| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto AT1 [2006] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 
						9 | 
						HONDA CIVIC | 
						R | 
						2006-07-23 | 
						09:11:00 | 1,023 | 1,634 | 4,579 | 6,909 | 8,796 | 10,443 | 3,534 | 11,466 | 174,37 | 224,43 | 50,06 |  	| 2 | 
						ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						8 | 
						FIAT UNO 1600 16V | 
						R | 
						2006-07-23 | 
						09:59:00 | 1,483 | 1,759 | 4,816 | 7,286 | 9,285 | 11,063 | 3,777 | 12,546 | 164,40 | 207,10 | 42,70 |  	| - | 
						ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 
						9 | 
						HONDA CIVIC | 
						L | 
						2006-07-22 | 
						15:48:00 | 0,880 | 1,971 | 5,269 | 7,709 |  | 11,295 | 3,586 | 12,175 | 168,46 | 223,08 | 54,62 |  	| 3 | 
						ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						10 | 
						FIAT UNO 1600 16V | 
						L | 
						2006-07-22 | 
						17:44:00 | 1,882 | 1,582 | 4,801 | 7,392 |  | 11,399 | 4,007 | 13,281 | 152,34 | 192,57 | 40,23 |  	| 4 | 
						ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΣΩΤΗΡΗΣ | 
						25 | 
						TOYOTA STARLET 1,6 TURBO | 
						R | 
						2006-07-22 | 
						18:14:00 | 4,079 | 1,825 | 4,965 | 7,446 |  | 11,431 | 3,985 | 15,510 | 158,63 | 193,07 | 34,44 |  	| - | 
						ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						8 | 
						FIAT UNO 1600 16V | 
						R | 
						2006-07-22 | 
						18:24:00 | 2,380 | 1,776 | 4,943 | 7,514 |  | 11,517 | 4,003 | 13,897 | 155,65 | 192,19 | 36,54 |  	| - | 
						ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						10 | 
						FIAT UNO 1600 16V | 
						L | 
						2006-07-23 | 
						09:12:00 | 2,011 | 1,788 | 5,092 | 7,635 | 9,742 | 11,629 | 3,994 | 13,640 | 151,85 | 197,52 | 45,67 |  	| - | 
						ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΣΩΤΗΡΗΣ | 
						25 | 
						TOYOTA STARLET 1,6 TURBO | 
						R | 
						2006-07-22 | 
						15:35:00 | 0,678 | 1,855 | 5,109 | 7,660 |  | 11,682 | 4,022 | 12,360 | 157,38 | 192,02 | 34,64 |  	| - | 
						ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΣΩΤΗΡΗΣ | 
						25 | 
						TOYOTA STARLET 1,6 TURBO | 
						R | 
						2006-07-23 | 
						09:01:00 | 0,908 | 1,980 | 5,266 | 7,769 | 9,853 | 11,731 | 3,962 | 12,639 | 160,83 | 194,90 | 34,07 |  	| - | 
						ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΣΩΤΗΡΗΣ | 
						25 | 
						TOYOTA STARLET 1,6 TURBO | 
						R | 
						2006-07-22 | 
						13:09:00 | 0,669 | 2,274 | 5,818 | 8,390 |  | 12,412 | 4,022 | 13,081 | 156,65 | 193,10 | 36,45 |  	| - | 
						ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 
						9 | 
						HONDA CIVIC | 
						R | 
						2006-07-22 | 
						18:06:00 | 0,701 | 1,711 | 5,437 | 9,047 |  | 13,364 | 4,317 | 14,065 | 117,54 | 197,71 | 80,17 |  	| - | 
						ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						8 | 
						FIAT UNO 1600 16V | 
						R | 
						2006-07-22 | 
						15:54:00 | 1,243 | 1,848 | 5,947 | 9,326 |  | 14,442 | 5,116 | 15,685 | 119,05 | 163,58 | 44,53 |  	| RED LIGHT | 
						ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 
						9 | 
						HONDA CIVIC | 
						R | 
						2006-07-22 | 
						13:01:00 | 0,391 | 2,393 | 5,891 | 8,471 |  | 12,183 | 3,712 | 12,574 | 163,48 | 210,49 | 47,01 |  	|   |  
 	| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto AT1 [2006] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 
						9 | 
						HONDA CIVIC | 
						R | 
						2006-07-23 | 
						13:02:00 | 0,740 | 1,603 | 4,542 | 6,878 | 8,772 | 10,484 | 3,606 | 11,224 | 169,52 | 201,04 | 31,52 |  	| LOST | 
						ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΣΩΤΗΡΗΣ | 
						25 | 
						TOYOTA STARLET 1,6 TURBO | 
						L | 
						2006-07-23 | 
						13:02:00 | 0,883 | 1,685 | 4,865 | 7,387 | 9,475 | 11,374 | 3,987 | 12,257 | 155,71 | 194,94 | 39,23 |  	| WON | 
						ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						10 | 
						FIAT UNO 1600 16V | 
						L | 
						2006-07-23 | 
						13:04:00 | 0,671 | 1,675 | 4,710 | 7,174 | 9,189 | 11,002 | 3,828 | 11,673 | 161,13 | 202,87 | 41,74 |  	| LOST | 
						ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						8 | 
						FIAT UNO 1600 16V | 
						R | 
						2006-07-23 | 
						13:04:00 | 0,505 | 1,745 | 5,507 | 9,697 | 14,235 | 19,194 | 9,497 | 19,699 | 83,02 | 68,48 | -14,54 |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto AT1 [2006] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						10 | 
						FIAT UNO 1600 16V | 
						L | 
						2006-07-23 | 
						14:32:00 | 0,605 | 1,662 | 4,684 | 7,133 | 9,164 | 10,998 | 3,865 | 11,603 | 160,59 | 200,95 | 40,36 |  	| LOST | 
						ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 
						9 | 
						HONDA CIVIC | 
						R | 
						2006-07-23 | 
						14:32:00 | 0,905 | 1,970 | 5,145 | 8,177 | 11,013 | 13,964 | 5,787 | 14,869 | 130,66 | 112,02 | -18,64 |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,009 secs | 
				 
  |