ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto T2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
20 |
FIAT UNO 16V |
R |
2003-10-25 |
10:49:00 | 2,791 | 2,031 | | | | 11,971 | | 14,762 | | 193,55 | | 2 |
ΠΑΣΠΑΛΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
29 |
FIAT UNO |
R |
2003-10-25 |
10:47:00 | 0,695 | 2,050 | | | | 12,391 | | 13,086 | | 184,62 | | 3 |
ΑΡΛΕΤΟΣ ΣΠΥΡΟΣ |
19 |
VW LUPO 1.8 20V TURBO |
L |
2003-10-25 |
10:51:00 | 2,735 | 2,222 | | | | 12,418 | | 15,153 | | 192,00 | | 4 |
ΖΟΥΜΠΟΥΡΙΔΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ |
25 |
YUGO |
R |
2003-10-25 |
10:42:00 | 1,357 | 2,087 | | | | 12,592 | | 13,949 | | 199,45 | | 5 |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
22 |
INTEGRA TYPE R |
L |
2003-10-25 |
10:37:00 | 0,768 | 2,236 | | | | 13,142 | | 13,910 | | 175,18 | | 6 |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
26 |
VW SCARAB |
L |
2003-10-25 |
10:50:00 | 0,869 | 2,342 | | | | 13,790 | | 14,659 | | 184,62 | | 7 |
ΣΙΜΩΝΗΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ |
23 |
TOYOTA COROLLA 1.6 TURBO |
R |
2003-10-25 |
10:44:00 | 1,139 | 2,253 | | | | 14,007 | | 15,146 | | 161,07 | | 8 |
ΠΡΩΪΜΑΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
27 |
PEUGEOT RALLYE |
R |
2003-10-25 |
10:40:00 | 1,435 | 2,718 | | | | 14,302 | | 15,737 | | 171,02 | | 9 |
ΛΑΔΑΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ |
28 |
ALFA ROMEO |
L |
2003-10-25 |
10:36:00 | 0,637 | 2,577 | | | | 14,826 | | 15,463 | | 157,55 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
26 |
VW SCARAB |
R |
2003-10-25 |
11:58:00 | 1,162 | 1,727 | | | | 11,263 | | 12,425 | | 196,19 | | 2 |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
20 |
FIAT UNO 16V |
L |
2003-10-26 |
09:58:00 | 5,728 | 2,028 | | 7,811 | | 11,789 | 3,978 | 17,517 | 154,51 | 197,80 | 43,29 | - |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
20 |
FIAT UNO 16V |
L |
2003-10-25 |
12:02:00 | | 1,926 | | | | 11,873 | | 11,873 | | 194,59 | | 3 |
ΠΑΣΠΑΛΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
29 |
FIAT UNO |
L |
2003-10-25 |
11:58:00 | 0,687 | 2,032 | | | | 12,251 | | 12,938 | | 184,62 | | 4 |
ΖΟΥΜΠΟΥΡΙΔΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ |
25 |
YUGO |
R |
2003-10-25 |
12:01:00 | 1,151 | 2,352 | | | | 12,293 | | 13,444 | | 190,98 | | 5 |
ΜΠΗΤΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
21 |
TOYOTA STARLET |
R |
2003-10-26 |
09:57:00 | 3,331 | 1,993 | | 8,099 | | 12,309 | 4,210 | 15,640 | 150,94 | 185,57 | 34,63 | - |
ΠΑΣΠΑΛΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
29 |
FIAT UNO |
L |
2003-10-26 |
09:55:00 | 0,863 | 2,129 | | 8,259 | | 12,357 | 4,098 | 13,220 | 152,22 | 187,99 | 35,77 | - |
ΜΠΗΤΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
21 |
TOYOTA STARLET |
L |
2003-10-25 |
11:59:00 | 1,067 | 1,951 | | | | 12,371 | | 13,438 | | 5,82 | | 6 |
ΑΡΛΕΤΟΣ ΣΠΥΡΟΣ |
19 |
VW LUPO 1.8 20V TURBO |
L |
2003-10-26 |
09:56:00 | 1,189 | 2,009 | | 8,346 | | 12,399 | 4,053 | 13,588 | 150,00 | 193,03 | 43,03 | - |
ΖΟΥΜΠΟΥΡΙΔΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ |
25 |
YUGO |
R |
2003-10-26 |
09:55:00 | 0,686 | 2,167 | | 8,311 | | 12,873 | 4,562 | 13,559 | 137,93 | 154,84 | 16,91 | 7 |
ΠΡΩΪΜΑΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
27 |
PEUGEOT RALLYE |
R |
2003-10-25 |
12:00:00 | 1,394 | 2,421 | | | | 13,800 | | 15,194 | | 176,04 | | 8 |
ΣΙΜΩΝΗΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ |
23 |
TOYOTA COROLLA 1.6 TURBO |
R |
2003-10-25 |
11:59:00 | 0,805 | 2,717 | | | | 14,131 | | 14,936 | | 170,62 | | 9 |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
22 |
INTEGRA TYPE R |
L |
2003-10-25 |
12:01:00 | 0,908 | 2,196 | | | | 14,132 | | 15,040 | | 5,10 | | - |
ΣΙΜΩΝΗΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ |
23 |
TOYOTA COROLLA 1.6 TURBO |
R |
2003-10-26 |
09:58:00 | 0,841 | 2,734 | | 9,742 | | 14,229 | 4,487 | 15,070 | 134,33 | 175,61 | 41,28 | - |
ΠΡΩΪΜΑΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
27 |
PEUGEOT RALLYE |
R |
2003-10-26 |
09:56:00 | 1,314 | 2,940 | | 10,211 | | 14,756 | 4,545 | 16,070 | 139,00 | 175,18 | 36,18 | - |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
22 |
INTEGRA TYPE R |
L |
2003-10-26 |
