ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto AT2 [2006] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΛΙΑΜΠΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
4 |
LANCIA INTEGRALLE |
R |
2007-09-01 |
13:10:00 | 2,407 | 1,814 | 5,031 | 7,532 | 9,537 | 11,360 | 3,828 | 13,767 | 167,27 | 208,82 | 41,55 | 2 |
ΣΥΛΑΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
9 |
HONDA CIVIC |
R |
2007-09-01 |
16:14:00 | 3,373 | 1,729 | 4,997 | 7,506 | 9,540 | 11,375 | 3,869 | 14,748 | 158,57 | 205,82 | 47,25 | - |
ΛΙΑΜΠΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
4 |
LANCIA INTEGRALLE |
L |
2007-09-02 |
10:12:00 | 1,629 | 1,950 | 5,331 | 7,821 | 9,804 | 11,560 | 3,739 | 13,189 | 167,95 | 214,72 | 46,77 | - |
ΣΥΛΑΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
9 |
HONDA CIVIC |
L |
2007-09-01 |
13:00:00 | 1,620 | 1,888 | 5,111 | 7,664 | 9,737 | 11,605 | 3,941 | 13,225 | 155,75 | 199,18 | 43,43 | 3 |
ΜΠΗΤΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
5 |
TOYOTA CELICA |
L |
2007-09-02 |
10:26:00 | 1,394 | 1,755 | 4,839 | 7,444 | 9,630 | 11,615 | 4,171 | 13,009 | 155,00 | 189,51 | 34,51 | 4 |
ΜΠΕΓΝΗΣ ΘΩΜΑΣ |
7 |
MAZDA RX7 |
R |
2007-09-01 |
17:21:00 | 1,236 | 2,221 | 5,455 | 7,850 | 9,850 | 11,633 | 3,783 | 12,869 | 166,54 | 210,93 | 44,39 | - |
ΜΠΕΓΝΗΣ ΘΩΜΑΣ |
7 |
MAZDA RX7 |
L |
2007-09-01 |
13:12:00 | 1,483 | 2,250 | 5,372 | 7,817 | 9,841 | 11,636 | 3,819 | 13,119 | 163,79 | 210,09 | 46,30 | - |
ΣΥΛΑΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
9 |
HONDA CIVIC |
R |
2007-09-02 |
10:24:00 | 9,149 | 1,846 | 5,456 | 7,978 | 9,946 | 11,702 | 3,724 | 20,851 | 166,02 | 218,03 | 52,01 | 5 |
ΣΑΧΑΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
8 |
ESCORT COSWORTH |
R |
2007-09-02 |
10:11:00 | 1,336 | 2,914 | 6,209 | 8,573 | 10,484 | 12,179 | 3,606 | 13,515 | 171,44 | 217,63 | 46,19 | 6 |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
6 |
HONDA INTEGRA TYPE R |
L |
2007-09-01 |
17:15:00 | 1,386 | 2,226 | 5,773 | 8,922 | 11,361 | 13,433 | 4,511 | 14,819 | 130,21 | 183,20 | 52,99 | - |
ΜΠΗΤΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
5 |
TOYOTA CELICA |
R |
2007-09-01 |
13:00:00 | 1,305 | 1,791 | 4,990 | 8,142 | 11,210 | 14,084 | 5,942 | 15,389 | 112,84 | 124,99 | 12,15 | - |
ΣΑΧΑΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
8 |
ESCORT COSWORTH |
L |
2007-09-01 |
13:27:00 | 0,970 | 1,718 | 5,354 | 8,211 | 11,141 | 14,611 | 6,400 | 15,581 | 133,94 | 97,09 | -36,85 | - |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
6 |
HONDA INTEGRA TYPE R |
L |
2007-09-01 |
16:14:00 | 0,822 | 2,399 | 6,403 | 10,341 | 13,262 | 15,549 | 5,208 | 16,371 | 104,89 | 170,03 | 65,14 | - |
ΜΠΕΓΝΗΣ ΘΩΜΑΣ |
7 |
MAZDA RX7 |
L |
2007-09-01 |
16:21:00 | 4,153 | 10,957 | 14,013 | 16,463 | 18,496 | 20,306 | 3,843 | 24,459 | 163,30 | 208,72 | 45,42 | - |
ΛΙΑΜΠΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
