ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto AT2 [2006] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ |
4 |
LANCIA INTEGRALE |
R |
2007-12-23 |
11:26:00 | 4,467 | 1,595 | 4,301 | 6,265 | 7,901 | 9,541 | 3,276 | 14,008 | | 216,33 | | 2 |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
6 |
FORD SIERRA |
R |
2007-12-22 |
15:19:00 | 0,645 | 1,532 | 4,439 | 6,658 | 8,513 | 10,150 | 3,492 | 10,795 | | 222,53 | | - |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
6 |
FORD SIERRA |
L |
2007-12-22 |
13:30:00 | 2,553 | 1,528 | 4,491 | 7,004 | 9,009 | 10,887 | 3,883 | 13,440 | 158,51 | 187,33 | 28,82 | 3 |
ΛΙΑΜΠΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
3 |
LANCIA INTEGRALLE |
L |
2007-12-22 |
15:19:00 | 2,132 | 1,831 | 4,905 | 7,311 | 9,298 | 11,131 | 3,820 | 13,263 | 166,15 | 205,06 | 38,91 | - |
ΛΙΑΜΠΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
3 |
LANCIA INTEGRALLE |
L |
2007-12-23 |
11:10:00 | 3,547 | 1,935 | 5,085 | 7,543 | 9,559 | 11,419 | 3,876 | 14,966 | 162,16 | 202,49 | 40,33 | - |
ΛΙΑΜΠΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
3 |
LANCIA INTEGRALLE |
R |
2007-12-22 |
13:15:00 | 2,908 | 2,121 | 5,945 | 8,542 | 10,552 | 12,345 | 3,803 | 15,253 | | 211,79 | | 4 |
ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
5 |
TOYOTA STARLET |
L |
2007-12-22 |
15:10:00 | 0,982 | 1,975 | 5,502 | 8,241 | 10,439 | 12,408 | 4,167 | 13,390 | 151,66 | 192,92 | 41,26 | - |
ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
5 |
TOYOTA STARLET |
L |
2007-12-23 |
11:26:00 | 1,023 | 2,084 | 5,776 | 8,496 | 10,697 | 12,678 | 4,182 | 13,701 | 151,98 | 191,67 | 39,69 | - |
ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
5 |
TOYOTA STARLET |
R |
2007-12-22 |
13:16:00 | 1,314 | 2,159 | 5,891 | 8,797 | 11,086 | 13,148 | 4,351 | 14,462 | | 185,79 | | - |
ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
5 |
TOYOTA STARLET |
L |
2007-12-23 |
10:57:00 | 1,397 | 2,203 | 6,290 | 9,336 | 11,842 | 14,274 | 4,938 | 15,671 | 132,21 | 143,06 | 10,85 | ABANDONED RUN |
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ |
4 |
LANCIA INTEGRALE |
R |
2007-12-22 |
13:35:00 | 5,839 | | | | | | | 5,839 | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto AT2 [2006] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΛΙΑΜΠΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
3 |
LANCIA INTEGRALLE |
L |
2007-12-23 |
15:42:00 | 0,641 | 2,557 | 6,454 | 8,909 | | 12,646 | 3,737 | 13,287 | 167,20 | 212,58 | 45,38 | LOST |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
6 |
FORD SIERRA |
R |
2007-12-23 |
15:42:00 | 0,855 | 2,277 | 5,997 | 8,450 | | 12,650 | 4,200 | 13,505 | | 158,24 | | WON |
ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
5 |
TOYOTA STARLET |
L |
2007-12-23 |
15:42:00 | 1,527 | 1,844 | 5,343 | 7,994 | | 12,108 | 4,114 | 13,635 | 154,52 | 194,67 | 40,15 | DID NOT APPEAR |
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ |
4 |
LANCIA INTEGRALE |
R |
2007-12-23 |
15:42:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto AT2 [2006] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΔΟΥΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
5 |
TOYOTA STARLET |
R |
2007-12-23 |
16:35:00 | 0,849 | 2,152 | 5,775 | 8,453 | | 12,575 | 4,122 | 13,424 | | 194,27 | | LOST |
ΛΙΑΜΠΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
3 |
LANCIA INTEGRALLE |
L |
2007-12-23 |
16:35:00 | 0,737 | 1,865 | 5,453 | 8,680 | | 12,937 | 4,257 | 13,674 | 125,51 | 197,68 | 72,17 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,008 secs |
|