ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
19 |
HONDA CIVIC VTI 1600TURBO |
L |
2001-07-07 |
13:14:00 | 0,340 | | | | | 12,858 | | | | 184,60 | | - |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
19 |
HONDA CIVIC VTI 1600TURBO |
L |
2001-07-07 |
11:14:00 | 99,999 | | | | | 12,891 | | | | 185,50 | | 2 |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
12 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2001-07-07 |
11:15:00 | 1,047 | | | | | 13,180 | | | | 180,00 | | 3 |
ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
20 |
FORD SIERRA 1,8TURBO |
L |
2001-07-07 |
11:16:00 | 1,927 | | | | | 13,381 | | | | 179,10 | | 4 |
ΑΓΙΑΣΜΕΝΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ |
11 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2001-07-07 |
11:17:00 | 0,693 | | | | | 13,406 | | | | 169,80 | | - |
ΑΓΙΑΣΜΕΝΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ |
11 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2001-07-07 |
13:17:00 | 0,768 | | | | | 13,467 | | | | 168,20 | | - |
ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
20 |
FORD SIERRA 1,8TURBO |
L |
2001-07-07 |
13:16:00 | 0,375 | | | | | 13,581 | | | | 177,30 | | - |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
12 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2001-07-07 |
13:15:00 | 0,868 | | | | | 13,687 | | | | 180,00 | | 5 |
ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
17 |
FIAT PUNTO GT |
L |
2001-07-07 |
11:18:00 | 0,284 | | | | | 14,080 | | | | 166,60 | | - |
ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
17 |
FIAT PUNTO GT |
L |
2001-07-07 |
13:18:00 | 0,668 | | | | | 21,726 | | | | 73,40 | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto T2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
20 |
FORD SIERRA 1,8TURBO |
L |
2001-07-08 |
10:24:00 | | | | | | 13,476 | | | | | | DID NOT APPEAR |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
12 |
FIAT UNO TURBO |
R |
2001-07-08 |
10:24:00 | | | | | | | | | | | | LOST |
ΑΓΙΑΣΜΕΝΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ |
11 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2001-07-08 |
10:25:00 | | | | | | 13,359 | | | | | | WON |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
19 |
HONDA CIVIC VTI 1600TURBO |
R |
2001-07-08 |
10:25:00 | | | | | | 12,833 | | | | | | |
ΜΙΚΡΟΙ ΤΕΛΙΚΟΙ - SMALL FINALS | Auto T2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
12 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2001-07-08 |
10:32:00 | | | | | | 13,139 | | | | | | LOST |
ΑΓΙΑΣΜΕΝΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ |
11 |
FIAT UNO TURBO |
R |
2001-07-08 |
10:32:00 | | | | | | 13,893 | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto T2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
20 |
FORD SIERRA 1,8TURBO |
L |
2001-07-08 |
10:38:00 | | | | | | 13,153 | | | | | | LOST |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
19 |
HONDA CIVIC VTI 1600TURBO |
R |
2001-07-08 |
10:38:00 | | | | | | 12,972 | | | | | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,008 secs |
|
Powered by GreekDragster.com Database Server.
© 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved. |
|