| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto T3 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | 
						11 | 
						ZASTAVA YUGO 2000cc | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						10:59:03 | 1,482 | 1,883 | 5,139 | 7,733 | 9,888 | 11,739 | 4,006 |  |  | 199,98 |  |  	| - | 
						ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | 
						11 | 
						ZASTAVA YUGO 2000cc | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						14:30:46 | 2,498 | 2,035 | 5,454 | 8,238 | 10,452 | 12,340 | 4,102 |  |  | 195,12 |  |  	| 2 | 
						ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ ΗΛΙΑΣ | 
						14 | 
						TOYOTA STARLET | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						10:53:17 | 0,969 | 2,167 | 5,649 | 8,890 | 11,321 | 13,258 | 4,368 |  |  | 190,20 |  |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T3 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						7 | 
						SUBARU IMPREZA | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						12:02:34 | 1,777 | 1,690 |  | 6,495 | 8,460 | 10,703 | 4,208 |  |  | 142,85 |  |  	| 2 | 
						ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ ΗΛΙΑΣ | 
						14 | 
						TOYOTA STARLET | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						13:34:33 | 1,630 | 1,627 |  | 6,947 | 9,022 | 10,819 | 3,872 |  |  | 201,86 |  |  	| 3 | 
						ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 
						12 | 
						HONDA CIVIC | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						14:57:45 | 1,015 | 1,793 | 4,857 | 7,230 | 9,350 | 11,099 | 3,869 |  |  | 213,30 |  |  	| 4 | 
						ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ | 
						10 | 
						MITSUBISHI EVO VI | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						12:02:34 | 0,850 | 2,087 |  | 7,535 | 9,571 | 11,279 | 3,744 |  |  | 208,79 |  |  	| 5 | 
						ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						9 | 
						TOYOTA CELICA GT4 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						12:03:55 | 3,001 | 1,794 | 4,955 | 7,453 |  | 11,324 | 3,871 |  |  | 204,00 |  |  	| - | 
						ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ | 
						10 | 
						MITSUBISHI EVO VI | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						13:38:08 | 2,239 | 2,027 | 5,444 | 7,965 | 10,054 | 11,779 | 3,814 |  |  | 214,42 |  |  	| 6 | 
						ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | 
						11 | 
						ZASTAVA YUGO 2000cc | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						12:01:42 | 3,149 | 1,859 | 5,192 | 7,787 | 9,979 | 11,840 | 4,053 |  |  | 198,14 |  |  	| - | 
						ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						9 | 
						TOYOTA CELICA GT4 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						14:36:12 | 4,888 | 1,808 | 5,243 | 7,971 | 10,166 | 12,018 | 4,047 |  |  | 198,14 |  |  	| - | 
						ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | 
						11 | 
						ZASTAVA YUGO 2000cc | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						13:35:19 | 3,900 | 1,864 | 5,227 | 7,947 | 10,196 | 12,079 | 4,132 |  |  | 196,22 |  |  	| - | 
						ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ ΗΛΙΑΣ | 
						14 | 
						TOYOTA STARLET | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						12:01:42 | 2,891 | 1,799 | 5,130 | 8,022 | 10,525 | 12,567 | 4,545 |  |  | 179,05 |  |  	| 7 | 
						ΠΑΣΧΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ | 
						8 | 
						FORD SIERRA COSWORTH 2WD | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						12:00:57 | 1,011 | 2,664 | 7,157 | 10,254 | 12,912 | 15,064 | 4,810 |  |  | 164,83 |  |  	| 8 | 
						ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 
						15 | 
						FORD SIERRA COSWORTH | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						12:00:57 | 1,080 | 2,940 | 7,769 | 11,373 | 14,380 | 16,843 | 5,470 |  |  | 147,97 |  |  	|   |  
 	| ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto T3 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						7 | 
						SUBARU IMPREZA | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						18:17:27 | 1,183 | 1,718 | 4,302 | 6,403 | 8,201 | 9,721 | 3,318 |  |  | 243,60 |  |  	 | 
						ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 
						15 | 
						FORD SIERRA COSWORTH | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						18:17:27 | 1,046 | 2,728 | 7,165 | 10,602 | 13,524 | 16,021 | 5,419 |  |  | 145,76 |  |  	 | 
						ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ | 
						10 | 
						MITSUBISHI EVO VI | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						18:18:28 | 0,775 | 1,891 | 4,789 | 7,193 | 9,267 | 10,997 | 3,804 |  |  | 213,98 |  |  	 | 
						ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						9 | 
						TOYOTA CELICA GT4 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						18:18:28 | 0,683 | 1,731 | 4,920 | 7,522 | 9,615 | 11,397 | 3,875 |  |  | 207,36 |  |  	 | 
						ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ ΗΛΙΑΣ | 
						14 | 
						TOYOTA STARLET | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						18:19:48 | 1,153 | 2,078 |  | 7,491 | 9,587 | 11,423 | 3,932 |  |  | 194,76 |  |  	 | 
						ΠΑΣΧΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ | 
						8 | 
						FORD SIERRA COSWORTH 2WD | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						18:19:48 | 0,787 | 2,832 | 7,128 | 10,315 | 12,985 | 15,168 | 4,853 |  |  | 162,34 |  |  	 | 
						ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 
						12 | 
						HONDA CIVIC | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						18:21:41 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	 | 
						ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | 
						11 | 
						ZASTAVA YUGO 2000cc | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						18:21:41 | 2,358 | 1,820 | 5,136 | 7,841 | 10,068 | 11,975 | 4,134 |  |  | 193,01 |  |  	|   |  
 	| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto T3 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						7 | 
						SUBARU IMPREZA | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						19:05:40 | 1,535 | 1,753 | 5,095 | 8,025 | 10,092 | 11,745 | 3,720 |  |  | 227,30 |  |  	 | 
						ΠΑΛΑΙΟΔΗΜΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ | 
						10 | 
						MITSUBISHI EVO VI | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						19:05:40 | 0,889 | 2,715 | 6,419 | 8,965 | 11,062 | 12,785 | 3,820 |  |  | 216,07 |  |  	 | 
						ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | 
						11 | 
						ZASTAVA YUGO 2000cc | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						19:58:50 | 1,396 | 2,182 | 5,903 | 9,090 | 12,073 | 14,905 | 5,815 |  |  | 125,71 |  |  	 | 
						ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ ΗΛΙΑΣ | 
						14 | 
						TOYOTA STARLET | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						19:58:50 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto T3 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | 
						11 | 
						ZASTAVA YUGO 2000cc | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						20:37:52 | 0,994 | 2,852 | 7,787 | 12,323 | 17,014 | 21,449 | 9,126 |  |  | 76,88 |  |  	 | 
						ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						7 | 
						SUBARU IMPREZA | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						20:37:52 | 0,759 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,012 secs | 
				 
  |