| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto T3 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						34 | 
						TOYOTA CELICA GT4 | 
						L | 
						2004-09-11 | 
						14:09:00 | 4,205 | 1,850 |  | 9,197 |  | 13,634 | 4,437 | 17,839 | 133,21 | 184,56 | 51,35 |  	| 2 | 
						ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | 
						5 | 
						YUGO | 
						L | 
						2004-09-12 | 
						09:53:00 | 1,239 | 2,334 | 6,564 | 9,478 |  | 13,899 | 4,421 | 15,138 | 144,23 | 178,65 | 34,42 |  	| - | 
						ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | 
						5 | 
						YUGO | 
						R | 
						2004-09-11 | 
						14:05:00 | 1,273 | 2,332 |  | 9,699 |  | 14,677 | 4,978 | 15,950 | 117,19 | 165,33 | 48,14 |  	| ABANDONED RUN | 
						ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ | 
						33 | 
						LANCIA ITEGRALE | 
						R | 
						2004-09-12 | 
						10:11:00 | 0,999 | 1,762 | 5,903 | 14,633 |  |  |  | 0,999 | 34,69 |  |  |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T3 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						6 | 
						SUBARU | 
						R | 
						2004-09-11 | 
						15:34:00 | 2,936 | 1,573 |  | 6,728 |  | 10,355 | 3,627 | 13,291 | 175,43 | 219,27 | 43,84 |  	| 2 | 
						ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						34 | 
						TOYOTA CELICA GT4 | 
						R | 
						2004-09-11 | 
						15:38:00 | 2,932 | 1,753 |  | 7,751 |  | 11,924 | 4,173 | 14,856 | 155,52 | 199,07 | 43,55 |  	| 3 | 
						ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | 
						5 | 
						YUGO | 
						R | 
						2004-09-11 | 
						15:32:00 | 0,840 | 2,131 |  | 8,758 |  | 13,331 | 4,573 | 14,171 | 132,44 | 177,99 | 45,55 |  	| - | 
						ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | 
						5 | 
						YUGO | 
						L | 
						2004-09-12 | 
						11:18:00 | 0,672 | 2,529 | 6,286 | 9,058 |  | 13,353 | 4,295 | 14,025 | 144,79 | 189,55 | 44,76 |  	| ABANDONED RUN | 
						ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ | 
						33 | 
						LANCIA ITEGRALE | 
						L | 
						2004-09-11 | 
						15:32:00 | 3,547 | 1,745 |  |  |  |  |  | 3,547 |  |  |  |  	|   |  
 	| ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto T3 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						6 | 
						SUBARU | 
						R | 
						2004-09-12 | 
						13:32:00 | 2,100 | 2,105 | 5,503 | 8,331 |  | 12,694 | 4,363 | 14,794 | 138,73 | 168,83 | 30,10 |  	 | 
						ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ | 
						33 | 
						LANCIA ITEGRALE | 
						L | 
						2004-09-12 | 
						13:32:00 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	 | 
						ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						34 | 
						TOYOTA CELICA GT4 | 
						R | 
						2004-09-12 | 
						13:33:00 | 0,880 | 2,172 | 5,685 | 8,405 |  | 12,740 | 4,335 | 13,620 | 156,10 | 172,35 | 16,25 |  	 | 
						ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | 
						5 | 
						YUGO | 
						L | 
						2004-09-12 | 
						13:33:00 | 0,691 | 2,324 | 6,105 | 8,858 |  | 13,364 | 4,506 | 14,055 | 146,39 | 182,96 | 36,57 |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto T3 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						6 | 
						SUBARU | 
						R | 
						2004-09-12 | 
						16:22:00 | 0,920 | 1,609 | 4,419 | 6,661 |  | 10,152 | 3,491 | 11,072 | 184,05 | 236,54 | 52,49 |  	 | 
						ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						34 | 
						TOYOTA CELICA GT4 | 
						L | 
						2004-09-12 | 
						16:22:00 | 0,630 | 1,782 | 5,289 | 8,023 |  | 12,328 | 4,305 | 12,958 | 152,05 | 168,11 | 16,06 |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,010 secs | 
				 
  |