ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto T3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
34 |
TOYOTA CELICA GT4 |
L |
2004-09-11 |
14:09:00 | 4,205 | 1,850 | | 9,197 | | 13,634 | 4,437 | 17,839 | 133,21 | 184,56 | 51,35 | 2 |
ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
5 |
YUGO |
L |
2004-09-12 |
09:53:00 | 1,239 | 2,334 | 6,564 | 9,478 | | 13,899 | 4,421 | 15,138 | 144,23 | 178,65 | 34,42 | - |
ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
5 |
YUGO |
R |
2004-09-11 |
14:05:00 | 1,273 | 2,332 | | 9,699 | | 14,677 | 4,978 | 15,950 | 117,19 | 165,33 | 48,14 | ABANDONED RUN |
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ |
33 |
LANCIA ITEGRALE |
R |
2004-09-12 |
10:11:00 | 0,999 | 1,762 | 5,903 | 14,633 | | | | 0,999 | 34,69 | | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
6 |
SUBARU |
R |
2004-09-11 |
15:34:00 | 2,936 | 1,573 | | 6,728 | | 10,355 | 3,627 | 13,291 | 175,43 | 219,27 | 43,84 | 2 |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
34 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2004-09-11 |
15:38:00 | 2,932 | 1,753 | | 7,751 | | 11,924 | 4,173 | 14,856 | 155,52 | 199,07 | 43,55 | 3 |
ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
5 |
YUGO |
R |
2004-09-11 |
15:32:00 | 0,840 | 2,131 | | 8,758 | | 13,331 | 4,573 | 14,171 | 132,44 | 177,99 | 45,55 | - |
ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
5 |
YUGO |
L |
2004-09-12 |
11:18:00 | 0,672 | 2,529 | 6,286 | 9,058 | | 13,353 | 4,295 | 14,025 | 144,79 | 189,55 | 44,76 | ABANDONED RUN |
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ |
33 |
LANCIA ITEGRALE |
L |
2004-09-11 |
15:32:00 | 3,547 | 1,745 | | | | | | 3,547 | | | | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto T3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
6 |
SUBARU |
R |
2004-09-12 |
13:32:00 | 2,100 | 2,105 | 5,503 | 8,331 | | 12,694 | 4,363 | 14,794 | 138,73 | 168,83 | 30,10 | |
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ |
33 |
LANCIA ITEGRALE |
L |
2004-09-12 |
13:32:00 | | | | | | | | | | | | |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
34 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2004-09-12 |
13:33:00 | 0,880 | 2,172 | 5,685 | 8,405 | | 12,740 | 4,335 | 13,620 | 156,10 | 172,35 | 16,25 | |
ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
5 |
YUGO |
L |
2004-09-12 |
13:33:00 | 0,691 | 2,324 | 6,105 | 8,858 | | 13,364 | 4,506 | 14,055 | 146,39 | 182,96 | 36,57 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto T3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
6 |
SUBARU |
R |
2004-09-12 |
16:22:00 | 0,920 | 1,609 | 4,419 | 6,661 | | 10,152 | 3,491 | 11,072 | 184,05 | 236,54 | 52,49 | |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
34 |
TOYOTA CELICA GT4 |
L |
2004-09-12 |
16:22:00 | 0,630 | 1,782 | 5,289 | 8,023 | | 12,328 | 4,305 | 12,958 | 152,05 | 168,11 | 16,06 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|