ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto Street 3 [2013] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΟΝΤΑΡΑΚΗΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ |
2053 |
APRILIA |
L |
2013-11-23 |
17:06:56 | 0,658 | 1,754 | | 6,774 | | 10,362 | 3,588 | 11,020 | 176,81 | 219,37 | 42,56 | - |
ΚΟΝΤΑΡΑΚΗΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ |
2053 |
APRILIA |
L |
2013-11-24 |
10:37:40 | 0,661 | 1,729 | | 6,828 | | 10,439 | 3,611 | 11,100 | 172,33 | 219,64 | 47,31 | 2 |
ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
2011 |
TIGER |
R |
2013-11-24 |
10:37:40 | 1,535 | 1,776 | | 6,887 | | 10,671 | 3,784 | 12,206 | 169,09 | 205,47 | 36,38 | - |
ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
2011 |
TIGER |
L |
2013-11-23 |
14:02:21 | 2,509 | 1,791 | | 7,085 | | 10,865 | 3,780 | 13,374 | 168,06 | 205,01 | 36,95 | - |
ΚΟΝΤΑΡΑΚΗΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ |
2053 |
APRILIA |
L |
2013-11-23 |
14:01:23 | 0,684 | 1,700 | | 7,083 | | 10,959 | 3,876 | 11,643 | 155,44 | 204,42 | 48,98 | - |
ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
2011 |
TIGER |
L |
2013-11-23 |
17:04:48 | 2,410 | 1,929 | | 7,285 | | 11,189 | 3,904 | 13,599 | 160,49 | 202,81 | 42,32 | 3 |
ΑΣΠΙΩΤΗΣ ΑΚΗΣ |
2022 |
TDM |
R |
2013-11-23 |
14:27:56 | 1,549 | 1,777 | | 7,258 | | 11,425 | 4,167 | 12,974 | 155,10 | 185,66 | 30,56 | - |
ΑΣΠΙΩΤΗΣ ΑΚΗΣ |
2022 |
TDM |
R |
2013-11-24 |
10:39:35 | 0,570 | 1,806 | | 7,310 | | 11,453 | 4,143 | 12,023 | 155,70 | 188,08 | 32,38 | - |
ΑΣΠΙΩΤΗΣ ΑΚΗΣ |
2022 |
TDM |
L |
2013-11-23 |
17:06:15 | 1,077 | 1,633 | | 7,320 | | 11,540 | 4,220 | 12,617 | 150,81 | 185,85 | 35,04 | 4 |
ΒΑΖΑΙΟΣ ΝΙΚΟΣ |
2020 |
DUKE |
L |
2013-11-24 |
10:39:35 | 0,538 | 1,855 | | 7,394 | | 11,611 | 4,217 | 12,149 | 154,04 | 183,11 | 29,07 | - |
ΒΑΖΑΙΟΣ ΝΙΚΟΣ |
2020 |
DUKE |
R |
2013-11-23 |
14:02:21 | 0,731 | 2,062 | | 7,785 | | 12,019 | 4,234 | 12,750 | 153,38 | 180,54 | 27,16 | - |
ΒΑΖΑΙΟΣ ΝΙΚΟΣ |
2020 |
DUKE |
L |
2013-11-23 |
17:05:21 | 1,053 | 2,369 | | 7,904 | | 12,110 | 4,206 | 13,163 | 153,58 | 184,23 | 30,65 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto Street 3 [2013] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | RED LIGHT BUT QUALIFIED |
ΑΣΠΙΩΤΗΣ ΑΚΗΣ |
2022 |
TDM |
L |
2013-11-24 |
16:25:24 | 0,386 | 1,714 | | 7,300 | | 11,533 | 4,233 | 11,919 | 152,73 | 183,20 | 30,47 | RED LIGHT |
ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
2011 |
TIGER |
R |
2013-11-24 |
16:25:24 | 0,358 | 1,893 | | 7,141 | | 11,035 | 3,894 | 11,393 | 164,53 | 198,67 | 34,14 | WON |
ΚΟΝΤΑΡΑΚΗΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ |
2053 |
APRILIA |
L |
2013-11-24 |
16:26:18 | 0,782 | 1,724 | | 6,772 | | 10,331 | 3,559 | 11,113 | 178,57 | 220,18 | 41,61 | LOST |
ΒΑΖΑΙΟΣ ΝΙΚΟΣ |
2020 |
DUKE |
R |
2013-11-24 |
16:26:18 | 0,611 | 1,736 | | 7,609 | | 11,929 | 4,320 | 12,540 | 151,19 | 179,37 | 28,18 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto Street 3 [2013] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΚΟΝΤΑΡΑΚΗΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ |
2053 |
APRILIA |
L |
2013-11-24 |
16:58:29 | 0,495 | 1,768 | | 6,764 | | 10,315 | 3,551 | 10,810 | 178,92 | 221,40 | 42,48 | LOST |
ΑΣΠΙΩΤΗΣ ΑΚΗΣ |
2022 |
TDM |
R |
2013-11-24 |
16:58:29 | 0,746 | 1,791 | | 7,235 | | 11,419 | 4,184 | 12,165 | 154,37 | 185,08 | 30,71 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|