ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto T3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
11 |
ZASTAVA YUGO 2000cc |
R |
2005-10-02 |
10:59:03 | 1,482 | 1,883 | 5,139 | 7,733 | 9,888 | 11,739 | 4,006 | | | 199,98 | | - |
ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
11 |
ZASTAVA YUGO 2000cc |
L |
2005-10-02 |
14:30:46 | 2,498 | 2,035 | 5,454 | 8,238 | 10,452 | 12,340 | 4,102 | | | 195,12 | | 2 |
ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ ΗΛΙΑΣ |
14 |
TOYOTA STARLET |
R |
2005-10-02 |
10:53:17 | 0,969 | 2,167 | 5,649 | 8,890 | 11,321 | 13,258 | 4,368 | | | 190,20 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
7 |
SUBARU IMPREZA |
L |
2005-10-02 |
12:02:34 | 1,777 | 1,690 | | 6,495 | 8,460 | 10,703 | 4,208 | | | 142,85 | | 2 |
ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ ΗΛΙΑΣ |
14 |
TOYOTA STARLET |
L |
2005-10-02 |
13:34:33 | 1,630 | 1,627 | | 6,947 | 9,022 | 10,819 | 3,872 | | | 201,86 | | 3 |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
12 |
HONDA CIVIC |
L |
2005-10-02 |
14:57:45 | 1,015 | 1,793 | 4,857 | 7,230 | 9,350 | 11,099 | 3,869 | | | 213,30 | | 4 |
ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ |
10 |
MITSUBISHI EVO VI |
R |
2005-10-02 |
12:02:34 | 0,850 | 2,087 | | 7,535 | 9,571 | 11,279 | 3,744 | | | 208,79 | | 5 |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
9 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2005-10-02 |
12:03:55 | 3,001 | 1,794 | 4,955 | 7,453 | | 11,324 | 3,871 | | | 204,00 | | - |
ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ |
10 |
MITSUBISHI EVO VI |
L |
2005-10-02 |
13:38:08 | 2,239 | 2,027 | 5,444 | 7,965 | 10,054 | 11,779 | 3,814 | | | 214,42 | | 6 |
ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
11 |
ZASTAVA YUGO 2000cc |
R |
2005-10-02 |
12:01:42 | 3,149 | 1,859 | 5,192 | 7,787 | 9,979 | 11,840 | 4,053 | | | 198,14 | | - |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
9 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2005-10-02 |
14:36:12 | 4,888 | 1,808 | 5,243 | 7,971 | 10,166 | 12,018 | 4,047 | | | 198,14 | | - |
ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
11 |
ZASTAVA YUGO 2000cc |
L |
2005-10-02 |
13:35:19 | 3,900 | 1,864 | 5,227 | 7,947 | 10,196 | 12,079 | 4,132 | | | 196,22 | | - |
ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ ΗΛΙΑΣ |
14 |
TOYOTA STARLET |
L |
2005-10-02 |
12:01:42 | 2,891 | 1,799 | 5,130 | 8,022 | 10,525 | 12,567 | 4,545 | | | 179,05 | | 7 |
ΠΑΣΧΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ |
8 |
FORD SIERRA COSWORTH 2WD |
L |
2005-10-02 |
12:00:57 | 1,011 | 2,664 | 7,157 | 10,254 | 12,912 | 15,064 | 4,810 | | | 164,83 | | 8 |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
15 |
FORD SIERRA COSWORTH |
R |
2005-10-02 |
12:00:57 | 1,080 | 2,940 | 7,769 | 11,373 | 14,380 | 16,843 | 5,470 | | | 147,97 | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto T3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
7 |
SUBARU IMPREZA |
L |
2005-10-02 |
18:17:27 | 1,183 | 1,718 | 4,302 | 6,403 | 8,201 | 9,721 | 3,318 | | | 243,60 | | |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
15 |
FORD SIERRA COSWORTH |
R |
2005-10-02 |
18:17:27 | 1,046 | 2,728 | 7,165 | 10,602 | 13,524 | 16,021 | 5,419 | | | 145,76 | | |
ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ |
10 |
MITSUBISHI EVO VI |
L |
2005-10-02 |
18:18:28 | 0,775 | 1,891 | 4,789 | 7,193 | 9,267 | 10,997 | 3,804 | | | 213,98 | | |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
9 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2005-10-02 |
18:18:28 | 0,683 | 1,731 | 4,920 | 7,522 | 9,615 | 11,397 | 3,875 | | | 207,36 | | |
ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ ΗΛΙΑΣ |
14 |
TOYOTA STARLET |
L |
2005-10-02 |
18:19:48 | 1,153 | 2,078 | | 7,491 | 9,587 | 11,423 | 3,932 | | | 194,76 | | |
ΠΑΣΧΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ |
8 |
FORD SIERRA COSWORTH 2WD |
R |
2005-10-02 |
18:19:48 | 0,787 | 2,832 | 7,128 | 10,315 | 12,985 | 15,168 | 4,853 | | | 162,34 | | |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
12 |
HONDA CIVIC |
L |
2005-10-02 |
18:21:41 | | | | | | | | | | | | |
ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
11 |
ZASTAVA YUGO 2000cc |
R |
2005-10-02 |
18:21:41 | 2,358 | 1,820 | 5,136 | 7,841 | 10,068 | 11,975 | 4,134 | | | 193,01 | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto T3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
7 |
SUBARU IMPREZA |
L |
2005-10-02 |
19:05:40 | 1,535 | 1,753 | 5,095 | 8,025 | 10,092 | 11,745 | 3,720 | | | 227,30 | | |
ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ |
10 |
MITSUBISHI EVO VI |
R |
2005-10-02 |
19:05:40 | 0,889 | 2,715 | 6,419 | 8,965 | 11,062 | 12,785 | 3,820 | | | 216,07 | | |
ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
11 |
ZASTAVA YUGO 2000cc |
L |
2005-10-02 |
19:58:50 | 1,396 | 2,182 | 5,903 | 9,090 | 12,073 | 14,905 | 5,815 | | | 125,71 | | |
ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ ΗΛΙΑΣ |
14 |
TOYOTA STARLET |
R |
2005-10-02 |
19:58:50 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto T3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
11 |
ZASTAVA YUGO 2000cc |
L |
2005-10-02 |
20:37:52 | 0,994 | 2,852 | 7,787 | 12,323 | 17,014 | 21,449 | 9,126 | | | 76,88 | | |
ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
7 |
SUBARU IMPREZA |
R |
2005-10-02 |
20:37:52 | 0,759 | | | | | | | | | | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,012 secs |
|