ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto T2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
9 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
R |
2003-09-06 |
14:55:00 | 1,580 | 1,524 | | 7,546 | | 11,725 | 4,179 | 13,305 | 150,01 | 196,47 | 46,46 | - |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
9 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
L |
2003-09-07 |
10:34:00 | 1,067 | 1,783 | | 7,580 | | 11,739 | 4,159 | 12,806 | 151,26 | 199,81 | 48,55 | 2 |
ΑΡΛΕΤΟΣ ΣΠΥΡΟΣ |
7 |
VW LUPO 1,8 TURBO |
L |
2003-09-06 |
15:01:00 | 1,134 | 2,432 | | 8,681 | | 12,751 | 4,070 | 13,885 | | 196,57 | | 3 |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
6 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2003-09-06 |
15:16:00 | 1,989 | 2,514 | | 8,569 | | 12,797 | 4,228 | 14,786 | 151,25 | 192,51 | 41,26 | 4 |
ΠΑΠΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΘΗΣ |
10 |
TOYOTA STARLET 1,6 TURBO |
R |
2003-09-06 |
14:56:00 | 0,524 | 2,270 | | 8,667 | | 13,086 | 4,419 | 13,610 | 143,89 | 184,83 | 40,94 | 5 |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
41 |
TOYOTA STARLET 1,6 |
L |
2003-09-06 |
15:02:00 | 1,168 | 2,344 | | 8,932 | | 13,432 | 4,500 | 14,600 | | 175,93 | | - |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
41 |
TOYOTA STARLET 1,6 |
R |
2003-09-07 |
10:35:00 | 0,933 | 2,461 | | 9,210 | | 13,928 | 4,718 | 14,861 | 133,32 | 170,12 | 36,80 | 6 |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
8 |
HONDA INTEGRA 1,8 TURBO |
R |
2003-09-06 |
14:51:00 | 0,728 | 2,561 | | 9,388 | | 14,167 | 4,779 | 14,895 | 129,97 | 179,08 | 49,11 | - |
ΑΡΛΕΤΟΣ ΣΠΥΡΟΣ |
7 |
VW LUPO 1,8 TURBO |
L |
2003-09-07 |
10:36:00 | 1,502 | 2,348 | | 9,622 | | 17,790 | 8,168 | 19,292 | 104,72 | 78,72 | -26,00 | ABANDONED RUN |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
6 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2003-09-07 |
10:41:00 | 1,273 | 2,029 | | 8,597 | | | | 1,273 | 106,09 | | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
9 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
R |
2003-09-06 |
16:30:00 | 0,603 | 1,830 | | 7,636 | | 11,763 | 4,127 | 12,366 | 153,21 | 197,84 | 44,63 | 2 |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
6 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2003-09-06 |
17:49:00 | 2,633 | 2,008 | | 7,762 | | 11,822 | 4,060 | 14,455 | | 198,90 | | - |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
6 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2003-09-06 |
16:31:00 | 1,726 | 2,276 | | 8,157 | | 12,192 | 4,035 | 13,918 | 155,43 | 202,08 | 46,65 | 3 |
ΑΡΛΕΤΟΣ ΣΠΥΡΟΣ |
7 |
VW LUPO 1,8 TURBO |
L |
2003-09-06 |
16:30:00 | 1,100 | 2,012 | | 8,136 | | 12,242 | 4,106 | 13,342 | | 190,52 | | 4 |
ΠΑΠΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΘΗΣ |
10 |
TOYOTA STARLET 1,6 TURBO |
L |
2003-09-06 |
17:48:00 | 0,947 | 2,047 | | 8,222 | | 12,582 | 4,360 | 13,529 | | 186,73 | | - |
ΠΑΠΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΘΗΣ |
10 |
TOYOTA STARLET 1,6 TURBO |
L |
2003-09-06 |
16:29:00 | 1,490 | 2,124 | | 8,370 | | 12,677 | 4,307 | 14,167 | | 189,65 | | - |
ΑΡΛΕΤΟΣ ΣΠΥΡΟΣ |
7 |
VW LUPO 1,8 TURBO |
R |
2003-09-06 |
17:47:00 | 0,933 | 2,174 | | 8,867 | | 13,030 | 4,163 | 13,963 | 149,46 | 195,75 | 46,29 | 5 |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
41 |
TOYOTA STARLET 1,6 |
R |
2003-09-06 |
17:48:00 | 0,938 | 2,304 | | 8,719 | | 13,107 | 4,388 | 14,045 | 147,82 | 184,69 | 36,87 | - |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
41 |
TOYOTA STARLET 1,6 |
R |
2003-09-06 |
16:29:00 | 1,104 | 2,399 | | 8,808 | | 13,110 | 4,302 | 14,214 | 148,35 | 188,65 | 40,30 | 6 |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
8 |
HONDA INTEGRA 1,8 TURBO |
L |
2003-09-06 |
17:47:00 | 1,021 | 2,387 | | 9,602 | | 14,434 | 4,832 | 15,455 | | 143,71 | | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto T2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΑΡΛΕΤΟΣ ΣΠΥΡΟΣ |
7 |
VW LUPO 1,8 TURBO |
L |
2003-09-07 |
11:56:00 | 1,011 | 1,976 | | 8,145 | | 12,339 | 4,194 | 13,350 | 153,39 | 175,43 | 22,04 | |
ΠΑΠΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΘΗΣ |
10 |
TOYOTA STARLET 1,6 TURBO |
R |
2003-09-07 |
11:56:00 | 0,408 | 2,413 | | 9,992 | | 14,860 | 4,868 | 15,268 | 120,96 | 174,96 | 54,00 | |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
41 |
TOYOTA STARLET 1,6 |
L |
2003-09-07 |
11:58:00 | 0,949 | 2,253 | | 8,752 | | 13,043 | 4,291 | 13,992 | 148,81 | 185,35 | 36,54 | |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
6 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2003-09-07 |
11:58:00 | 0,583 | 2,230 | | 8,322 | | 13,803 | 5,481 | 14,386 | 144,85 | 125,71 | -19,14 | |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
9 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
L |
2003-09-07 |
12:00:00 | 2,022 | 3,643 | | 12,940 | | 18,718 | 5,778 | 20,740 | 108,36 | 132,23 | 23,87 | |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
8 |
HONDA INTEGRA 1,8 TURBO |
R |
2003-09-07 |
12:00:00 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto T2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΑΡΛΕΤΟΣ ΣΠΥΡΟΣ |
7 |
VW LUPO 1,8 TURBO |
L |
2003-09-07 |
13:11:00 | 0,954 | 2,277 | | 8,399 | | 12,579 | 4,180 | 13,533 | 153,47 | 179,12 | 25,65 | |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
41 |
TOYOTA STARLET 1,6 |
R |
2003-09-07 |
13:11:00 | 1,019 | 2,277 | | 8,897 | | 13,742 | 4,845 | 14,761 | 138,71 | 139,95 | 1,24 | |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
9 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
L |
2003-09-07 |
13:49:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto T2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
9 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
R |
2003-09-07 |
14:11:00 | 1,681 | | | 6,851 | | 10,953 | 4,102 | 12,634 | 155,77 | 195,51 | 39,74 | |
ΑΡΛΕΤΟΣ ΣΠΥΡΟΣ |
7 |
VW LUPO 1,8 TURBO |
L |
2003-09-07 |
14:11:00 | 1,157 | 2,157 | | 8,181 | | 12,374 | 4,193 | 13,531 | 157,93 | 174,84 | 16,91 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,016 secs |
|