ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto T3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
6 |
SUBARU |
R |
2004-10-30 |
14:00:00 | 9,280 | 1,854 | | 7,677 | 9,940 | 11,932 | 4,255 | 21,212 | 152,08 | 183,29 | 31,21 | - |
ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
6 |
SUBARU |
L |
2004-10-31 |
11:19:00 | 1,076 | 2,371 | | 8,762 | 11,188 | 13,361 | 4,599 | 14,437 | 135,75 | 156,54 | 20,79 | 2 |
ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
5 |
YUGO |
L |
2004-10-30 |
14:35:00 | 1,201 | 2,239 | | 8,982 | 11,363 | 13,430 | 4,448 | 14,631 | 140,41 | 180,25 | 39,84 | - |
ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
5 |
YUGO |
R |
2004-10-30 |
14:03:00 | 0,810 | 2,458 | | 9,348 | 11,797 | 13,864 | 4,516 | 14,674 | 138,04 | 180,99 | 42,95 | - |
ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
5 |
YUGO |
R |
2004-10-31 |
11:21:00 | 1,083 | 2,233 | | 9,490 | 11,920 | 13,975 | 4,485 | 15,058 | 139,86 | 178,05 | 38,19 | 3 |
ΣΑΡΗΓΙΑΝΝΙΔΗΣ ΑΡΗΣ |
8 |
OPEL ASTRA |
R |
2004-10-31 |
11:18:00 | 0,729 | 2,276 | | 9,221 | 12,011 | 14,408 | 5,187 | 15,137 | 111,28 | 147,32 | 36,04 | 4 |
ΜΕΛΑΝΙΤΗΣ ΙΑΚΩΒΟΣ |
4 |
FORD SIERRA COSWORTH |
L |
2004-10-30 |
14:03:00 | 0,964 | 2,520 | | 12,325 | 17,762 | 23,237 | 10,912 | 24,201 | 70,05 | 61,24 | -8,81 | RED LIGHT |
ΣΑΡΗΓΙΑΝΝΙΔΗΣ ΑΡΗΣ |
8 |
OPEL ASTRA |
L |
2004-10-30 |
14:08:00 | 0,158 | 2,304 | | 8,687 | 11,057 | 13,101 | 4,414 | 13,259 | 146,74 | 183,47 | 36,73 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
6 |
SUBARU |
L |
2004-10-30 |
15:52:00 | 1,391 | 1,433 | | 6,548 | 8,558 | 10,310 | 3,762 | 11,701 | 170,67 | 213,34 | 42,67 | 2 |
ΜΕΛΑΝΙΤΗΣ ΙΑΚΩΒΟΣ |
4 |
FORD SIERRA COSWORTH |
R |
2004-10-30 |
15:50:00 | 7,507 | 1,823 | | 7,220 | 9,283 | 11,092 | 3,872 | 18,599 | 164,47 | 198,29 | 33,82 | 3 |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
7 |
TOYOTA CELICA GT4 |
L |
2004-10-30 |
17:34:00 | 2,894 | 1,811 | | 7,837 | 10,070 | 11,973 | 4,136 | 14,867 | 151,69 | 198,60 | 46,91 | 4 |
ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
5 |
YUGO |
L |
2004-10-30 |
17:33:00 | 0,592 | 2,356 | | 8,786 | 11,097 | 13,074 | 4,288 | 13,666 | 144,98 | 189,37 | 44,39 | - |
ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
5 |
YUGO |
L |
2004-10-30 |
15:50:00 | 1,084 | 2,305 | | 8,837 | 11,195 | 13,208 | 4,371 | 14,292 | 141,69 | 184,86 | 43,17 | 5 |
ΣΑΡΗΓΙΑΝΝΙΔΗΣ ΑΡΗΣ |
8 |
OPEL ASTRA |
R |
2004-10-30 |
15:52:00 | 0,957 | 1,933 | | 8,757 | 11,313 | 13,455 | 4,698 | 14,412 | 130,39 | 177,09 | 46,70 | - |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
7 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2004-10-30 |
15:50:00 | 1,461 | 1,661 | | 8,720 | 11,774 | 14,211 | 5,491 | 15,672 | 107,92 | 157,81 | 49,89 | ABANDONED RUN |
ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
6 |
SUBARU |
L |
2004-10-30 |
17:31:00 | 2,131 | 1,608 | | | | | | 2,131 | | | | ABANDONED RUN |
ΜΕΛΑΝΙΤΗΣ ΙΑΚΩΒΟΣ |
4 |
FORD SIERRA COSWORTH |
L |
2004-10-30 |
17:36:00 | 1,895 | 2,800 | | 17,390 | | | | 1,895 | 46,45 | | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto T3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
7 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2004-10-31 |
12:30:00 | 0,960 | 1,682 | | 8,468 | | 14,158 | 5,690 | 15,118 | 117,60 | 150,96 | 33,36 | LOST |
ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
5 |
YUGO |
L |
2004-10-31 |
12:30:00 | 0,578 | 2,650 | | 10,179 | 12,808 | 15,107 | 4,928 | 15,685 | 127,84 | 157,58 | 29,74 | WON |
ΜΕΛΑΝΙΤΗΣ ΙΑΚΩΒΟΣ |
4 |
FORD SIERRA COSWORTH |
R |
2004-10-31 |
12:31:00 | 1,162 | 2,358 | | 8,264 | | 12,048 | 3,784 | 13,210 | 166,47 | 215,01 | 48,54 | LOST |
ΣΑΡΗΓΙΑΝΝΙΔΗΣ ΑΡΗΣ |
8 |
OPEL ASTRA |
L |
2004-10-31 |
12:31:00 | 0,975 | 2,089 | | 8,743 | 11,224 | 13,627 | 4,884 | 14,602 | 142,00 | 148,16 | 6,16 | QUALIFIED |
ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
6 |
SUBARU |
L |
2004-10-31 |
12:32:00 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto T3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | QUALIFIED |
ΜΕΛΑΝΙΤΗΣ ΙΑΚΩΒΟΣ |
4 |
FORD SIERRA COSWORTH |
L |
2004-10-31 |
13:56:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
6 |
SUBARU |
L |
2004-10-31 |
14:05:00 | 14,053 | 2,018 | | 7,817 | 9,819 | 11,531 | 3,714 | 25,584 | 165,49 | 221,77 | 56,28 | DID NOT APPEAR |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
7 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2004-10-31 |
14:05:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto T3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
6 |
SUBARU |
L |
2004-10-31 |
14:53:00 | 0,752 | 1,499 | | 6,478 | 8,369 | 9,985 | 3,507 | 10,737 | 184,06 | 233,41 | 49,35 | LOST |
ΜΕΛΑΝΙΤΗΣ ΙΑΚΩΒΟΣ |
4 |
FORD SIERRA COSWORTH |
R |
2004-10-31 |
14:53:00 | 0,509 | 1,443 | | 6,721 | 9,444 | 10,481 | 3,760 | 10,990 | 170,27 | 208,50 | 38,23 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,012 secs |
|