ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto T3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ |
3 |
FORD ESCORT |
L |
2003-09-06 |
15:08:00 | 1,162 | 1,739 | | 7,610 | | 13,302 | 5,692 | 14,464 | | 120,49 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΣΑΧΑΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
43 |
FORD SIERRA |
L |
2003-09-06 |
16:35:00 | 1,800 | 1,692 | | 6,835 | | 10,786 | 3,951 | 12,586 | | 187,37 | | 2 |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
2 |
TOYOTA CELICA GT4 |
L |
2003-09-06 |
16:38:00 | 1,341 | 1,691 | | 7,733 | | 12,026 | 4,293 | 13,367 | | 182,92 | | 3 |
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ |
3 |
FORD ESCORT |
L |
2003-09-06 |
17:50:00 | 2,051 | 2,052 | | 8,043 | | 12,451 | 4,408 | 14,502 | | 191,45 | | - |
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ |
3 |
FORD ESCORT |
L |
2003-09-06 |
16:32:00 | 1,336 | 2,193 | | 8,614 | | 12,798 | 4,184 | 14,134 | | 199,06 | | ABANDONED RUN |
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ |
4 |
LANCIA ITEGRALE |
L |
2003-09-06 |
16:37:00 | 1,075 | 2,153 | | | | | | 1,075 | | | | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto T3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ |
4 |
LANCIA ITEGRALE |
R |
2003-09-07 |
12:03:00 | 0,814 | 1,640 | | 6,742 | | 10,703 | 3,961 | 11,517 | 169,25 | 255,42 | 86,17 | |
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ |
3 |
FORD ESCORT |
L |
2003-09-07 |
12:03:00 | 0,888 | 1,719 | | 7,480 | | 11,273 | 3,793 | 12,161 | 169,36 | 206,41 | 37,05 | |
ΜΕΛΑΝΙΤΗΣ ΙΑΚΩΒΟΣ |
1 |
FORD SIERRA COSWORTH |
R |
2003-09-07 |
12:06:00 | 1,646 | 2,939 | | 13,204 | | 21,619 | 8,415 | 23,265 | 80,97 | 91,47 | 10,50 | |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
2 |
TOYOTA CELICA GT4 |
L |
2003-09-07 |
12:06:00 | 23,499 | | | | | | | 23,499 | | | | |
ΣΑΧΑΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
43 |
FORD SIERRA |
L |
2003-09-07 |
12:10:00 | 1,125 | 5,523 | | 30,093 | | 48,045 | 17,952 | 49,170 | 36,44 | 45,42 | 8,98 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto T3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ |
4 |
LANCIA ITEGRALE |
R |
2003-09-07 |
13:29:00 | 0,719 | 1,548 | | 6,564 | | 10,274 | 3,710 | 10,993 | 174,37 | 218,57 | 44,20 | |
ΣΑΧΑΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
43 |
FORD SIERRA |
L |
2003-09-07 |
13:29:00 | 0,951 | 2,477 | | 13,949 | | 23,752 | 9,803 | 24,703 | 67,06 | 79,68 | 12,62 | |
ΜΕΛΑΝΙΤΗΣ ΙΑΚΩΒΟΣ |
1 |
FORD SIERRA COSWORTH |
L |
2003-09-07 |
13:32:00 | 0,951 | 2,477 | | 13,949 | | 23,752 | 9,803 | 24,703 | 67,06 | 79,68 | 12,62 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto T3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ |
4 |
LANCIA ITEGRALE |
R |
2003-09-07 |
14:13:00 | 1,528 | 2,260 | | 7,503 | | 11,646 | 4,143 | 13,174 | 170,59 | 161,65 | -8,94 | |
ΜΕΛΑΝΙΤΗΣ ΙΑΚΩΒΟΣ |
1 |
FORD SIERRA COSWORTH |
L |
2003-09-07 |
14:13:00 | 1,257 | 2,334 | | 9,008 | | 13,435 | 4,427 | 14,692 | 140,16 | 182,70 | 42,54 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,011 secs |
|