09:57:00 | 1,361 | 2,442 | | 9,773 | | 15,225 | 5,452 | 16,586 | 132,35 | 148,15 | 15,80 | - |
ΑΡΛΕΤΟΣ ΣΠΥΡΟΣ |
19 |
VW LUPO 1.8 20V TURBO |
L |
2003-10-25 |
12:00:00 | 1,298 | 4,772 | | | | 16,126 | | 17,424 | | 4,47 | | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto T2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | DID NOT APPEAR |
ΛΑΔΑΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ |
28 |
ALFA ROMEO |
R |
2003-10-26 |
11:39:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
26 |
VW SCARAB |
L |
2003-10-26 |
11:39:00 | 1,303 | 2,261 | | 8,445 | | 13,060 | 4,615 | 14,363 | 147,24 | 140,35 | -6,89 | LOST |
ΣΙΜΩΝΗΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ |
23 |
TOYOTA COROLLA 1.6 TURBO |
R |
2003-10-26 |
11:40:00 | 1,078 | 2,607 | | 11,542 | | 16,373 | 4,831 | 17,451 | 125,22 | 162,16 | 36,94 | WON |
ΠΑΣΠΑΛΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
29 |
FIAT UNO |
L |
2003-10-26 |
11:40:00 | 0,747 | 2,026 | | 8,050 | | 12,163 | 4,113 | 12,910 | 151,26 | 186,05 | 34,79 | LOST |
ΠΡΩΪΜΑΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
27 |
PEUGEOT RALLYE |
R |
2003-10-26 |
11:41:00 | 1,184 | 2,591 | | 9,577 | | 14,311 | 4,734 | 15,495 | 139,53 | 142,01 | 2,48 | WON |
ΖΟΥΜΠΟΥΡΙΔΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ |
25 |
YUGO |
L |
2003-10-26 |
11:41:00 | 0,748 | 2,077 | | 8,057 | | 11,943 | 3,886 | 12,691 | 155,51 | 199,45 | 43,94 | LOST |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
22 |
INTEGRA TYPE R |
R |
2003-10-26 |
11:42:00 | 1,118 | 2,337 | | 10,256 | | 16,040 | 5,784 | 17,158 | 102,56 | 144,87 | 42,31 | WON |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
20 |
FIAT UNO 16V |
L |
2003-10-26 |
11:42:00 | 1,208 | 1,790 | | 7,551 | | 11,508 | 3,957 | 12,716 | 155,84 | 201,68 | 45,84 | WON |
ΜΠΗΤΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
21 |
TOYOTA STARLET |
R |
2003-10-26 |
11:43:00 | 0,936 | 1,935 | | 8,107 | | 12,336 | 4,229 | 13,272 | 150,94 | 187,50 | 36,56 | LOST |
ΑΡΛΕΤΟΣ ΣΠΥΡΟΣ |
19 |
VW LUPO 1.8 20V TURBO |
L |
2003-10-26 |
11:43:00 | 1,189 | 1,956 | | 8,255 | | 12,371 | 4,116 | 13,560 | 144,29 | 188,48 | 44,19 | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto T2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | LOST |
ΠΑΣΠΑΛΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
29 |
FIAT UNO |
R |
2003-10-26 |
12:26:00 | 0,678 | 2,075 | | 8,126 | | 12,230 | 4,104 | 12,908 | 153,19 | 188,48 | 35,29 | WON |
ΖΟΥΜΠΟΥΡΙΔΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ |
25 |
YUGO |
L |
2003-10-26 |
12:26:00 | 0,687 | | | 8,194 | | 12,173 | 3,979 | 12,860 | 150,94 | 196,19 | 45,25 | LOST |
ΜΠΗΤΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
21 |
TOYOTA STARLET |
R |
2003-10-26 |
12:27:00 | 0,756 | 2,053 | | 7,885 | | 11,983 | 4,098 | 12,739 | 158,24 | 189,97 | 31,73 | WON |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
20 |
FIAT UNO 16V |
L |
2003-10-26 |
12:27:00 | 0,897 | | | 7,325 | | 11,250 | 3,925 | 12,147 | 157,89 | 202,25 | 44,36 | DID NOT APPEAR |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
26 |
VW SCARAB |
R |
2003-10-26 |
12:27:44 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto T2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | LOST |
ΖΟΥΜΠΟΥΡΙΔΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ |
25 |
YUGO |
R |
2003-10-26 |
12:44:00 | 0,960 | 2,107 | | 8,665 | | 13,252 | 4,587 | 14,212 | 145,16 | 166,28 | 21,12 | WON |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
26 |
VW SCARAB |
L |
2003-10-26 |
12:44:00 | 0,840 | 1,951 | | 7,333 | | 11,290 | 3,957 | 12,130 | 157,21 | 196,72 | 39,51 | DID NOT APPEAR |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
20 |
FIAT UNO 16V |
R |
2003-10-26 |
12:44:44 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto T2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | LOST |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
20 |
FIAT UNO 16V |
R |
2003-10-26 |
13:00:00 | 1,169 | 1,745 | | 7,470 | | 11,629 | 4,159 | 12,798 | 147,24 | 180,90 | 33,66 | WON |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
26 |
VW SCARAB |
L |
2003-10-26 |
13:00:00 | 1,020 | 1,535 | | 6,874 | | 10,790 | 3,916 | 11,810 | 157,55 | 198,90 | 41,35 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,016 secs |
|