ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto T3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
9 |
HONDA CIVIC |
R |
2005-09-11 |
09:49:00 | 0,994 | 1,690 | 4,814 | 7,446 | 9,434 | 11,143 | 3,697 | 12,137 | 165,35 | 222,84 | 57,49 | 2 |
ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
8 |
YUGO |
L |
2005-09-10 |
12:53:00 | 1,075 | 2,136 | 5,670 | 8,356 | 10,507 | 12,455 | 4,099 | 13,530 | 154,07 | 193,97 | 39,90 | - |
ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
8 |
YUGO |
L |
2005-09-10 |
13:24:00 | 1,071 | 2,069 | 5,535 | 8,432 | 10,661 | 12,663 | 4,231 | 13,734 | 144,99 | 188,84 | 43,85 | 3 |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
5 |
LANCIA INTEGRALE 4x4 |
L |
2005-09-11 |
09:38:00 | 1,494 | 2,158 | 6,056 | 8,976 | 11,207 | 13,121 | 4,145 | 14,615 | 142,83 | 198,69 | 55,86 | - |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
5 |
LANCIA INTEGRALE 4x4 |
L |
2005-09-10 |
13:01:00 | 0,761 | 2,475 | 6,663 | 9,610 | 11,863 | 13,929 | 4,319 | 14,690 | 143,77 | 182,22 | 38,45 | 4 |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
10 |
HONDA CIVIC |
L |
2005-09-10 |
13:39:00 | 1,229 | 2,503 | 6,962 | 10,109 | 12,550 | 14,642 | 4,533 | 15,871 | 131,53 | 178,55 | 47,02 | - |
ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
8 |
YUGO |
L |
2005-09-11 |
09:49:00 | 3,524 | 1,786 | 5,104 | 8,609 | 12,047 | 15,681 | 7,072 | 19,205 | 105,94 | 97,97 | -7,97 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
9 |
HONDA CIVIC |
R |
2005-09-10 |
17:24:00 | 0,834 | 1,602 | 4,704 | 7,247 | 9,292 | 11,436 | 4,189 | 12,270 | 164,21 | 165,60 | 1,39 | - |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
9 |
HONDA CIVIC |
R |
2005-09-10 |
15:42:00 | 0,962 | 1,647 | 4,834 | 7,450 | 9,546 | 11,461 | 4,011 | 12,423 | 155,16 | 196,55 | 41,39 | 2 |
ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
8 |
YUGO |
L |
2005-09-10 |
15:07:00 | 3,691 | 1,747 | 5,019 | 7,663 | 9,772 | 11,699 | 4,036 | 15,390 | 156,48 | 195,43 | 38,95 | 3 |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
5 |
LANCIA INTEGRALE 4x4 |
R |
2005-09-10 |
17:01:00 | 0,706 | 2,040 | 5,527 | 8,541 | 10,835 | 12,895 | 4,354 | 13,601 | 137,80 | 186,06 | 48,26 | - |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
5 |
LANCIA INTEGRALE 4x4 |
L |
2005-09-10 |
14:57:00 | 1,455 | 2,403 | 6,159 | 8,930 | 11,127 | 14,003 | 5,073 | 15,458 | 152,99 | 100,16 | -52,83 | 4 |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
10 |
HONDA CIVIC |
R |
2005-09-10 |
17:09:00 | 1,018 | 2,319 | 7,495 | 10,793 | 13,281 | 15,437 | 4,644 | 16,455 | 135,00 | 178,83 | 43,83 | - |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
10 |
HONDA CIVIC |
R |
2005-09-10 |
15:39:00 | 1,290 | 2,339 | 7,446 | 10,626 | 13,276 | 16,271 | 5,645 | 17,561 | 137,99 | 116,08 | -21,91 | 5 |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
7 |
HONDA INTEGRA TYPE R |
L |
2005-09-10 |
15:11:00 | 2,636 | 2,306 | 7,904 | 13,027 | 17,179 | 21,017 | 7,990 | 23,653 | 81,88 | 97,95 | 16,07 | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto T3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
8 |
YUGO |
L |
2005-09-11 |
11:33:00 | 1,399 | 2,234 | 5,892 | 8,810 | 11,182 | 13,581 | 4,771 | 14,980 | 145,91 | 143,92 | -1,99 | LOST |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
7 |
HONDA INTEGRA TYPE R |
R |
2005-09-11 |
11:33:00 | 1,477 | 2,211 | 7,193 | 11,676 | 15,633 | 19,430 | 7,754 | 20,907 | 88,37 | 94,88 | 6,51 | QUALIFIED |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
9 |
HONDA CIVIC |
L |
2005-09-11 |
11:34:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
5 |
LANCIA INTEGRALE 4x4 |
L |
2005-09-11 |
11:46:00 | 1,124 | 2,319 | 6,153 | 8,978 | 11,133 | 13,004 | 4,026 | 14,128 | 146,81 | 202,88 | 56,07 | DID NOT APPEAR |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
10 |
HONDA CIVIC |
R |
2005-09-11 |
11:46:00 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto T3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
9 |
HONDA CIVIC |
R |
2005-09-11 |
13:29:00 | 0,977 | 1,624 | 4,770 | 7,448 | 9,457 | 11,176 | 3,728 | 12,153 | 163,25 | 221,55 | 58,30 | LOST |
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
5 |
LANCIA INTEGRALE 4x4 |
L |
2005-09-11 |
13:29:00 | 1,051 | 2,182 | 5,916 | 8,607 | 10,905 | 13,331 | 4,724 | 14,382 | 151,97 | 144,78 | -7,19 | QUALIFIED |
ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
8 |
YUGO |
L |
2005-09-11 |
13:29:44 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto T3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
9 |
HONDA CIVIC |
R |
2005-09-11 |
15:25:00 | 0,828 | 1,614 | 4,692 | 7,157 | 9,075 | 10,756 | 3,599 | 11,584 | 172,96 | 225,41 | 52,45 | LOST |
ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
8 |
YUGO |
L |
2005-09-11 |
15:25:00 | 0,566 | 1,995 | 5,296 | 7,918 | 10,022 | 11,915 | 3,997 | 12,481 | 158,05 | 199,11 | 41,06 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|