ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto T3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
7 |
SUBARU |
R |
2004-05-23 |
11:58:52 | 0,697 | 1,726 | 4,451 | 6,577 | 8,560 | 10,568 | 3,991 | 11,265 | | 178,35 | | 2 |
ΜΕΛΑΝΙΤΗΣ ΙΑΚΩΒΟΣ |
8 |
FORD SIERRA |
L |
2004-05-22 |
14:15:01 | 1,239 | 2,327 | 5,781 | 8,209 | | 11,975 | 3,766 | 13,214 | | 212,99 | | 3 |
ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
6 |
ZASTAVA YUGO 2000cc |
L |
2004-05-23 |
11:58:52 | 1,203 | 2,477 | 6,266 | 8,975 | 11,231 | 13,256 | 4,281 | 14,459 | | 187,70 | | - |
ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
6 |
ZASTAVA YUGO 2000cc |
R |
2004-05-22 |
14:15:01 | 1,062 | 2,711 | 6,460 | 9,387 | 11,712 | 13,767 | 4,380 | 14,829 | | 185,94 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ |
5 |
LANCIA DELTA INTREGRALE |
R |
2004-05-22 |
16:12:19 | 1,132 | 1,672 | 4,444 | 6,688 | 8,530 | 10,206 | 3,518 | 11,338 | | 228,51 | | 2 |
ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
7 |
SUBARU |
R |
2004-05-22 |
17:15:36 | 2,226 | 1,731 | 4,554 | 6,805 | 8,662 | 10,312 | 3,507 | 12,538 | | 226,74 | | - |
ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
7 |
SUBARU |
R |
2004-05-22 |
16:13:40 | 1,797 | 1,682 | 4,621 | 6,916 | 8,814 | 10,480 | 3,564 | 12,277 | | 234,45 | | 3 |
ΜΕΛΑΝΙΤΗΣ ΙΑΚΩΒΟΣ |
8 |
FORD SIERRA |
L |
2004-05-22 |
16:10:02 | 0,843 | 2,059 | 5,035 | 7,345 | 9,264 | 10,991 | 3,646 | 11,834 | | 218,59 | | 4 |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
9 |
TOYOTA CELICA GT4 |
L |
2004-05-22 |
16:13:40 | 5,636 | 1,715 | 5,022 | 7,638 | 9,725 | 11,630 | 3,992 | 17,266 | | 201,36 | | 5 |
ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
6 |
ZASTAVA YUGO 2000cc |
L |
2004-05-22 |
17:15:36 | 1,072 | 2,325 | 6,004 | 8,718 | 11,004 | 13,070 | 4,352 | 14,142 | | 184,71 | | - |
ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
6 |
ZASTAVA YUGO 2000cc |
R |
2004-05-22 |
16:14:29 | 1,285 | 2,479 | 6,216 | 8,977 | 11,268 | 13,280 | 4,303 | 14,565 | | 189,55 | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto T3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΜΕΛΑΝΙΤΗΣ ΙΑΚΩΒΟΣ |
8 |
FORD SIERRA |
L |
2004-05-23 |
14:08:16 | 1,080 | 1,789 | 4,850 | 7,203 | 9,146 | 10,883 | 3,680 | 11,963 | | 217,42 | | |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
9 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2004-05-23 |
14:08:16 | 0,604 | 1,685 | 4,842 | 7,415 | 9,492 | 11,382 | 3,967 | 11,986 | | 203,04 | | |
ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
7 |
SUBARU |
L |
2004-05-23 |
14:09:29 | 1,471 | 1,655 | 4,397 | 6,570 | 8,307 | 9,881 | 3,311 | 11,352 | | 236,12 | | |
ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
6 |
ZASTAVA YUGO 2000cc |
R |
2004-05-23 |
14:09:29 | 1,058 | 2,344 | 6,050 | 8,768 | 11,014 | 13,037 | 4,269 | 14,095 | | 184,81 | | |
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ |
5 |
LANCIA DELTA INTREGRALE |
R |
2004-05-23 |
14:14:52 | 1,416 | 2,326 | 6,495 | 9,901 | 12,730 | 15,254 | 5,353 | 16,670 | | 146,81 | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto T3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ |
5 |
LANCIA DELTA INTREGRALE |
L |
2004-05-23 |
15:30:38 | 1,060 | 1,834 | 4,973 | 7,223 | 9,037 | 10,671 | 3,448 | 11,731 | | 232,81 | | |
ΜΕΛΑΝΙΤΗΣ ΙΑΚΩΒΟΣ |
8 |
FORD SIERRA |
R |
2004-05-23 |
15:30:38 | 0,662 | 1,671 | 4,955 | 7,404 | 9,382 | 11,149 | 3,745 | 11,811 | | 215,63 | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,011 secs |
|