| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto T2 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						9 | 
						VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ | 
						R | 
						2003-09-06 | 
						14:55:00 | 1,580 | 1,524 |  | 7,546 |  | 11,725 | 4,179 | 13,305 | 150,01 | 196,47 | 46,46 |  	| - | 
						ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						9 | 
						VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ | 
						L | 
						2003-09-07 | 
						10:34:00 | 1,067 | 1,783 |  | 7,580 |  | 11,739 | 4,159 | 12,806 | 151,26 | 199,81 | 48,55 |  	| 2 | 
						ΑΡΛΕΤΟΣ ΣΠΥΡΟΣ | 
						7 | 
						VW LUPO 1,8 TURBO | 
						L | 
						2003-09-06 | 
						15:01:00 | 1,134 | 2,432 |  | 8,681 |  | 12,751 | 4,070 | 13,885 |  | 196,57 |  |  	| 3 | 
						ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						6 | 
						FIAT UNO 1600 16V | 
						R | 
						2003-09-06 | 
						15:16:00 | 1,989 | 2,514 |  | 8,569 |  | 12,797 | 4,228 | 14,786 | 151,25 | 192,51 | 41,26 |  	| 4 | 
						ΠΑΠΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΘΗΣ | 
						10 | 
						TOYOTA STARLET 1,6 TURBO | 
						R | 
						2003-09-06 | 
						14:56:00 | 0,524 | 2,270 |  | 8,667 |  | 13,086 | 4,419 | 13,610 | 143,89 | 184,83 | 40,94 |  	| 5 | 
						ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						41 | 
						TOYOTA STARLET 1,6 | 
						L | 
						2003-09-06 | 
						15:02:00 | 1,168 | 2,344 |  | 8,932 |  | 13,432 | 4,500 | 14,600 |  | 175,93 |  |  	| - | 
						ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						41 | 
						TOYOTA STARLET 1,6 | 
						R | 
						2003-09-07 | 
						10:35:00 | 0,933 | 2,461 |  | 9,210 |  | 13,928 | 4,718 | 14,861 | 133,32 | 170,12 | 36,80 |  	| 6 | 
						ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ | 
						8 | 
						HONDA INTEGRA 1,8 TURBO | 
						R | 
						2003-09-06 | 
						14:51:00 | 0,728 | 2,561 |  | 9,388 |  | 14,167 | 4,779 | 14,895 | 129,97 | 179,08 | 49,11 |  	| - | 
						ΑΡΛΕΤΟΣ ΣΠΥΡΟΣ | 
						7 | 
						VW LUPO 1,8 TURBO | 
						L | 
						2003-09-07 | 
						10:36:00 | 1,502 | 2,348 |  | 9,622 |  | 17,790 | 8,168 | 19,292 | 104,72 | 78,72 | -26,00 |  	| ABANDONED RUN | 
						ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						6 | 
						FIAT UNO 1600 16V | 
						L | 
						2003-09-07 | 
						10:41:00 | 1,273 | 2,029 |  | 8,597 |  |  |  | 1,273 | 106,09 |  |  |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T2 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						9 | 
						VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ | 
						R | 
						2003-09-06 | 
						16:30:00 | 0,603 | 1,830 |  | 7,636 |  | 11,763 | 4,127 | 12,366 | 153,21 | 197,84 | 44,63 |  	| 2 | 
						ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						6 | 
						FIAT UNO 1600 16V | 
						L | 
						2003-09-06 | 
						17:49:00 | 2,633 | 2,008 |  | 7,762 |  | 11,822 | 4,060 | 14,455 |  | 198,90 |  |  	| - | 
						ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						6 | 
						FIAT UNO 1600 16V | 
						R | 
						2003-09-06 | 
						16:31:00 | 1,726 | 2,276 |  | 8,157 |  | 12,192 | 4,035 | 13,918 | 155,43 | 202,08 | 46,65 |  	| 3 | 
						ΑΡΛΕΤΟΣ ΣΠΥΡΟΣ | 
						7 | 
						VW LUPO 1,8 TURBO | 
						L | 
						2003-09-06 | 
						16:30:00 | 1,100 | 2,012 |  | 8,136 |  | 12,242 | 4,106 | 13,342 |  | 190,52 |  |  	| 4 | 
						ΠΑΠΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΘΗΣ | 
						10 | 
						TOYOTA STARLET 1,6 TURBO | 
						L | 
						2003-09-06 | 
						17:48:00 | 0,947 | 2,047 |  | 8,222 |  | 12,582 | 4,360 | 13,529 |  | 186,73 |  |  	| - | 
						ΠΑΠΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΘΗΣ | 
						10 | 
						TOYOTA STARLET 1,6 TURBO | 
						L | 
						2003-09-06 | 
