5 | 
						FIAT UNO 1600 16V | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						11:09:00 | 1,194 | 1,883 |  | 7,591 |  | 11,442 | 3,851 | 12,636 | 166,47 | 212,10 | 45,63 |  	| 2 | 
						ΜΠΗΤΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ | 
						7 | 
						TOYOTA STARLET 1,6 | 
						L | 
						2004-06-19 | 
						17:11:00 | 1,208 | 1,932 |  | 7,896 |  | 12,425 | 4,529 | 13,633 | 152,47 | 150,57 | -1,90 |  	| 3 | 
						ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						4 | 
						VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ | 
						R | 
						2004-06-20 | 
						11:07:00 | 1,200 | 2,034 |  | 8,595 |  | 13,147 | 4,552 | 14,347 | 143,97 | 177,04 | 33,07 |  	| - | 
						ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						5 | 
						FIAT UNO 1600 16V | 
						R | 
						2004-06-19 | 
						17:13:00 | 1,142 | 2,041 |  | 9,140 |  | 13,170 | 4,030 | 14,312 | 145,83 | 210,22 | 64,39 |  	| 4 | 
						ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						6 | 
						TOYOTA STARLET 1,6 | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						11:07:00 | 0,853 | 2,348 |  | 8,892 |  | 13,285 | 4,393 | 14,138 | 144,68 | 185,97 | 41,29 |  	| - | 
						ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						6 | 
						TOYOTA STARLET 1,6 | 
						L | 
						2004-06-19 | 
						17:13:00 | 1,004 | 2,122 |  | 9,003 |  | 13,442 | 4,439 | 14,446 | 142,09 | 182,35 | 40,26 |  	| - | 
						ΜΠΗΤΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ | 
						7 | 
						TOYOTA STARLET 1,6 | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						11:09:00 | 1,810 | 2,703 |  | 9,247 |  | 13,526 | 4,279 | 15,336 | 153,33 | 190,31 | 36,98 |  	| - | 
						ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						4 | 
						VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ | 
						R | 
						2004-06-19 | 
						17:05:00 | 1,925 | 1,982 |  | 8,572 |  | 13,621 | 5,049 | 15,546 | 134,11 | 147,70 | 13,59 |  	|   |  
 	| ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto T2 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						6 | 
						TOYOTA STARLET 1,6 | 
						R | 
						2004-06-20 | 
						12:30:00 | 0,952 | 2,065 |  | 8,087 |  | 12,291 | 4,204 | 13,243 | 153,53 | 192,55 | 39,02 |  	 | 
						ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						5 | 
						FIAT UNO 1600 16V | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						12:30:00 | 0,998 | 1,844 |  | 8,459 |  | 14,612 | 6,153 | 15,610 | 101,97 | 155,22 | 53,25 |  	 | 
						ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						4 | 
						VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ | 
						R | 
						2004-06-20 | 
						12:31:00 | 0,785 | 1,941 |  | 7,910 |  | 12,307 | 4,397 | 13,092 | 153,42 | 181,21 | 27,79 |  	 | 
						ΜΠΗΤΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ | 
						7 | 
						TOYOTA STARLET 1,6 | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						12:31:00 | 1,089 | 2,070 |  | 8,501 |  | 13,225 | 4,724 | 14,314 | 140,85 | 167,26 | 26,41 |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto T2 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						6 | 
						TOYOTA STARLET 1,6 | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						15:04:00 | 1,248 | 2,151 |  | 8,325 |  | 12,539 | 4,214 | 13,787 | 152,40 | 192,55 | 40,15 |  	 | 
						ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						4 | 
						VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ | 
						R | 
						2004-06-20 | 
						15:04:00 | 1,506 | 1,977 |  | 8,607 |  | 13,810 | 5,203 | 15,316 | 132,93 | 135,02 | 2,09 |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,011 secs | 
				 
  |