ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto T3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΟΥΤΡΟΥΦΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
9 |
SIERRA RS 500 |
L |
2003-11-15 |
15:32:00 | 3,209 | 1,936 | | 7,667 | | 11,797 | 4,130 | 15,006 | | 197,53 | | 2 |
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ |
8 |
FORD ESCORT |
L |
2003-11-15 |
15:38:00 | 1,630 | 2,630 | | 9,904 | | 13,810 | 3,906 | 15,440 | | 218,59 | | ABANDONED RUN |
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ |
7 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2003-11-15 |
16:14:00 | 2,541 | | | | | | | 2,541 | | | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ |
7 |
TOYOTA CELICA GT4 |
L |
2003-11-16 |
11:20:00 | 1,058 | 1,740 | | 7,386 | | 11,435 | 4,049 | 12,493 | 159,45 | 202,80 | 43,35 | 2 |
ΜΕΛΑΝΙΤΗΣ ΙΑΚΩΒΟΣ |
42 |
FORD SIERRA COSWORTH |
R |
2003-11-15 |
16:55:00 | 1,279 | 2,119 | | 7,806 | | 11,595 | 3,789 | 12,874 | | 218,28 | | 3 |
ΚΟΥΤΡΟΥΦΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
9 |
SIERRA RS 500 |
L |
2003-11-15 |
17:05:00 | 2,343 | 1,917 | | 7,533 | | 11,622 | 4,089 | 13,965 | | 198,82 | | - |
ΜΕΛΑΝΙΤΗΣ ΙΑΚΩΒΟΣ |
42 |
FORD SIERRA COSWORTH |
L |
2003-11-16 |
11:15:00 | 1,059 | 2,279 | | 8,073 | | 11,879 | 3,806 | 12,938 | 164,05 | 215,81 | 51,76 | - |
ΚΟΥΤΡΟΥΦΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
9 |
SIERRA RS 500 |
L |
2003-11-16 |
10:56:00 | 1,572 | 1,942 | | 7,949 | | 12,169 | 4,220 | 13,741 | 148,69 | 194,59 | 45,90 | 4 |
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ |
8 |
FORD ESCORT |
L |
2003-11-15 |
17:09:00 | 3,418 | 2,335 | | 8,989 | | 12,606 | 3,617 | 16,024 | | 219,40 | | 5 |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
6 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2003-11-15 |
17:07:00 | 1,022 | 1,724 | | 8,275 | | 13,036 | 4,761 | 14,058 | | 168,72 | | - |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
6 |
TOYOTA CELICA GT4 |
L |
2003-11-16 |
11:19:00 | 4,873 | 1,893 | | 8,605 | | 13,420 | 4,815 | 18,293 | 132,02 | 165,85 | 33,83 | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto T3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΚΟΥΤΡΟΥΦΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
9 |
SIERRA RS 500 |
L |
2003-11-16 |
12:54:00 | 0,654 | 1,826 | | 7,955 | | 12,245 | 4,290 | 12,899 | 143,97 | 193,15 | 49,18 | |
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ |
8 |
FORD ESCORT |
R |
2003-11-16 |
12:54:00 | 0,866 | 2,600 | | 9,529 | | 13,189 | 3,660 | 14,055 | 170,47 | 216,72 | 46,25 | |
ΜΕΛΑΝΙΤΗΣ ΙΑΚΩΒΟΣ |
42 |
FORD SIERRA COSWORTH |
R |
2003-11-16 |
12:55:00 | 0,831 | 2,171 | | 7,846 | | 11,663 | 3,817 | 12,494 | 167,06 | 215,69 | 48,63 | |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
6 |
TOYOTA CELICA GT4 |
L |
2003-11-16 |
12:55:00 | 0,659 | 1,820 | | 8,255 | | 12,909 | 4,654 | 13,568 | 136,63 | 170,82 | 34,19 | |
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ |
7 |
TOYOTA CELICA GT4 |
L |
2003-11-16 |
13:03:00 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto T3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΚΟΥΤΡΟΥΦΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
9 |
SIERRA RS 500 |
L |
2003-11-16 |
13:56:00 | 1,017 | 2,176 | | 7,920 | | 11,992 | 4,072 | 13,009 | 155,68 | 200,26 | 44,58 | |
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ |
7 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2003-11-16 |
13:56:00 | 0,965 | 1,794 | | 7,978 | | 12,107 | 4,129 | 13,072 | 154,49 | 199,29 | 44,80 | |
ΜΕΛΑΝΙΤΗΣ ΙΑΚΩΒΟΣ |
42 |
FORD SIERRA COSWORTH |
L |
2003-11-16 |
13:58:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto T3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΜΕΛΑΝΙΤΗΣ ΙΑΚΩΒΟΣ |
42 |
FORD SIERRA COSWORTH |
R |
2003-11-16 |
14:35:00 | 0,907 | 1,777 | | 7,285 | | 11,096 | 3,811 | 12,003 | 165,07 | 216,04 | 50,97 | |
ΚΟΥΤΡΟΥΦΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
9 |
SIERRA RS 500 |
L |
2003-11-16 |
14:35:00 | 1,042 | 1,815 | | 7,467 | | 11,558 | 4,091 | 12,600 | 154,47 | 200,15 | 45,68 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|