4 |
LANCIA INTEGRALLE |
R |
2007-09-01 |
16:09:00 | 1,250 | 2,137 | 6,331 | 10,915 | 16,865 | 24,510 | 13,595 | 25,760 | 74,37 | 39,44 | -34,93 | ABANDONED RUN |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
6 |
HONDA INTEGRA TYPE R |
L |
2007-09-02 |
10:29:00 | 1,011 | 1,940 | 6,269 | 10,278 | 12,923 | | | 1,011 | 123,60 | | | ABANDONED RUN |
ΜΠΗΤΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
5 |
TOYOTA CELICA |
R |
2007-09-01 |
17:06:00 | 1,440 | 4,443 | | | | | | 1,440 | | | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto AT2 [2006] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΛΙΑΜΠΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
4 |
LANCIA INTEGRALLE |
L |
2007-09-02 |
13:07:00 | 1,012 | 2,176 | 5,848 | 8,394 | 10,474 | 12,378 | 3,984 | 13,390 | 165,34 | 187,63 | 22,29 | LOST |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
6 |
HONDA INTEGRA TYPE R |
R |
2007-09-02 |
13:07:00 | 0,904 | 1,899 | 5,306 | 8,677 | 11,144 | 13,589 | 4,912 | 14,493 | 133,13 | 155,27 | 22,14 | WON |
ΜΠΕΓΝΗΣ ΘΩΜΑΣ |
7 |
MAZDA RX7 |
L |
2007-09-02 |
13:09:00 | 1,400 | 1,968 | 4,927 | 7,252 | 9,187 | 10,921 | 3,669 | 12,321 | 171,78 | 215,72 | 43,94 | LOST |
ΜΠΗΤΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
5 |
TOYOTA CELICA |
R |
2007-09-02 |
13:09:00 | 1,019 | 1,792 | 4,908 | 7,500 | 9,598 | 11,496 | 3,996 | 12,515 | 157,04 | 198,56 | 41,52 | WON |
ΣΑΧΑΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
8 |
ESCORT COSWORTH |
L |
2007-09-02 |
13:12:00 | 0,961 | 1,682 | 4,350 | 6,547 | 8,374 | 10,027 | 3,480 | 10,988 | 183,26 | 223,68 | 40,42 | LOST |
ΣΥΛΑΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
9 |
HONDA CIVIC |
R |
2007-09-02 |
13:12:00 | 1,078 | 1,905 | 4,772 | 7,029 | 8,897 | 10,559 | 3,530 | 11,637 | 179,52 | 227,60 | 48,08 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto AT2 [2006] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΣΑΧΑΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
8 |
ESCORT COSWORTH |
R |
2007-09-02 |
15:16:00 | 1,429 | 1,738 | 4,875 | 7,411 | 9,542 | 11,413 | 4,002 | 12,842 | 157,10 | 205,29 | 48,19 | DID NOT APPEAR |
ΜΠΕΓΝΗΣ ΘΩΜΑΣ |
7 |
MAZDA RX7 |
L |
2007-09-02 |
15:16:00 | | | | | | | | | | | | QUALIFIED |
ΛΙΑΜΠΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
4 |
LANCIA INTEGRALLE |
L |
2007-09-02 |
15:16:44 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto AT2 [2006] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΣΑΧΑΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
8 |
ESCORT COSWORTH |
R |
2007-09-02 |
17:03:00 | 1,657 | 1,585 | 4,346 | 6,483 | 8,240 | 9,837 | 3,354 | 11,494 | 188,99 | 236,90 | 47,91 | DID NOT APPEAR |
ΛΙΑΜΠΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
4 |
LANCIA INTEGRALLE |
L |
2007-09-02 |
17:03:00 | | | | | | | | | | | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|