ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto T3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ |
5 |
SUBAROY IPREZA |
R |
2004-11-20 |
15:54:00 | 1,819 | 2,182 | 5,630 | 8,241 | | 12,384 | 4,143 | 14,203 | | 166,91 | | 2 |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
6 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2004-11-20 |
16:06:00 | 10,453 | 2,443 | 6,178 | 8,750 | | 12,701 | 3,951 | 23,154 | | 210,39 | | 3 |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
11 |
HONDA INTEGRA 1,8 TURBO |
L |
2004-11-20 |
15:58:00 | 1,189 | 2,179 | 5,770 | 8,358 | | 12,900 | 4,542 | 14,089 | 154,20 | 162,03 | 7,83 | ABANDONED RUN |
ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
7 |
SUBARU |
L |
2004-11-20 |
15:55:00 | 3,702 | 2,233 | | | | | | 3,702 | | | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
7 |
SUBARU |
L |
2004-11-21 |
11:27:00 | 28,954 | 1,506 | 4,210 | 6,362 | 8,205 | 9,754 | 3,392 | 38,708 | 188,94 | 240,51 | 51,57 | - |
ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
7 |
SUBARU |
L |
2004-11-21 |
09:49:00 | 7,811 | 1,430 | 4,083 | 6,218 | 8,167 | 10,226 | 4,008 | 18,037 | 190,19 | 163,88 | -26,31 | 2 |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
6 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2004-11-21 |
09:48:00 | 6,548 | 2,008 | 5,444 | 7,965 | 10,087 | 11,873 | 3,908 | 18,421 | 165,36 | 212,16 | 46,80 | 3 |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
11 |
HONDA INTEGRA 1,8 TURBO |
R |
2004-11-21 |
11:19:00 | 6,552 | 2,608 | 6,639 | 9,747 | 12,358 | 14,519 | 4,772 | 21,071 | 126,86 | 167,68 | 40,82 | RED LIGHT |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
11 |
HONDA INTEGRA 1,8 TURBO |
L |
2004-11-21 |
09:54:00 | 0,290 | 2,159 | 5,654 | 8,307 | 10,668 | 13,031 | 4,724 | 13,321 | 151,36 | 141,73 | -9,63 | ABANDONED RUN |
ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ |
5 |
SUBAROY IPREZA |
L |
2004-11-21 |
09:51:00 | 3,079 | 2,456 | 7,936 | 16,421 | | | | 3,079 | 38,28 | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto T3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
6 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2004-11-21 |
13:11:00 | 0,642 | 1,839 | 5,112 | 7,624 | 10,071 | 12,367 | 4,743 | 13,009 | 151,76 | 158,73 | 6,97 | LOST |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
11 |
HONDA INTEGRA 1,8 TURBO |
L |
2004-11-21 |
13:11:00 | 0,920 | 2,015 | 5,658 | 8,912 | 11,828 | 14,097 | 5,185 | 15,017 | 132,46 | 173,13 | 40,67 | WON |
ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
7 |
SUBARU |
L |
2004-11-21 |
13:14:00 | 11,676 | 2,316 | 6,220 | 9,031 | 11,326 | 13,392 | 4,361 | 25,068 | 142,47 | 181,20 | 38,73 | DID NOT APPEAR |
ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ |
5 |
SUBAROY IPREZA |
R |
2004-11-21 |
13:14:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto T3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
7 |
SUBARU |
L |
2004-11-21 |
15:08:00 | 1,359 | 1,473 | 4,138 | 6,260 | 8,202 | 9,861 | 3,601 | 11,220 | 193,91 | 229,99 | 36,08 | DID NOT APPEAR |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
6 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2004-11-21 |
15:08:00 | | | | | | | | | | | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,011 secs |
|