ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto T2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
12 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
L |
2003-11-15 |
15:44:00 | 1,491 | 2,084 | | 7,918 | | 11,885 | 3,967 | 13,376 | | 205,14 | | 2 |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
10 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2003-11-15 |
15:32:00 | 1,215 | 2,230 | | 8,102 | | 12,015 | 3,913 | 13,230 | | 208,78 | | 3 |
ΑΡΛΕΤΟΣ ΣΠΥΡΟΣ |
14 |
VW LUPO 1,8 TURBO |
L |
2003-11-15 |
15:42:00 | 1,009 | 2,390 | | 8,528 | | 12,555 | 4,027 | 13,564 | | 201,65 | | 4 |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
16 |
HONDA INTEGRA 1,8 TURBO |
R |
2003-11-15 |
15:27:00 | 1,221 | 2,401 | | 10,266 | | 16,598 | 6,332 | 17,819 | | 133,48 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
12 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
L |
2003-11-16 |
11:17:00 | 1,206 | 1,708 | | 7,071 | | 11,003 | 3,932 | 12,209 | 161,84 | 202,10 | 40,26 | 2 |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
10 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2003-11-15 |
17:06:00 | 1,117 | 1,871 | | 7,658 | | 11,562 | 3,904 | 12,679 | | 207,81 | | - |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
10 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2003-11-16 |
11:16:00 | 2,332 | 2,012 | | 7,768 | | 11,616 | 3,848 | 13,948 | 168,08 | 209,94 | 41,86 | 3 |
ΑΡΛΕΤΟΣ ΣΠΥΡΟΣ |
14 |
VW LUPO 1,8 TURBO |
L |
2003-11-15 |
17:07:00 | 0,962 | 2,063 | | 8,290 | | 12,368 | 4,078 | 13,330 | | 200,03 | | 4 |
ΣΥΛΑΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
15 |
HONDA CIVIC1800 TURBO |
R |
2003-11-15 |
17:06:00 | 1,853 | 2,095 | | 8,270 | | 12,655 | 4,385 | 14,508 | | 187,73 | | 5 |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
16 |
HONDA INTEGRA 1,8 TURBO |
L |
2003-11-15 |
17:03:00 | 0,589 | 2,359 | | 8,962 | | 13,417 | 4,455 | 14,006 | | 189,41 | | - |
ΣΥΛΑΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
15 |
HONDA CIVIC1800 TURBO |
R |
2003-11-16 |
11:02:00 | 2,097 | 2,374 | | 8,584 | | 13,443 | 4,859 | 15,540 | 148,23 | 153,07 | 4,84 | - |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
16 |
HONDA INTEGRA 1,8 TURBO |
R |
2003-11-16 |
11:04:00 | 1,211 | 2,232 | | 9,442 | | 14,519 | 5,077 | 15,730 | 138,26 | 136,09 | -2,17 | - |
ΑΡΛΕΤΟΣ ΣΠΥΡΟΣ |
14 |
VW LUPO 1,8 TURBO |
L |
2003-11-16 |
11:02:00 | 1,331 | 2,252 | | 10,127 | | 15,364 | 5,237 | 16,695 | 106,19 | 171,96 | 65,77 | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto T2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΑΡΛΕΤΟΣ ΣΠΥΡΟΣ |
14 |
VW LUPO 1,8 TURBO |
L |
2003-11-16 |
12:48:00 | 1,466 | 2,538 | | 9,335 | | 14,777 | 5,442 | 16,243 | 133,36 | 136,06 | 2,70 | |
ΣΥΛΑΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
15 |
HONDA CIVIC1800 TURBO |
R |
2003-11-16 |
12:48:00 | 5,476 | 1,867 | | 8,548 | | 13,356 | 4,808 | 18,832 | 133,30 | 153,22 | 19,92 | |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
10 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2003-11-16 |
12:51:00 | 0,970 | 1,913 | | 7,798 | | 11,743 | 3,945 | 12,713 | 160,69 | 206,75 | 46,06 | |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
16 |
HONDA INTEGRA 1,8 TURBO |
L |
2003-11-16 |
12:51:00 | 1,238 | 2,572 | | 11,226 | | 18,093 | 6,867 | 19,331 | 103,83 | 97,65 | -6,18 | |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
12 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
L |
2003-11-16 |
13:03:00 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto T2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΑΡΛΕΤΟΣ ΣΠΥΡΟΣ |
14 |
VW LUPO 1,8 TURBO |
L |
2003-11-16 |
13:52:00 | 4,932 | 3,545 | | 16,478 | | 23,988 | 7,510 | 28,920 | 56,78 | 111,54 | 54,76 | |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
12 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
R |
2003-11-16 |
13:52:00 | -0,364 | 48,530 | | 54,495 | | 58,656 | 4,161 | 58,292 | 151,90 | 197,55 | 45,65 | |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
10 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2003-11-16 |
13:57:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto T2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
10 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2003-11-16 |
14:31:00 | 1,998 | 1,848 | | 7,414 | | 11,259 | 3,845 | 13,257 | 167,81 | 210,27 | 42,46 | |
ΑΡΛΕΤΟΣ ΣΠΥΡΟΣ |
14 |
VW LUPO 1,8 TURBO |
L |
2003-11-16 |
14:31:00 | 18,901 | | | | | | | 18,901 | | | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|