ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto AT1 [2006] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
9 |
HONDA CIVIC |
R |
2006-07-23 |
09:11:00 | 1,023 | 1,634 | 4,579 | 6,909 | 8,796 | 10,443 | 3,534 | 11,466 | 174,37 | 224,43 | 50,06 | 2 |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
8 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2006-07-23 |
09:59:00 | 1,483 | 1,759 | 4,816 | 7,286 | 9,285 | 11,063 | 3,777 | 12,546 | 164,40 | 207,10 | 42,70 | - |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
9 |
HONDA CIVIC |
L |
2006-07-22 |
15:48:00 | 0,880 | 1,971 | 5,269 | 7,709 | | 11,295 | 3,586 | 12,175 | 168,46 | 223,08 | 54,62 | 3 |
ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
10 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2006-07-22 |
17:44:00 | 1,882 | 1,582 | 4,801 | 7,392 | | 11,399 | 4,007 | 13,281 | 152,34 | 192,57 | 40,23 | 4 |
ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΣΩΤΗΡΗΣ |
25 |
TOYOTA STARLET 1,6 TURBO |
R |
2006-07-22 |
18:14:00 | 4,079 | 1,825 | 4,965 | 7,446 | | 11,431 | 3,985 | 15,510 | 158,63 | 193,07 | 34,44 | - |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
8 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2006-07-22 |
18:24:00 | 2,380 | 1,776 | 4,943 | 7,514 | | 11,517 | 4,003 | 13,897 | 155,65 | 192,19 | 36,54 | - |
ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
10 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2006-07-23 |
09:12:00 | 2,011 | 1,788 | 5,092 | 7,635 | 9,742 | 11,629 | 3,994 | 13,640 | 151,85 | 197,52 | 45,67 | - |
ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΣΩΤΗΡΗΣ |
25 |
TOYOTA STARLET 1,6 TURBO |
R |
2006-07-22 |
15:35:00 | 0,678 | 1,855 | 5,109 | 7,660 | | 11,682 | 4,022 | 12,360 | 157,38 | 192,02 | 34,64 | - |
ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΣΩΤΗΡΗΣ |
25 |
TOYOTA STARLET 1,6 TURBO |
R |
2006-07-23 |
09:01:00 | 0,908 | 1,980 | 5,266 | 7,769 | 9,853 | 11,731 | 3,962 | 12,639 | 160,83 | 194,90 | 34,07 | - |
ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΣΩΤΗΡΗΣ |
25 |
TOYOTA STARLET 1,6 TURBO |
R |
2006-07-22 |
13:09:00 | 0,669 | 2,274 | 5,818 | 8,390 | | 12,412 | 4,022 | 13,081 | 156,65 | 193,10 | 36,45 | - |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
9 |
HONDA CIVIC |
R |
2006-07-22 |
18:06:00 | 0,701 | 1,711 | 5,437 | 9,047 | | 13,364 | 4,317 | 14,065 | 117,54 | 197,71 | 80,17 | - |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
8 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2006-07-22 |
15:54:00 | 1,243 | 1,848 | 5,947 | 9,326 | | 14,442 | 5,116 | 15,685 | 119,05 | 163,58 | 44,53 | RED LIGHT |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
9 |
HONDA CIVIC |
R |
2006-07-22 |
13:01:00 | 0,391 | 2,393 | 5,891 | 8,471 | | 12,183 | 3,712 | 12,574 | 163,48 | 210,49 | 47,01 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto AT1 [2006] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
9 |
HONDA CIVIC |
R |
2006-07-23 |
13:02:00 | 0,740 | 1,603 | 4,542 | 6,878 | 8,772 | 10,484 | 3,606 | 11,224 | 169,52 | 201,04 | 31,52 | LOST |
ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΣΩΤΗΡΗΣ |
25 |
TOYOTA STARLET 1,6 TURBO |
L |
2006-07-23 |
13:02:00 | 0,883 | 1,685 | 4,865 | 7,387 | 9,475 | 11,374 | 3,987 | 12,257 | 155,71 | 194,94 | 39,23 | WON |
ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
10 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2006-07-23 |
13:04:00 | 0,671 | 1,675 | 4,710 | 7,174 | 9,189 | 11,002 | 3,828 | 11,673 | 161,13 | 202,87 | 41,74 | LOST |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
8 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2006-07-23 |
13:04:00 | 0,505 | 1,745 | 5,507 | 9,697 | 14,235 | 19,194 | 9,497 | 19,699 | 83,02 | 68,48 | -14,54 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto AT1 [2006] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
10 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2006-07-23 |
14:32:00 | 0,605 | 1,662 | 4,684 | 7,133 | 9,164 | 10,998 | 3,865 | 11,603 | 160,59 | 200,95 | 40,36 | LOST |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
9 |
HONDA CIVIC |
R |
2006-07-23 |
14:32:00 | 0,905 | 1,970 | 5,145 | 8,177 | 11,013 | 13,964 | 5,787 | 14,869 | 130,66 | 112,02 | -18,64 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,008 secs |
|