ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto T3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ |
18 |
SUBARU IMPREZA |
L |
2003-10-25 |
10:40:00 | 1,518 | 1,622 | | | | 11,058 | | 12,576 | | 194,59 | | 2 |
ΜΕΛΑΝΙΤΗΣ ΙΑΚΩΒΟΣ |
14 |
SIERRA COSWORTH |
R |
2003-10-25 |
10:54:00 | 1,212 | 1,723 | | | | 11,320 | | 12,532 | | 197,26 | | 3 |
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ |
17 |
ESCORT MK2 |
R |
2003-10-25 |
10:56:00 | 1,524 | 1,695 | | | | 11,546 | | 13,070 | | 189,47 | | 4 |
ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
11 |
SUBARU |
R |
2003-10-25 |
10:58:00 | 0,841 | 1,718 | | | | 12,133 | | 12,974 | | 137,93 | | 5 |
ΚΟΥΤΡΟΥΦΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
12 |
SIERRA RS500 |
L |
2003-10-25 |
10:43:00 | 1,209 | 2,321 | | | | 12,633 | | 13,842 | | 193,03 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ |
15 |
LANCIA DELTONA |
L |
2003-10-25 |
12:03:00 | 1,382 | 1,550 | | | | 10,259 | | 11,641 | | 213,02 | | 2 |
ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
11 |
SUBARU |
R |
2003-10-25 |
12:03:00 | 0,695 | 1,518 | | | | 11,069 | | 11,764 | | 189,47 | | 3 |
ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ |
18 |
SUBARU IMPREZA |
L |
2003-10-25 |
12:05:00 | 0,834 | 1,635 | | | | 11,094 | | 11,928 | | 199,45 | | 4 |
ΜΕΛΑΝΙΤΗΣ ΙΑΚΩΒΟΣ |
14 |
SIERRA COSWORTH |
L |
2003-10-25 |
12:04:00 | 1,347 | 1,964 | | | | 11,467 | | 12,814 | | 206,30 | | 5 |
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ |
17 |
ESCORT MK2 |
R |
2003-10-25 |
12:04:00 | 1,334 | 1,605 | | | | 11,496 | | 12,830 | | 175,18 | | - |
ΜΕΛΑΝΙΤΗΣ ΙΑΚΩΒΟΣ |
14 |
SIERRA COSWORTH |
R |
2003-10-26 |
10:00:00 | 4,761 | 1,893 | | 7,867 | | 11,786 | 3,919 | 16,547 | 152,54 | 199,45 | 46,91 | - |
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ |
17 |
ESCORT MK2 |
R |
2003-10-26 |
09:59:00 | 1,270 | 2,032 | | 7,929 | | 11,969 | 4,040 | 13,239 | 147,54 | 188,98 | 41,44 | 6 |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
16 |
TOYOTA CELICA |
L |
2003-10-25 |
12:06:00 | 2,915 | 1,651 | | | | 11,995 | | 14,910 | | 182,74 | | - |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
16 |
TOYOTA CELICA |
L |
2003-10-26 |
10:01:00 | 1,020 | 1,951 | | 8,146 | | 12,299 | 4,153 | 13,319 | 149,07 | 187,50 | 38,43 | 7 |
ΚΟΥΤΡΟΥΦΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
12 |
SIERRA RS500 |
R |
2003-10-25 |
12:05:00 | 1,429 | 2,552 | | | | 13,019 | | 14,448 | | 193,03 | | - |
ΚΟΥΤΡΟΥΦΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
12 |
SIERRA RS500 |
R |
2003-10-26 |
10:01:00 | 2,758 | 2,528 | | 9,228 | | 13,431 | 4,203 | 16,189 | 145,45 | 189,97 | 44,52 | - |
ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
11 |
SUBARU |
L |
2003-10-26 |
09:59:00 | 1,081 | 2,760 | | 10,033 | | 15,195 | 5,162 | 16,276 | 118,62 | 143,43 | 24,81 | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto T3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | LOST |
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ |
17 |
ESCORT MK2 |
R |
2003-10-26 |
11:36:00 | 1,403 | 1,785 | | 7,755 | | 13,115 | 5,360 | 14,518 | 148,76 | 115,94 | -32,82 | WON |
ΜΕΛΑΝΙΤΗΣ ΙΑΚΩΒΟΣ |
14 |
SIERRA COSWORTH |
L |
2003-10-26 |
11:36:00 | 0,738 | 1,755 | | 7,263 | | 11,054 | 3,791 | 11,792 | 163,27 | 204,55 | 41,28 | LOST |
ΖΑΓΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
11 |
SUBARU |
R |
2003-10-26 |
11:37:00 | 0,732 | 1,927 | | 9,122 | | 15,916 | 6,794 | 16,648 | 118,62 | 96,00 | -22,62 | WON |
ΚΟΥΤΡΟΥΦΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
12 |
SIERRA RS500 |
L |
2003-10-26 |
11:37:00 | 0,969 | 2,249 | | 8,609 | | 12,797 | 4,188 | 13,766 | 145,75 | 187,99 | 42,24 | WON |
ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ |
18 |
SUBARU IMPREZA |
R |
2003-10-26 |
11:38:00 | 0,615 | 1,670 | | 7,219 | | 11,190 | 3,971 | 11,805 | 161,80 | 194,07 | 32,27 | LOST |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
16 |
TOYOTA CELICA |
L |
2003-10-26 |
11:38:00 | 0,699 | 1,787 | | 7,724 | | 11,813 | 4,089 | 12,512 | 154,51 | 190,98 | 36,47 | QUALIFIED |
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ |
15 |
LANCIA DELTONA |
R |
2003-10-26 |
11:38:44 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto T3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ |
18 |
SUBARU IMPREZA |
R |
2003-10-26 |
12:24:00 | 0,518 | 1,706 | | 7,704 | | 12,059 | 4,355 | 12,577 | 133,33 | 177,78 | 44,45 | LOST |
ΚΟΥΤΡΟΥΦΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
12 |
SIERRA RS500 |
L |
2003-10-26 |
12:24:00 | 0,770 | | | 8,309 | | 12,400 | 4,091 | 13,170 | 150,94 | 190,98 | 40,04 | RED LIGHT |
ΜΕΛΑΝΙΤΗΣ ΙΑΚΩΒΟΣ |
14 |
SIERRA COSWORTH |
R |
2003-10-26 |
12:25:00 | 0,493 | 1,769 | | 7,587 | | 11,478 | 3,891 | 11,971 | 155,84 | 201,68 | 45,84 | WON |
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ |
15 |
LANCIA DELTONA |
L |
2003-10-26 |
12:25:00 | 0,776 | | | 6,561 | | 10,211 | 3,650 | 10,987 | 172,66 | 213,02 | 40,36 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto T3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | LOST |
ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ |
18 |
SUBARU IMPREZA |
R |
2003-10-26 |
13:01:00 | 0,654 | 1,677 | | 7,395 | | 11,350 | 3,955 | 12,004 | 158,59 | 183,21 | 24,62 | WON |
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ |
15 |
LANCIA DELTONA |
L |
2003-10-26 |
13:01:00 | 0,757 | 1,612 | | 6,643 | | 10,249 | 3,606 | 11,006 | 173,91 | 216,22 | 42,31 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,011 secs |
|