						16:29:00 | 1,490 | 2,124 |  | 8,370 |  | 12,677 | 4,307 | 14,167 |  | 189,65 |  |  	| - | 
						ΑΡΛΕΤΟΣ ΣΠΥΡΟΣ | 
						7 | 
						VW LUPO 1,8 TURBO | 
						R | 
						2003-09-06 | 
						17:47:00 | 0,933 | 2,174 |  | 8,867 |  | 13,030 | 4,163 | 13,963 | 149,46 | 195,75 | 46,29 |  	| 5 | 
						ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						41 | 
						TOYOTA STARLET 1,6 | 
						R | 
						2003-09-06 | 
						17:48:00 | 0,938 | 2,304 |  | 8,719 |  | 13,107 | 4,388 | 14,045 | 147,82 | 184,69 | 36,87 |  	| - | 
						ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						41 | 
						TOYOTA STARLET 1,6 | 
						R | 
						2003-09-06 | 
						16:29:00 | 1,104 | 2,399 |  | 8,808 |  | 13,110 | 4,302 | 14,214 | 148,35 | 188,65 | 40,30 |  	| 6 | 
						ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ | 
						8 | 
						HONDA INTEGRA 1,8 TURBO | 
						L | 
						2003-09-06 | 
						17:47:00 | 1,021 | 2,387 |  | 9,602 |  | 14,434 | 4,832 | 15,455 |  | 143,71 |  |  	|   |  
 	| ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto T2 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΑΡΛΕΤΟΣ ΣΠΥΡΟΣ | 
						7 | 
						VW LUPO 1,8 TURBO | 
						L | 
						2003-09-07 | 
						11:56:00 | 1,011 | 1,976 |  | 8,145 |  | 12,339 | 4,194 | 13,350 | 153,39 | 175,43 | 22,04 |  	 | 
						ΠΑΠΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΘΗΣ | 
						10 | 
						TOYOTA STARLET 1,6 TURBO | 
						R | 
						2003-09-07 | 
						11:56:00 | 0,408 | 2,413 |  | 9,992 |  | 14,860 | 4,868 | 15,268 | 120,96 | 174,96 | 54,00 |  	 | 
						ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						41 | 
						TOYOTA STARLET 1,6 | 
						L | 
						2003-09-07 | 
						11:58:00 | 0,949 | 2,253 |  | 8,752 |  | 13,043 | 4,291 | 13,992 | 148,81 | 185,35 | 36,54 |  	 | 
						ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						6 | 
						FIAT UNO 1600 16V | 
						R | 
						2003-09-07 | 
						11:58:00 | 0,583 | 2,230 |  | 8,322 |  | 13,803 | 5,481 | 14,386 | 144,85 | 125,71 | -19,14 |  	 | 
						ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						9 | 
						VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ | 
						L | 
						2003-09-07 | 
						12:00:00 | 2,022 | 3,643 |  | 12,940 |  | 18,718 | 5,778 | 20,740 | 108,36 | 132,23 | 23,87 |  	 | 
						ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ | 
						8 | 
						HONDA INTEGRA 1,8 TURBO | 
						R | 
						2003-09-07 | 
						12:00:00 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	|   |  
 	| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto T2 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΑΡΛΕΤΟΣ ΣΠΥΡΟΣ | 
						7 | 
						VW LUPO 1,8 TURBO | 
						L | 
						2003-09-07 | 
						13:11:00 | 0,954 | 2,277 |  | 8,399 |  | 12,579 | 4,180 | 13,533 | 153,47 | 179,12 | 25,65 |  	 | 
						ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						41 | 
						TOYOTA STARLET 1,6 | 
						R | 
						2003-09-07 | 
						13:11:00 | 1,019 | 2,277 |  | 8,897 |  | 13,742 | 4,845 | 14,761 | 138,71 | 139,95 | 1,24 |  	 | 
						ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						9 | 
						VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ | 
						L | 
						2003-09-07 | 
						13:49:00 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto T2 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						9 | 
						VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ | 
						R | 
						2003-09-07 | 
						14:11:00 | 1,681 |  |  | 6,851 |  | 10,953 | 4,102 | 12,634 | 155,77 | 195,51 | 39,74 |  	 | 
						ΑΡΛΕΤΟΣ ΣΠΥΡΟΣ | 
						7 | 
						VW LUPO 1,8 TURBO | 
						L | 
						2003-09-07 | 
						14:11:00 | 1,157 | 2,157 |  | 8,181 |  | 12,374 | 4,193 | 13,531 | 157,93 | 174,84 | 16,91 |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,015 secs | 
				 
  |