| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T3 [1999] | | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | | 1 |
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ |
6 |
LANCIA INTEGRALE |
R |
2001-12-09 |
10:16:00 | 0,568 | | | | | 10,506 | | 11,074 | | 217,00 | | | - |
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ |
6 |
LANCIA INTEGRALE |
L |
2001-12-08 |
10:16:00 | 1,113 | | | | | 11,234 | | 12,347 | | 211,00 | | | 2 |
ΣΑΧΑΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
4 |
SIERRA 4x4 COSWORTH |
R |
2001-12-08 |
10:16:00 | 0,482 | | | | | 11,752 | | 12,234 | | 185,00 | | | 3 |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
8 |
FORD SIERRA COSWORTH 4x4 |
L |
2001-12-09 |
10:16:00 | 0,285 | | | | | 12,058 | | 12,343 | | 188,00 | | | 4 |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
2 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
R |
2001-12-09 |
10:17:00 | 0,675 | | | | | 12,162 | | 12,837 | | 187,00 | | | 5 |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
3 |
BMW E30 TURBO |
L |
2001-12-09 |
10:17:00 | 0,912 | | | | | 12,617 | | 13,529 | | 166,00 | | | - |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
2 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
R |
2001-12-08 |
10:17:00 | 0,510 | | | | | 12,674 | | 13,184 | | 159,00 | | | 6 |
ΤΣΕΛΙΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
9 |
VW GOLF16v |
R |
2001-12-09 |
10:18:00 | 0,358 | | | | | 13,860 | | 14,218 | | 173,00 | | | - |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
8 |
FORD SIERRA COSWORTH 4x4 |
L |
2001-12-08 |
10:17:00 | 1,469 | | | | | 16,711 | | 18,180 | | 81,00 | | | |
| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto T3 [1999] | | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | | WON |
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ |
6 |
LANCIA INTEGRALE |
L |
2001-12-09 |
12:10:00 | 2,452 | | | | | 28,421 | | 30,873 | | 52,00 | | | DID NOT APPEAR |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
2 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
R |
2001-12-09 |
12:10:00 | | | | | | | | | | | | | WON |
ΣΑΧΑΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
4 |
SIERRA 4x4 COSWORTH |
L |
2001-12-09 |
12:11:00 | 0,223 | | | | | 10,381 | | 10,604 | | 217,00 | | | LOST |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
8 |
FORD SIERRA COSWORTH 4x4 |
R |
2001-12-09 |
12:11:00 | 0,375 | | | | | 11,721 | | 12,096 | | 190,00 | | | |
| ΜΙΚΡΟΙ ΤΕΛΙΚΟΙ - SMALL FINALS | Auto T3 [1999] | | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | | WON |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
8 |
FORD SIERRA COSWORTH 4x4 |
L |
2001-12-09 |
13:00:00 | 0,477 | | | | | 15,103 | | 15,580 | | 106,00 | | | DID NOT APPEAR |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
2 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
R |
2001-12-09 |
13:00:00 | | | | | | | | | | | | | |
| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto T3 [1999] | | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | | WON |
ΣΑΧΑΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
4 |
SIERRA 4x4 COSWORTH |
L |
2001-12-09 |
14:00:00 | 0,154 | | | | | 10,459 | | 10,613 | | 218,00 | | | LOST |
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ |
6 |
LANCIA INTEGRALE |
R |
2001-12-09 |
14:00:00 | 0,257 | | | | | 10,896 | | 11,153 | | 212,00 | | | |
| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | | |
| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
| WON: Νικητής της κόντρας. |
| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
| LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
| |
| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| |
| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
| Execution & Transfer Time: 0,012 secs |
|
Powered by GreekDragster.com Database Server.
© 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved. |
|