ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto AT1 [2006] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
9 |
HONDA CIVIC |
R |
2006-05-21 |
09:47:00 | 1,886 | 1,561 | 4,451 | 6,750 | 8,608 | 10,235 | 3,485 | 12,121 | 180,30 | 229,30 | 49,00 | - |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
9 |
HONDA CIVIC |
R |
2006-05-20 |
17:07:00 | 0,785 | 1,627 | 4,656 | 7,018 | 8,921 | 10,565 | 3,547 | 11,350 | 175,41 | 227,38 | 51,97 | 2 |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
7 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
L |
2006-05-21 |
09:29:00 | 1,515 | 1,615 | 4,576 | 6,981 | 9,026 | 10,866 | 3,885 | 12,381 | 167,79 | 202,74 | 34,95 | - |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
9 |
HONDA CIVIC |
R |
2006-05-20 |
14:36:00 | 0,834 | 1,810 | 5,111 | 7,523 | 9,424 | 11,099 | 3,576 | 11,933 | 174,67 | 224,29 | 49,62 | 3 |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
8 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2006-05-20 |
19:32:00 | 2,261 | 1,605 | 4,709 | 7,230 | 9,326 | 11,245 | 4,015 | 13,506 | 158,05 | 189,94 | 31,89 | - |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
7 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
L |
2006-05-20 |
16:46:00 | 1,266 | 1,682 | 4,580 | 7,064 | 9,260 | 11,323 | 4,259 | 12,589 | 156,23 | 179,70 | 23,47 | 4 |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
10 |
TOYOTA STARLET 1,3 |
R |
2006-05-21 |
09:39:00 | 0,839 | 1,665 | 5,010 | 7,530 | 9,582 | 11,459 | 3,929 | 12,298 | 161,48 | 197,44 | 35,96 | 5 |
ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
11 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2006-05-20 |
19:17:00 | 1,341 | 1,582 | 4,866 | 7,471 | 9,584 | 11,464 | 3,993 | 12,805 | 159,73 | 195,77 | 36,04 | - |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
7 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
L |
2006-05-20 |
14:44:00 | 2,266 | 1,793 | 4,908 | 7,404 | 9,559 | 11,508 | 4,104 | 13,774 | 161,27 | 191,48 | 30,21 | - |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
8 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2006-05-21 |
09:45:00 | 1,548 | 1,678 | 4,896 | 7,494 | 9,644 | 11,555 | 4,061 | 13,103 | 152,53 | 192,80 | 40,27 | - |
ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
11 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2006-05-21 |
09:20:00 | 1,832 | 1,573 | 4,979 | 7,576 | 9,658 | 11,557 | 3,981 | 13,389 | 161,05 | 197,63 | 36,58 | - |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
10 |
TOYOTA STARLET 1,3 |
L |
2006-05-20 |
16:57:00 | 0,658 | 1,721 | 5,006 | 7,537 | 9,632 | 11,558 | 4,021 | 12,216 | 159,57 | 193,31 | 33,74 | - |
ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
11 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2006-05-20 |
14:46:00 | 1,321 | 1,678 | 5,174 | 7,708 | 9,777 | 11,618 | 3,910 | 12,939 | 160,80 | 199,41 | 38,61 | - |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
8 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2006-05-20 |
17:10:00 | 1,914 | 1,705 | 4,887 | 7,471 | 9,634 | 11,621 | 4,150 | 13,535 | 153,39 | 182,83 | 29,44 | - |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
10 |
TOYOTA STARLET 1,3 |
R |
2006-05-20 |
14:52:00 | 2,936 | 1,716 | 5,030 | 7,604 | 9,734 | 11,694 | 4,090 | 14,630 | 156,63 | 187,48 | 30,85 | - |
ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
11 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2006-05-20 |
16:51:00 | 1,286 | 1,591 | 4,944 | 7,780 | 9,974 | 11,931 | 4,151 | 13,217 | 145,24 | 187,36 | 42,12 | - |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
10 |
TOYOTA STARLET 1,3 |
R |
2006-05-20 |
19:30:00 | 2,386 | 1,657 | 5,286 | 7,941 | 10,042 | 11,948 | 4,007 | 14,334 | 156,19 | 194,38 | 38,19 | - |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
7 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
R |
2006-05-20 |
19:33:00 | 2,069 | 1,909 | 5,199 | 8,143 | 10,636 | 12,886 | 4,743 | 14,955 | 139,66 | 165,06 | 25,40 | RED LIGHT |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
8 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2006-05-20 |
14:46:00 | 0,037 | 2,188 | 5,675 | 8,389 | 10,624 | 12,589 | 4,200 | 12,626 | 146,09 | 187,94 | 41,85 | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto AT1 [2006] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
8 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2006-05-21 |
12:11:00 | 1,025 | 1,638 | 4,698 | 7,216 | 9,336 | 11,322 | 4,106 | 12,347 | 157,87 | 182,23 | 24,36 | LOST |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
10 |
TOYOTA STARLET 1,3 |
R |
2006-05-21 |
12:11:00 | 0,804 | 1,697 | 4,941 | 7,717 | 9,901 | 11,850 | 4,133 | 12,654 | 146,54 | 188,47 | 41,93 | WON |
ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
11 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2006-05-21 |
12:12:00 | 0,894 | 1,631 | 4,692 | 7,339 | 9,440 | 11,289 | 3,950 | 12,183 | 157,39 | 201,68 | 44,29 | LOST |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
7 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
L |
2006-05-21 |
12:12:00 | 0,698 | 1,839 | 4,785 | 7,420 | 9,731 | 11,932 | 4,512 | 12,630 | 148,66 | 166,17 | 17,51 | WON |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
9 |
HONDA CIVIC |
R |
2006-05-21 |
12:14:00 | 0,918 | 1,671 | 4,674 | 7,007 | 9,108 | 10,939 | 3,932 | 11,857 | 169,18 | 201,20 | 32,02 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto AT1 [2006] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | QUALIFIED |
ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
11 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2006-05-21 |
13:43:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
9 |
HONDA CIVIC |
R |
2006-05-21 |
13:46:00 | 0,983 | 1,603 | 4,664 | 7,160 | 9,143 | 10,827 | 3,667 | 11,810 | 162,91 | 223,14 | 60,23 | LOST |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
8 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2006-05-21 |
13:46:00 | 0,962 | 1,658 | 4,721 | 7,236 | 9,318 | 11,328 | 4,092 | 12,290 | 157,98 | 173,69 | 15,71 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto AT1 [2006] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
9 |
HONDA CIVIC |
R |
2006-05-21 |
15:50:00 | 0,880 | 1,871 | 5,055 | 7,459 | 9,383 | 11,040 | 3,581 | 11,920 | 170,85 | 226,19 | 55,34 | LOST |
ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
11 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2006-05-21 |
15:50:00 | 0,661 | 1,653 | 5,034 | 7,631 | 9,710 | 11,557 | 3,926 | 12,218 | 160,31 | 199,81 | 39,50 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|